Skocz do zawartości
Gość przemeku

zmulony? ;-( pasek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość przemeku

witam,

 

ostatnio moj pasek jakby zmulony jest, tzn na nizszych biegach zeby przyspieszyl porzadnie to tzeba go na prawde mocno pokrecic, a przy wiekszej predkosci powiedzmy powyzej 150-160 rozpedza sie ale strasznie opornie mu to idzie, wczesniej do 180 szedl bez problemow, 190 juz mniej zwawo ale jechal i pewnie do ksiazkowych 200 by dociagnal ale mnie mialem warunkow zeby sprawdzic, a teraz jest tak ze powyzej 160 to juz tragedia, niby jedzie ale to nie to

poza tym jaby troche wiecj pali i cos brzeczalo ;-) podjechalem do mechaniora i okazalo sie ze brzeczal kawalek plastiku ktory odlamal sie od takiej dzwigienki ;-) (coz lamer jestem) ktora jezeli sie nie myle znajduje sie pod ta pokrywa (fot), ta klapka otwiera sie podobno przy pelnym wcisnieciu gazu ale w sumie nie wiem po co, niestey dostalemwazny tel i musialem jechac a machanik powiedzial ze w sumie to moge w takim stanie chwile pojezdzic wiec jak bedzie chwial to podjade do niego

ale teraz pytanie, co to jest to co zaznaczylem i do czego sluzy ta klapka, czy przez to moze byc zmulony, czy to moze ten slynny przeplywonierz?? albo co innego

 

sory za lamerkski opis ale coz... ;-) moze ktos zrozumie co co mi chodzi ;-)

 

silnik7kh.th.jpg

 

a moze to subiektywne odczucie bo w drugim aucie wymienilem sonde lambda i inny woz sie zrobil ozyl nagle ;-) i teraz wydaje mi sie ze pasek sie zmulil... ale ciegno od klapki jest urwane i na 99% przysiesza slabiej

 

pozdrawiam

przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ostatnio moj pasek jakby zmulony jest, tzn na nizszych biegach zeby przyspieszyl porzadnie to tzeba go na prawde mocno pokrecic, a przy wiekszej predkosci powiedzmy powyzej 150-160 rozpedza sie ale strasznie opornie mu to idzie, wczesniej do 180 szedl bez problemow, 190 juz mniej zwawo ale jechal i pewnie do ksiazkowych 200 by dociagnal ale mnie mialem warunkow zeby sprawdzic, a teraz jest tak ze powyzej 160 to juz tragedia, niby jedzie ale to nie to

Szukaj tematów mówiących o przepływomierzu (a było o tym sporo).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość przemeku

szukalem, czytalem

ale co to to na zdjeciu??

 

pozdro

pu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:!: No własnie o to chodzi - tu masz ten element: zespół napędu regulacji podciśnienia dolotowego (nie wiedziałem z którego roku jest ten pasek przyjąłem metodę chybił trafił - 2000) - sprawdzenie przepływomierza również nie zaszkodzi.

zespnapedureg6nj.th.jpg

 

Przepływomierz zamontowany jest w obudowie filtra powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość przemeku
:!: No własnie o to chodzi - tu masz ten element: zespół napędu regulacji podciśnienia dolotowego (nie wiedziałem z którego roku jest ten pasek przyjąłem metodę chybił trafił - 2000) - sprawdzenie przepływomierza również nie zaszkodzi.

Obrazek

 

Przepływomierz zamontowany jest w obudowie filtra powietrza

 

thx ;-) o to mi chodzilo - czy jak to jest zepsute to moze "zmulac"?

przeplywomierz sprawdze

 

kurcze ale lamer nawet nie napisalem jaki to silnik <sory>

pasek jest 99, 1.8 benzyna 125km

 

pozdrawiam

przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wbiłem - 99 - nic się nie zmieniło - ten sam nr. kat.

 

:!: Jak będziesz odkręcał ten zespół (9) - to umyj w benzynie delikatnie ten czujnik (27) - również przeczyść układ dolotowy powietrza (10) i przepustnicę (5) - tam zawsze się trochę nieczystości dostaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość przemeku
Wbiłem - 99 - nic się nie zmieniło - ten sam nr. kat.

 

:!: Jak będziesz odkręcał ten zespół (9) - to umyj w benzynie delikatnie ten czujnik (27) - również przeczyść układ dolotowy powietrza (10) i przepustnicę (5) - tam zawsze się trochę nieczystości dostaje.

 

thx, za rady sprobuje - ciekawe czy zloze to z powrotem ;-) hehehe

 

pozdrawiam

przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

posiadam paska 98 1.8 125km silnik ADR, problemem jest, że auto to nie ma mocy :( na światłach dostaje od zwykłego CC 900. auto ma przejechane 156tys wymieniłem cały rozrząd, wszystkie filtry, wszystkie płyny świece itp i nic auto nadal nie ma mocy:(

 

czy możecie mi w jakikolwiek sposób pomóc???

 

pls:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VAG i komp pomogą CI z pewnością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VAG??? nie wiem o co chodzi, a komp nic nie pokazał:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

posiadam paska 98 1.8 125km silnik ADR, problemem jest, że auto to nie ma mocy :( na światłach dostaje od zwykłego CC 900

Przygotuj sobie kolego 350 zeta na nowy czujnik Halla i będzie po problemie :D Ewentualnie najpierw jedź do elektryka i niech ci sprawdzi, czy czasem przewód gdzieś w wiązce do czujnika nie jest walnięty. U mnie było to samo. Miałem nawet na trasie problem, żeby TIR-a wyprzedzić :rotfl: Tylko, ze ja to taniej naprawiłem, bo się okazało, że tylko przewód był przytarty. Czujnik masz z tyłu silnika w dolnej części a wtyczkę od czujnika pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego :D

 

Na 99% (bez podłączania komputera) stawiam, ze to ten czujnik :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

kolego z tego, co wiem to elektryk już to wymieniał, ale na jakiś używany...

 

ale jeszcze jedno pytanko, ten czujnik jest z przodu czy z tyłu od strony łańcuszka???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jest z tyłu silnika w jego dolnej części, czyli od strony łańcuszka. A skoro mechanik ci go wymieniał, to teraz pytanie - czy na pewno wymienił. No i czy sprawdził przewody? Skoro nadal jest silnik mulasty to na komputerze ten czujnik powinno pokazać. Tu nie ma innej opcji. Poza tym masz taki sam silnik jak mój :D

 

---------- Post added at 15:37 ---------- Previous post was at 15:34 ----------

 

wymieniłem wszystkie filtry,

A filtr paliwa też? Może już zdechł i nie puszcza benzyny tyle, co powinien.

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik Hala jest z tyłu łańcucha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

po wymianie filtrów i reszty zrobiłem dopiero 500km, wiec jest spoko, ale wiem już chyba o co chodzi elektryk na 100% nie wymieniał czujnika przy łańcuszku.

 

tylko z przodu czujnik położenia wału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale wiem już chyba o co chodzi elektryk na 100% nie wymieniał czujnika przy łańcuszku.

 

tylko z przodu czujnik położenia wału.

Z przodu masz czujnik położenia wałka rozrządu kolego :) A właśnie czujnik halla z tyłu, tam gdzie łańcuszek - jest na wale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czujnik wałka rozrządu i czujnik halla to to samo przecierz.

 

---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:53 ----------

 

Masz może jakieś foto tych 2 czujników?

 

---------- Post added at 17:06 ---------- Previous post was at 16:53 ----------

 

Na to wygląda że są takie same dwa czujniki tylko są w dwóch innych miejscach.

 

---------- Post added at 17:06 ---------- Previous post was at 17:06 ----------

 

Na to wygląda że są takie same dwa czujniki tylko są w dwóch innych miejscach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem to przed chwilą w innym temacie - oba czujniki - zarówno ten z przodu, jak i ten z tyłu auta - są czujnikami halla. Tak więc czujniki są DWA. Kazdy z nich ma inną funkcję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

zeby nie tworzyc nowego tematu, czy czujnik Halla jest powiązany z napinaczem łańcuszka ?? czy uszkodzenie napinacza może powodować pojawienie się błędu czujnika??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności