PatrykDE Zgłoś #1 Napisano 10 Marca 2017 (edytowane) Witam. Z dnia na dzień paszczur zaczął palić ogromne ilości paliwa. Na postoju zawsze było 0.4l/H teraz jest 0.9/1.0. Spalanie średnie też wzrosło, przed tem było ok. 5.2l/100 a teraz nie mogę zejść poniżej 8/9l przy bardzo oszczędnej jeździe. Ogólnie po wlaniu 15l przejechałem 150km więc wychodzi i nawet więcej niż na fis .Do tego rano podczas zapalania cały się trzęsie przez 10 sec <świece sprawne>. Dodam tylko jeszcze że egr jest zastąpione flanszą a wężyk zaślepiony. Poniżej daję logi, może coś z nich wyniknie. Dynamiczne;Tutaj w dwóch próbach zacząłem od 1500-4000 na 3 biegu i na drugich 1500-4000 na 4 biegu. http://vaglog.pl/log-001_003_004_caFmbh5.html http://vaglog.pl/log-001_003_004_14CDx.html http://vaglog.pl/log-003_008_011_yEB9ob.html http://vaglog.pl/log-008_010_011_7x44C8.html Statyczne; http://vaglog.pl/log-001_6ucTi.html http://vaglog.pl/log-003_wDt9za.html http://vaglog.pl/log-013_Eeq2sqM.html http://vaglog.pl/log-018_EZmpSw.html http://vaglog.pl/log-023_l6E85bc.html http://vaglog.pl/log-000_5f6amU.html http://vaglog.pl/log-004_1dc6SOp.html http://vaglog.pl/log-007_MotYX.html http://vaglog.pl/log-011_9D3dLgp.html Po skasowaniu błędu czujnika temp. nie wraca od razu , tylko po kilku dniach.Po za tym często występują notlaufy ,podczas przyspieszania.Czasami 2 tyg. nic się nie dzieje a czasami 10 razy przez cały dzień odetnie. Czy czujnik temperatury może powodować aż tak wysokie spalanie? Edytowane 10 Marca 2017 przez PatrykDE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #2 Napisano 12 Marca 2017 Termostat masz do wymiany albo robiłeś logi na nie w pełni rozgrzanym aucie. Pompki wydają się być ok, przepływka też ok, po logach trubo też nic za bardzo nie widać., synchro w porządku. Na wszelki wypadek posprawdzaj wszystkie wężyki podciśnienia, podoginaj też konektorki przy pompkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PatrykDE Zgłoś #3 Napisano 13 Marca 2017 (edytowane) Podczas gdy robiłem logi, samochodu nie szło dogrzać, na liczniku było 90" jak wryte a na vagu nie chciało więcej jak 74' wbić, co nie zmienia faktu że czujnik już wymieniłem, ładnie pokazuje w ecu i na liczniku 90',spalanie też zeszło ale tylko i wyłącznie na postoju.Było 0.9l teraz jest 0,6/07 ale podczas jazdy dalej spalanie jest wysokie.Odkąd też zaczął się właśnie problem ze spalaniem z lewej strony od skrzynki bezpieczników zaczęło się wydobywać dziwne pstryknięcie co jakiś czas podczas jazdy lub na postoju po lekkim przegazowaniu. Jak zakładam jest to pewnie jakiś przekaźnik, podczas gdy "pstryknie" naglę spalanie znowu wzrasta i po chwili znowu się normuje, wygląda to tak jak by sobie jakieś "ssanie" załączał, chociaż nie wiem czy coś takiego jest w PD. Styki w kostkach były czyszczone nie dawno, a piny po doginane także to raczej wykluczam. A i bym zapomniał, gdy jest zimny spalanie jest normalne i jest takie jakie było kiedyś, wraz ze wzrostem temp. do ok 50' + idzie do góry spalanie na postoju i podczas jazdy. Edytowane 13 Marca 2017 przez PatrykDE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PatrykDE Zgłoś #4 Napisano 14 Marca 2017 No i już po wszystkim, winien takiego spalania był nieszczelny wężyk do n75, przy okazji "przeglądu" wymieniłem też filtr paliwa i filtr powietrza. Teraz z powrotem spalanie na postoju wynosi 0,4/0,5l a do prędkości 90km/h wychodzi 4,3 ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki2411 Zgłoś #5 Napisano 23 Marca 2017 No i już po wszystkim, winien takiego spalania był nieszczelny wężyk do n75, przy okazji "przeglądu" wymieniłem też filtr paliwa i filtr powietrza.Teraz z powrotem spalanie na postoju wynosi 0,4/0,5l a do prędkości 90km/h wychodzi 4,3 ;> Kolego który dokładnie wężyk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach