radekrp90 Zgłoś #561 Napisano 13 Czerwca 2018 Jeśli już chodzi o drogę hamowania - ona zawsze jest za długa Nie przeczę, jest to istotny parametr pojazdu (tym bardziej usportowionego). Problem jest jednak taki, że ma na to wpływ dużo parametrów i teraz pytanie czy z Arteonem 280KM porównywać wersję Stinger 2.0T (słabsza i gorsze hamulce) czy Stinger GT 3.3 (mocniejsza niż Arteon ale ma też niby lepsze hamulce). Prawdę mówiąc nie czytałem nic o ich skuteczności więc się nie wypowiem Jeśli chodzi o materiały - według mnie Audi vs VW to nie ta liga i tego nie trzeba tłumaczyć. Nawet A3 jest lepiej wykonane jak Passat/Arteon. Odnośnie jeszcze samego A4 - mam styczność z A5 poprzedniej generacji i A6 C7. Różnica między nimi jest ale nie tak duża aby pisać/mówić, że A4 to nie Audi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LeszekCzarny Zgłoś #562 Napisano 13 Czerwca 2018 Ludowe legendy na temat jakości wykonania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rkarcz Zgłoś #563 Napisano 13 Czerwca 2018 radekrp90 te 38m dotyczy właśnie 3.3 z heblami Brembo. Jest bardzo ciężki. Opony ma 245 ale obstawiam że do tych hebli i masy powinien mieć 255-275. Wtedy pewnie byłoby tyle co Arteon. Tylko czego oczekiwać po azjatyckim samochodzie? One same w sobie są dla siebie klasą. Miałem raz, nigdy więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #564 Napisano 13 Czerwca 2018 38 minut temu, LeszekCzarny napisał: Ludowe legendy na temat jakości wykonania... Siedziałem w każdym z wymienionych aut (choć nie jeździłem Arteonem tylko oglądałem w salonie) więc wiem o czym piszę A3 jest według mnie dużo lepiej poskładane od Passata, materiały są podobnej jakości ale jednak jest w nim jakoś przytulniej. A4, A5 i A6 to już zupełnie inna liga jak VW. 30 minut temu, Rkarcz napisał: radekrp90 te 38m dotyczy właśnie 3.3 z heblami Brembo. Jest bardzo ciężki. Opony ma 245 ale obstawiam że do tych hebli i masy powinien mieć 255-275. Wtedy pewnie byłoby tyle co Arteon. Tylko czego oczekiwać po azjatyckim samochodzie? One same w sobie są dla siebie klasą. Miałem raz, nigdy więcej. Chyba, że tak Trzeba jednak przyznać iż postęp zrobili straszliwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rkarcz Zgłoś #565 Napisano 13 Czerwca 2018 (edytowane) Ok. Ale wejście realnie na poziom aut europejskich jeszcze trochę im zajmie. Edytowane 13 Czerwca 2018 przez Rkarcz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach