Elektrodas Zgłoś #21 Napisano 24 Czerwca 2018 Godzinę temu, dartroom napisał: No i wszystko jest ok, kolem walka rozrzadu regulujesz synchronizacje i tyle. I zapewne synchro ulega zmianie w vcds. Dzięki wielkie. Czyli nie ma w tym silniku regulacji kąta wtrysku, wszystko załatwia synchronizacja , w jaki sposób zmieniasz nastawy wartości BTDC czy ATDC powiedzmy na te sugerowane przez vcds-pytam może się orientujesz bo mam problem, jak jest zimniej na dworze to w bloku 023 BIPY mam w granicach + nieco powyżej 30, jak ciepło nawet 100, robiłem już cuda.Czytałem gdzieś, że ma być 2 ATDC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #22 Napisano 24 Czerwca 2018 17 minut temu, Elektrodas napisał: Dzięki wielkie. Czyli nie ma w tym silniku regulacji kąta wtrysku, wszystko załatwia synchronizacja , w jaki sposób zmieniasz nastawy wartości BTDC czy ATDC powiedzmy na te sugerowane przez vcds-pytam może się orientujesz bo mam problem, jak jest zimniej na dworze to w bloku 023 BIPY mam w granicach + nieco powyżej 30, jak ciepło nawet 100, robiłem już cuda.Czytałem gdzieś, że ma być 2 ATDC. To jest tak: Kąty wtryskow sa na sztywno zapisane w mapach w sterowniku i tylko strojenie zmieni te wartości. Kąt nie ma nic do bipow. Mapa bipow tez jest w sterowniku, komputer musi znac realne opoznienie reakcji pompowtrysku na sygnal. Ale tam sie nic nie grzebie, ewentualnie przy zmianie wtryskow na inne o innym numerze/wydajności. Jak bipy sa wysokie to cos kuleje w elektronice, albo wiazka, albo cewka albo cios jeszcze we wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Elektrodas Zgłoś #23 Napisano 24 Czerwca 2018 Wiązka, jest nowa, pompowtryski były na stole , czyszczone i regulowane bo były małe odchyłki/ jeden miał korektę 1,4 w plusie reszta w granicach +, -0,20, bipy szalały na wolnych od minusa do ponad + 30, po regulacji korekty od 0,0 do + 0,40 z minusami żeby zrównoważyc/wiadomo/. Na stole bipy były prawidłowe / wg/ tej ich procedury/ poniżej 64.- facet mówił, że ma słabe cewki dlatego zmieniłem wiązkę- była popękana.Teraz bipy dalej wysokie. Dzięki za zainteresowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #24 Napisano 25 Czerwca 2018 (edytowane) Szarpie silnikiem ze walczysz z bipami? Te ich stoly, regeneracje i odczytane wartosci to jedno, a rzeczywistość nie raz jest inna. Malo kto umie dobrze zajac sie pompowtryskami. Edytowane 25 Czerwca 2018 przez dartroom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Elektrodas Zgłoś #25 Napisano 25 Czerwca 2018 Witam. Tak szarpie,ale dziwi mnie tylko jedna rzecz, jak jest chodniej to idzie normalnie, jak cieplej i postoi na słonku to szarpie.Pali od strzała, nie dymi, już nie mam pojęcia co jest, wlałem jeszcze specyfik-dostałem od kolegi i widzę, że bipy spadły, ale nie wiem czy od tego. Nie wiem czy to nie jest problem z zasilaniem czujnika temperatury paliwa/wskazania na vcds są prawidłowe-sprawdzałem kilka razy rano po nocy/, ale zauważyłem, że pompa od chłodnicy paliwa nie chodzi pomimo, że silnik ma 90 stopni po jeździe/powinna się uruhomić z automatu przy 70/ jak poruszam przewodami od czujnika, paliwo rusza do chłodnicy, może to ma jakieś znaczenie , że komputer zmienia czas wtrysku-szaleją bipy. Jak sprawdzam czujniki teperatury na vcds na zimnym to są małe odchyłki , ale znikome, w trakcie nagrzewania się silnika temperatury rosną , w pewnym momencie na blacie jest 90 a vcds pokazuje 74 /może nawet nieco mniej/ po kilku minutach temeratury się wyrównują.Może spróbuję jeszcze przejżeć dokładnie wiązkę od czujnika temp. paliwa. To jest niemożliwe, żeby wszystkie pompki tak się zachowywały przed i po czyszczeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #26 Napisano 25 Czerwca 2018 11 godzin temu, Elektrodas napisał: Witam. Tak szarpie,ale dziwi mnie tylko jedna rzecz, jak jest chodniej to idzie normalnie, jak cieplej i postoi na słonku to szarpie.Pali od strzała, nie dymi, już nie mam pojęcia co jest, wlałem jeszcze specyfik-dostałem od kolegi i widzę, że bipy spadły, ale nie wiem czy od tego. Nie wiem czy to nie jest problem z zasilaniem czujnika temperatury paliwa/wskazania na vcds są prawidłowe-sprawdzałem kilka razy rano po nocy/, ale zauważyłem, że pompa od chłodnicy paliwa nie chodzi pomimo, że silnik ma 90 stopni po jeździe/powinna się uruhomić z automatu przy 70/ jak poruszam przewodami od czujnika, paliwo rusza do chłodnicy, może to ma jakieś znaczenie , że komputer zmienia czas wtrysku-szaleją bipy. Jak sprawdzam czujniki teperatury na vcds na zimnym to są małe odchyłki , ale znikome, w trakcie nagrzewania się silnika temperatury rosną , w pewnym momencie na blacie jest 90 a vcds pokazuje 74 /może nawet nieco mniej/ po kilku minutach temeratury się wyrównują.Może spróbuję jeszcze przejżeć dokładnie wiązkę od czujnika temp. paliwa. To jest niemożliwe, żeby wszystkie pompki tak się zachowywały przed i po czyszczeniu. Mi sie wydaje, ze to jednak wina pompek, zapewne cewek lub instalacja elektryczna. Ja mam juz podjechane pompki, korekty na jednym ponad 1.2 mg, bipy ponad 50 na kazdej a silnik chodzi jak zegarek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Elektrodas Zgłoś #27 Napisano 25 Czerwca 2018 Ja miałem korekty w miarę, ale na jednym była 1,4, bipy podobne , ale na wolnych obrotach szalały od -5, -10 do nawet 50 przy ok 3000 obr.silnik szarpał, dałem do fachowca, ale byłem przy tym , wyjął pompki na jednej był uszkodzony oring-walił spaliny do powrotu i do zbiornika.Po wymianie dalej szarpał jeszcze bardziej , pojechałem na reklamację wypiął się powiedział , że to pompki.Po kilku tysiącach mie dało się jeździć, wyjąłem sam pompki ,okazało się , żę źle je założył, wywaliło gniazda. Zrobiłem całą głowice, pompki tak jak pisałem były na stole, po złożeniu dalej cyrk. Silniczek też chodzi ładnie, dobrze się zbiera, mało pali, nie kopci, nie stuka, ale szarpie.Pytałem regeneracja-pełna z wymianą cewek 1000 zł jedna-masakra.Mam nowy czujnik tem.paliwa wymienię to zabaczę co będzie.Jaki masz przebieg-u mnie prawie 300 tyś oryginalny-mówią,że to tak dużo jak na pompki.Nie wiem szkoda mi go sprzedawać bo ładnie utrzymany bez rdzy i dlatego szukam gdzie jest problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach