Skocz do zawartości
Elektrodas

Proszę o analizę logów Passat B5 FL AVB

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, dartroom napisał:

No i wszystko jest ok, kolem walka rozrzadu regulujesz synchronizacje i tyle. I zapewne synchro ulega zmianie w vcds.

Dzięki wielkie.

Czyli nie ma w tym silniku regulacji kąta wtrysku, wszystko załatwia synchronizacja , w jaki sposób zmieniasz nastawy wartości BTDC czy ATDC powiedzmy na te sugerowane przez vcds-pytam może się orientujesz bo mam problem, jak jest zimniej na dworze to w bloku 023  BIPY mam w granicach + nieco powyżej 30, jak ciepło nawet 100, robiłem już cuda.Czytałem gdzieś, że ma być 2 ATDC.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Elektrodas napisał:

Dzięki wielkie.

Czyli nie ma w tym silniku regulacji kąta wtrysku, wszystko załatwia synchronizacja , w jaki sposób zmieniasz nastawy wartości BTDC czy ATDC powiedzmy na te sugerowane przez vcds-pytam może się orientujesz bo mam problem, jak jest zimniej na dworze to w bloku 023  BIPY mam w granicach + nieco powyżej 30, jak ciepło nawet 100, robiłem już cuda.Czytałem gdzieś, że ma być 2 ATDC.

 

To jest tak:

Kąty wtryskow sa na sztywno zapisane w mapach w sterowniku i tylko strojenie zmieni te wartości.

Kąt nie ma nic do bipow. Mapa bipow tez jest w sterowniku, komputer musi znac realne opoznienie reakcji pompowtrysku na sygnal. Ale tam sie nic nie grzebie, ewentualnie przy zmianie wtryskow na inne o innym numerze/wydajności. 

Jak bipy sa wysokie to cos kuleje w elektronice, albo wiazka, albo cewka albo cios jeszcze we wtrysku.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiązka, jest nowa, pompowtryski były na stole , czyszczone i regulowane bo były małe odchyłki/ jeden miał korektę  1,4 w plusie reszta w granicach  +,  -0,20,  bipy szalały na wolnych od minusa do ponad + 30, po regulacji korekty od 0,0 do + 0,40 z minusami żeby zrównoważyc/wiadomo/. Na stole bipy były prawidłowe / wg/ tej ich procedury/ poniżej 64.- facet mówił, że ma słabe cewki dlatego zmieniłem wiązkę- była popękana.Teraz bipy dalej wysokie.

Dzięki za zainteresowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szarpie silnikiem ze walczysz z bipami?

Te ich stoly, regeneracje i odczytane wartosci to jedno, a rzeczywistość nie raz jest inna. Malo kto umie dobrze zajac sie pompowtryskami.

Edytowane przez dartroom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tak szarpie,ale dziwi mnie tylko jedna rzecz, jak jest chodniej to idzie normalnie, jak cieplej i postoi na słonku to szarpie.Pali od strzała, nie dymi, już nie mam pojęcia co jest, wlałem jeszcze specyfik-dostałem od kolegi i widzę, że bipy spadły, ale nie wiem czy od tego. Nie wiem czy to nie jest problem z zasilaniem czujnika temperatury paliwa/wskazania na vcds są prawidłowe-sprawdzałem kilka razy rano po nocy/, ale zauważyłem, że pompa od chłodnicy paliwa nie chodzi pomimo, że silnik ma 90 stopni po jeździe/powinna się uruhomić z automatu przy 70/ jak poruszam przewodami od czujnika, paliwo rusza do chłodnicy, może to ma jakieś znaczenie , że komputer zmienia czas wtrysku-szaleją bipy. Jak sprawdzam czujniki  teperatury na vcds na zimnym to są małe odchyłki , ale znikome, w trakcie nagrzewania się silnika temperatury rosną , w pewnym momencie na blacie jest 90 a vcds pokazuje 74 /może nawet nieco mniej/ po kilku minutach temeratury się wyrównują.Może spróbuję jeszcze przejżeć dokładnie wiązkę od czujnika temp. paliwa.  To jest niemożliwe, żeby wszystkie pompki tak się zachowywały przed i po czyszczeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Elektrodas napisał:

Witam.

Tak szarpie,ale dziwi mnie tylko jedna rzecz, jak jest chodniej to idzie normalnie, jak cieplej i postoi na słonku to szarpie.Pali od strzała, nie dymi, już nie mam pojęcia co jest, wlałem jeszcze specyfik-dostałem od kolegi i widzę, że bipy spadły, ale nie wiem czy od tego. Nie wiem czy to nie jest problem z zasilaniem czujnika temperatury paliwa/wskazania na vcds są prawidłowe-sprawdzałem kilka razy rano po nocy/, ale zauważyłem, że pompa od chłodnicy paliwa nie chodzi pomimo, że silnik ma 90 stopni po jeździe/powinna się uruhomić z automatu przy 70/ jak poruszam przewodami od czujnika, paliwo rusza do chłodnicy, może to ma jakieś znaczenie , że komputer zmienia czas wtrysku-szaleją bipy. Jak sprawdzam czujniki  teperatury na vcds na zimnym to są małe odchyłki , ale znikome, w trakcie nagrzewania się silnika temperatury rosną , w pewnym momencie na blacie jest 90 a vcds pokazuje 74 /może nawet nieco mniej/ po kilku minutach temeratury się wyrównują.Może spróbuję jeszcze przejżeć dokładnie wiązkę od czujnika temp. paliwa.  To jest niemożliwe, żeby wszystkie pompki tak się zachowywały przed i po czyszczeniu.

Mi sie wydaje, ze to jednak wina pompek, zapewne cewek lub instalacja elektryczna.

Ja mam juz podjechane pompki, korekty na jednym ponad 1.2 mg, bipy ponad 50 na kazdej a silnik chodzi jak zegarek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem korekty w miarę, ale na jednym była 1,4, bipy podobne , ale na wolnych obrotach szalały  od -5, -10 do nawet 50  przy  ok 3000 obr.silnik szarpał, dałem do fachowca, ale byłem przy tym , wyjął pompki na jednej był uszkodzony oring-walił spaliny do powrotu i do zbiornika.Po wymianie dalej szarpał jeszcze bardziej , pojechałem na reklamację wypiął się powiedział , że to pompki.Po kilku tysiącach mie dało się jeździć, wyjąłem sam pompki ,okazało się , żę źle je założył, wywaliło gniazda. Zrobiłem całą głowice, pompki tak jak pisałem były na stole, po złożeniu dalej cyrk. Silniczek też chodzi ładnie, dobrze się zbiera, mało pali, nie kopci, nie stuka, ale szarpie.Pytałem regeneracja-pełna z wymianą cewek 1000 zł jedna-masakra.Mam nowy czujnik tem.paliwa wymienię to zabaczę co będzie.Jaki masz przebieg-u mnie prawie 300 tyś oryginalny-mówią,że to tak dużo jak na pompki.Nie wiem szkoda mi go sprzedawać bo ładnie utrzymany bez rdzy i dlatego szukam gdzie jest problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności