radekrp90 Zgłoś #21 Napisano 15 Marca 2019 Serwisy Skody mają "zakaz", a może raczej nakaz nie montowania tego zestawu do innych aut niż Skoda. Kompletnie nie zrozumiała polityka tym bardziej, że wada silnika jest w każdym VW, Audi czy innym Seacie. Sprawę należy rozwiązać nieco inaczej - musisz zapytać w serwisie Skody czy zestaw pasuje do danego numeru silnika, jeśli tak oni dają na to gwarancję (na części). Montaż musi być wtedy w warsztacie, na fakturę etc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus504 Zgłoś #22 Napisano 16 Marca 2019 Ok, dzięki tak trzeba będzie zrobić. Napisałem emaila do skody z prośbą o wypowiedź mechanika na temat tego co nie pasuje, ale nie podjęli nawet próby. Skwitowali nie pasuje do tego modelu i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #23 Napisano 17 Marca 2019 Podaj datę produkcji silnika (z wklejki na silniku) albo wyślij mi na PW zdjęcia tej wklejki oraz wklejki z bagażnika. Ustalimy czy faktycznie coś nie pasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus504 Zgłoś #24 Napisano 17 Marca 2019 Poszło Witam, ponownie czy ktoś może poratować instrukcją do wymiany rozrządu (kolejność działań, momenty dociągania itp). Finał będzie taki że chyba sam będę wymieniać rozrząd bo wychodzi na to że mechanicy nie chcą mieć do czynienia z klientami co mają za dużą wiedzę o samochodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylmicha Zgłoś #25 Napisano 23 Marca 2019 38 minut temu, sebus504 napisał: Finał będzie taki że chyba sam będę wymieniać rozrząd bo wychodzi na to że mechanicy nie chcą mieć do czynienia z klientami co mają za dużą wiedzę o samochodzie. Jeżeli klient przychodzi do warsztatu i jest teoretycznie mądrzejszy od mechanika to się nie dziw. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #26 Napisano 25 Marca 2019 @sylmicha To zależy - jak ktoś jest świadomym, wie co mówi, to zazwyczaj mechanik inaczej do tego podchodzi. Problem zaczyna się w dwóch scenariuszach: gdy to właściciel wie więcej niż mechanik - wtedy ten drugi nie chce auta dotykać, bo wie że i tak coś spier*** lub gdy właściciel udaje, że coś wie i próbuje przekonać do swoich mądrości mechanika. Wtedy wiadomo, że co się nie zrobi będzie problem i lepiej zwyczajnie dla takiego mechanika będzie odmówić naprawy @sebus504 Co do instrukcji, w załączniku instrukcja serwisowa dla 1.4 TSI-CAXA, w języku angielskim. Jeśli potrzebne będzie coś w PL to daj znać, zrzucę z ELSY ale nie całość, bo to karkołomne zadanie K0059101820-4-cylinder_injection_engine_(1_4_l_direct_injection_engine__turbocharger).pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus504 Zgłoś #27 Napisano 25 Marca 2019 Dzięki wielkie. Pytanko jeszcze podałbyś namiar na działającą ELSE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #28 Napisano 25 Marca 2019 Dawno temu "kupiłem" na PirateBay Teraz można szukać gdzieś na Mega itp. Nie mam linków niestety. To co wysłałem to kupione ze strony VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek3991 Zgłoś #29 Napisano 2 Lipca 2019 Witam, dźwięki wydobywające się spod maski po odpaleniu utwierdziły mnie w przekonaniu, że czas najwyższy wymienić rozrząd w aucie tj. VW Passat B7 Variant 2011 r. VIN WVWZZZ3CZCE074943. Poszukuje najlepiej dopasowanego zestawu pod mój kod silnika CAXA. Oczywiście ważne, aby cena była również atrakcyjna Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #30 Napisano 2 Lipca 2019 @piotrek3991 masz w tym temacie podany numer i linki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #31 Napisano 3 Lipca 2019 Jak wyżej - CAXA w B7 to już wersja "C" wchodzi bez zająknięcia. Niestety ceny w ASO podskoczyły, więc jak to mówią - tanio to już było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #32 Napisano 3 Lipca 2019 w dobrym sklepie taki komplet OE około 1200-1300zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #33 Napisano 3 Lipca 2019 Ostatnio jak widziałem podskoczyły nawet w normalnych sklepach (do około 1600) ale te inne to pewnie kwestia zapasów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #34 Napisano 3 Lipca 2019 https://www.otomoto.pl/oferta/zestaw-naprawczy-lancucha-rozrzadu-skoda03c198229c-ID6zU3yv.html? tu w ciekawej cenie heh..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #35 Napisano 3 Lipca 2019 To była cena po rabatach jeszcze z pół roku temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #36 Napisano 3 Lipca 2019 745 zł warto wziąć... sprzedaje ASO Skoda/VW..... pół darmo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomkis Zgłoś #37 Napisano 18 Sierpnia 2019 Dnia 3.07.2019 o 11:53, rosol napisał: https://www.otomoto.pl/oferta/zestaw-naprawczy-lancucha-rozrzadu-skoda03c198229c-ID6zU3yv.html? tu w ciekawej cenie heh..... Witam, Czy rozrząd z linku powyżej będzie pasował do każdego passata B7 rocznik 2014 TSI 122 KM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #38 Napisano 18 Sierpnia 2019 Pasuje do każdego B7. Nie pasowanie to kwestia Golfa V, Passata B6 z rocznika 2008 lub innych podobnych z pierwszym rzutem 1.4 TSI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomkis Zgłoś #39 Napisano 30 Sierpnia 2019 Mam pytanie odnośnie czasu w którym należy już wymienić rozrząd. Mój egzemplarz jest 2014r. z polskiego salonu z aktualnym przebiegiem 74 tyś. km. Przy codziennym porannym odpaleniu nie słychać rozrządu. Natomiast gdy auto postoi 2 lub 3 doby nieużywane to przy pierwszym odpaleniu przez ok. 1 sekundę słychać delikatnie łańcuch potem już ok. Czytałem, że nawet nowe egzemplarze, które stały na placu tak się zachowywały. Proszę o opinię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #40 Napisano 30 Sierpnia 2019 Nie ma reguły. Należy pamiętać, że te "nowe salonowe" po 20-30 tyś km potrzebowały często wymiany zestawu rozrządu Jedyna opcja na bycie pewnym to kontrola ustawienia wałków ale bez blokad się nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach