Gość przemeku Zgłoś #1 Napisano 17 Lutego 2006 witam, ostatnio moj pasek jakby zmulony jest, tzn na nizszych biegach zeby przyspieszyl porzadnie to tzeba go na prawde mocno pokrecic, a przy wiekszej predkosci powiedzmy powyzej 150-160 rozpedza sie ale strasznie opornie mu to idzie, wczesniej do 180 szedl bez problemow, 190 juz mniej zwawo ale jechal i pewnie do ksiazkowych 200 by dociagnal ale mnie mialem warunkow zeby sprawdzic, a teraz jest tak ze powyzej 160 to juz tragedia, niby jedzie ale to nie to poza tym jaby troche wiecj pali i cos brzeczalo podjechalem do mechaniora i okazalo sie ze brzeczal kawalek plastiku ktory odlamal sie od takiej dzwigienki (coz lamer jestem) ktora jezeli sie nie myle znajduje sie pod ta pokrywa (fot), ta klapka otwiera sie podobno przy pelnym wcisnieciu gazu ale w sumie nie wiem po co, niestey dostalemwazny tel i musialem jechac a machanik powiedzial ze w sumie to moge w takim stanie chwile pojezdzic wiec jak bedzie chwial to podjade do niego ale teraz pytanie, co to jest to co zaznaczylem i do czego sluzy ta klapka, czy przez to moze byc zmulony, czy to moze ten slynny przeplywonierz?? albo co innego sory za lamerkski opis ale coz... moze ktos zrozumie co co mi chodzi a moze to subiektywne odczucie bo w drugim aucie wymienilem sonde lambda i inny woz sie zrobil ozyl nagle i teraz wydaje mi sie ze pasek sie zmulil... ale ciegno od klapki jest urwane i na 99% przysiesza slabiej pozdrawiam przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #2 Napisano 17 Lutego 2006 ostatnio moj pasek jakby zmulony jest, tzn na nizszych biegach zeby przyspieszyl porzadnie to tzeba go na prawde mocno pokrecic, a przy wiekszej predkosci powiedzmy powyzej 150-160 rozpedza sie ale strasznie opornie mu to idzie, wczesniej do 180 szedl bez problemow, 190 juz mniej zwawo ale jechal i pewnie do ksiazkowych 200 by dociagnal ale mnie mialem warunkow zeby sprawdzic, a teraz jest tak ze powyzej 160 to juz tragedia, niby jedzie ale to nie to Szukaj tematów mówiących o przepływomierzu (a było o tym sporo). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemeku Zgłoś #3 Napisano 17 Lutego 2006 szukalem, czytalem ale co to to na zdjeciu?? pozdro pu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #4 Napisano 17 Lutego 2006 No własnie o to chodzi - tu masz ten element: zespół napędu regulacji podciśnienia dolotowego (nie wiedziałem z którego roku jest ten pasek przyjąłem metodę chybił trafił - 2000) - sprawdzenie przepływomierza również nie zaszkodzi. Przepływomierz zamontowany jest w obudowie filtra powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemeku Zgłoś #5 Napisano 17 Lutego 2006 No własnie o to chodzi - tu masz ten element: zespół napędu regulacji podciśnienia dolotowego (nie wiedziałem z którego roku jest ten pasek przyjąłem metodę chybił trafił - 2000) - sprawdzenie przepływomierza również nie zaszkodzi.Obrazek Przepływomierz zamontowany jest w obudowie filtra powietrza thx o to mi chodzilo - czy jak to jest zepsute to moze "zmulac"? przeplywomierz sprawdze kurcze ale lamer nawet nie napisalem jaki to silnik <sory> pasek jest 99, 1.8 benzyna 125km pozdrawiam przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #6 Napisano 17 Lutego 2006 Wbiłem - 99 - nic się nie zmieniło - ten sam nr. kat. Jak będziesz odkręcał ten zespół (9) - to umyj w benzynie delikatnie ten czujnik (27) - również przeczyść układ dolotowy powietrza (10) i przepustnicę (5) - tam zawsze się trochę nieczystości dostaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemeku Zgłoś #7 Napisano 17 Lutego 2006 Wbiłem - 99 - nic się nie zmieniło - ten sam nr. kat. Jak będziesz odkręcał ten zespół (9) - to umyj w benzynie delikatnie ten czujnik (27) - również przeczyść układ dolotowy powietrza (10) i przepustnicę (5) - tam zawsze się trochę nieczystości dostaje. thx, za rady sprobuje - ciekawe czy zloze to z powrotem hehehe pozdrawiam przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kopniak Zgłoś #8 Napisano 11 Listopada 2009 witam, posiadam paska 98 1.8 125km silnik ADR, problemem jest, że auto to nie ma mocy na światłach dostaje od zwykłego CC 900. auto ma przejechane 156tys wymieniłem cały rozrząd, wszystkie filtry, wszystkie płyny świece itp i nic auto nadal nie ma mocy:( czy możecie mi w jakikolwiek sposób pomóc??? pls:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #9 Napisano 11 Listopada 2009 VAG i komp pomogą CI z pewnością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kopniak Zgłoś #10 Napisano 11 Listopada 2009 VAG??? nie wiem o co chodzi, a komp nic nie pokazał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panther2 Zgłoś #11 Napisano 11 Listopada 2009 VAG??? nie wiem o co chodzi, Proszę.... http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=7&Itemid=9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 11 Listopada 2009 posiadam paska 98 1.8 125km silnik ADR, problemem jest, że auto to nie ma mocy na światłach dostaje od zwykłego CC 900 Przygotuj sobie kolego 350 zeta na nowy czujnik Halla i będzie po problemie Ewentualnie najpierw jedź do elektryka i niech ci sprawdzi, czy czasem przewód gdzieś w wiązce do czujnika nie jest walnięty. U mnie było to samo. Miałem nawet na trasie problem, żeby TIR-a wyprzedzić Tylko, ze ja to taniej naprawiłem, bo się okazało, że tylko przewód był przytarty. Czujnik masz z tyłu silnika w dolnej części a wtyczkę od czujnika pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego Na 99% (bez podłączania komputera) stawiam, ze to ten czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kopniak Zgłoś #13 Napisano 11 Listopada 2009 kolego z tego, co wiem to elektryk już to wymieniał, ale na jakiś używany... ale jeszcze jedno pytanko, ten czujnik jest z przodu czy z tyłu od strony łańcuszka??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #14 Napisano 11 Listopada 2009 (edytowane) Czujnik jest z tyłu silnika w jego dolnej części, czyli od strony łańcuszka. A skoro mechanik ci go wymieniał, to teraz pytanie - czy na pewno wymienił. No i czy sprawdził przewody? Skoro nadal jest silnik mulasty to na komputerze ten czujnik powinno pokazać. Tu nie ma innej opcji. Poza tym masz taki sam silnik jak mój ---------- Post added at 15:37 ---------- Previous post was at 15:34 ---------- wymieniłem wszystkie filtry, A filtr paliwa też? Może już zdechł i nie puszcza benzyny tyle, co powinien. Edytowane 11 Listopada 2009 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki77 Zgłoś #15 Napisano 11 Listopada 2009 Czujnik Hala jest z tyłu łańcucha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kopniak Zgłoś #16 Napisano 11 Listopada 2009 po wymianie filtrów i reszty zrobiłem dopiero 500km, wiec jest spoko, ale wiem już chyba o co chodzi elektryk na 100% nie wymieniał czujnika przy łańcuszku. tylko z przodu czujnik położenia wału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 11 Listopada 2009 ale wiem już chyba o co chodzi elektryk na 100% nie wymieniał czujnika przy łańcuszku. tylko z przodu czujnik położenia wału. Z przodu masz czujnik położenia wałka rozrządu kolego A właśnie czujnik halla z tyłu, tam gdzie łańcuszek - jest na wale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki77 Zgłoś #18 Napisano 11 Listopada 2009 Ale czujnik wałka rozrządu i czujnik halla to to samo przecierz. ---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:53 ---------- Masz może jakieś foto tych 2 czujników? ---------- Post added at 17:06 ---------- Previous post was at 16:53 ---------- Na to wygląda że są takie same dwa czujniki tylko są w dwóch innych miejscach. ---------- Post added at 17:06 ---------- Previous post was at 17:06 ---------- Na to wygląda że są takie same dwa czujniki tylko są w dwóch innych miejscach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #19 Napisano 11 Listopada 2009 Napisałem to przed chwilą w innym temacie - oba czujniki - zarówno ten z przodu, jak i ten z tyłu auta - są czujnikami halla. Tak więc czujniki są DWA. Kazdy z nich ma inną funkcję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #20 Napisano 20 Marca 2011 Witam zeby nie tworzyc nowego tematu, czy czujnik Halla jest powiązany z napinaczem łańcuszka ?? czy uszkodzenie napinacza może powodować pojawienie się błędu czujnika?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach