brono Zgłoś #521 Napisano 17 Grudnia 2017 Na stronie programu drivetribe napisali, że pojawić ma się Arteon R z silnikiem VR6 turbo. W prototypie ma 404 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #522 Napisano 18 Grudnia 2017 Prezes VW lub szef działu technicznego VW (są chyba 3 lub 4 sztuki) takim niby jeździ "na co dzień". Przynajmniej tak deklarował na jednych z targów gdzie przedstawiano Arteona. Piszą tam też, że będzie nowy Haldex w którym będzie możliwość "faworyzacji" tylnej osi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M77 Zgłoś #523 Napisano 18 Grudnia 2017 http://www.adrenalinemotorsport.pl/aktualnosci/n,volkswagen-arteon-r-z-kultowym-vr6-czeka-na-zielone-swiatlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #524 Napisano 18 Grudnia 2017 Plichta w Gdańsku ma wersje 280KM na jeździe próbnej. Mam nadzieje, że wyjdzie wersja vr6 bo ta wersja 2.0 280KM szału nie robi a rzekłbym nawet, że rozczarowuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brono Zgłoś #525 Napisano 18 Grudnia 2017 2 godziny temu, marcin232 napisał: Plichta w Gdańsku ma wersje 280KM na jeździe próbnej. Mam nadzieje, że wyjdzie wersja vr6 bo ta wersja 2.0 280KM szału nie robi a rzekłbym nawet, że rozczarowuje. 280 km, 5,6 0-100 rozczarowuje? Ciekawe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #526 Napisano 18 Grudnia 2017 24 minuty temu, brono napisał: 280 km, 5,6 0-100 rozczarowuje? Ciekawe Nie no moc jest ale...180KM zbiera sie szybciej, tzn. osiaga maksymalna moc szybciej. 2.0 jest mocno uturbiony i ma potezna turbodziure - jak jakis poczciwy diesel. Oczywiscie jak sie juz silnik 'bujnie' to idzie i czuc ta moc ale jakos tak dziwnie sie nim jezdzi. Do tego przy butowaniu glosno w nim, wydechy udaja cos czego ten silnik nie ma (V8). Na papierze wyglada to wszystko ok ale....radosci z jazdy ten silnik MI nie daje... - troche rozczarowal. Dodam, ze auto dostalem na jazde bez zadnego 'przydupasa' takze robilem z nim co chcialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #527 Napisano 18 Grudnia 2017 Jezdze takim Arteonem na codzien, to nawet nie turbo dziura tylko skrzynia ktora jest nastawiona bardzo eko...nawet program S zmienia biegi przy 5,5tys(chyba ze gaz w podlodze). Jedziesz na dwojce spokojnie w S 50 km/h chcesz gwaltownie przyspieszyc a dsg akurat stwierdza ze to czas na trojke bo jedziesz juz chwile spokojnie. Oprogramowanie do modyfikacji. W B8 z dsg 6 dzialalo to moim zdaniem lepiej. Jak sie pilnuje obrotow to mocy temu samochodowi nie brakuje ale piwinno to sie odbywac troche inaczej. Zestroli to tak zeby klienci nie psioczyli na zuzycie benzyny ktore i tak jest duze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #528 Napisano 18 Grudnia 2017 2 godziny temu, brono napisał: 280 km, 5,6 0-100 rozczarowuje? Ciekawe Tak bywa, mam to samo zdanie że 280-tka jest za grzeczna. Owszem, przyspiesza ale brakuje mu tego "czegoś". Ja dlatego kupiłem samochód z mocną V8-ką, podczas spokojnej jazdy cisza i spokój, delikatnie mocniej i słuchasz prawdziwej muzyki której nie generuje żaden głośnik, a jak dasz gaz do dechy to teściowa na prawym się zes***. Żona wieczorem o północy powie "mąka się skończyła" to z chęcia wsiadasz w samochód i jedziesz do Tesco, też nie do tego najbliższego A tak w temacie to pojeździłem arteonem i w efekcie zamiast zmiany samochodu będą lekkie zmiany w obecnym pastuchu: - kierownica R - czarna podsufitka To tyle co mi się podobało. Reszta, zwykły passat. Do fanów 240tdi, starałem się przekonać i nadal mam złe zdanie o tym silniku. Głośne a przyspiesza do setki poprawnie a powyżej bardzo przeciętnie. 2.0 TSI 190, dziwnie głośny, zdecydowanie głośniejszy od 1.8 TSI. Arteon z VR6T brzmi dobrze ale obawiam się że cena dojdzie do absurdu, goły 280 kosztuje 205kPLN, obstawiam że VRT6 to conajmniej 60k dopłaty. Bierzemy pod uwagę ogromną różnicę w finansowaniu Audi i VW i robi się ciekawie. Za 4073netto mamy RS4, 450KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #529 Napisano 17 Stycznia 2018 (edytowane) VW Arteon R400 VR6 409 KM i 450 Nm Do nabycia dopiero w 2019 roku. Edytowane 17 Stycznia 2018 przez jopstons Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #530 Napisano 17 Stycznia 2018 Cudo!!! Cena podejrzewam, że pod 300 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #531 Napisano 17 Stycznia 2018 Ja mam nadzieję, że będzie wyglądał nieco bardziej elegancko, bo to wygląda jak wytwór NFS Underground Poza tym chyba nigdzie nie ma oficjalnego zdjęcia wersji VR6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej86 Zgłoś #532 Napisano 18 Stycznia 2018 Ja ostatnio jeździłem artkiem 2.0 tsi 190 koni i powiem Wam ze oprócz tego ze względem mojego b8 1.8 tsi jest bardziej żwawy i elastyczny to nic mnie nie urzekło w tym aucie. Jak dla mnie to to samo co Passat tyle ze z ładniejsza linia nadwozia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akronaut Zgłoś #533 Napisano 18 Stycznia 2018 nadwozie ładne, ale nad "dzwoniącymi" szybami w przednich drzwiach (jeżeli są opuszczone do końca) muszą jeszcze popracować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #534 Napisano 21 Stycznia 2018 Dnia 18.01.2018 o 13:09, Maciej86 napisał: Ja ostatnio jeździłem artkiem 2.0 tsi 190 koni i powiem Wam ze oprócz tego ze względem mojego b8 1.8 tsi jest bardziej żwawy i elastyczny to nic mnie nie urzekło w tym aucie. Jak dla mnie to to samo co Passat tyle ze z ładniejsza linia nadwozia. Tu sie z toba nie zgodze. Jezdzilem 2lata B8 220km praktycznie na full wypasie , teraz jezdze 3 miesiac arteonem 280 km. Mam porownanie. Glowna roznica to praca zawiesxenia i prowadzenie. Zawieszenie jest ciche, nic go nie slychac, w B8 niestety troche stukalo pomimo wymiany tulei w ramach jakiejs tam akcji. Samochod na 19 jest zdecydowanie bardziej komfortowy niz passat na 18ach. Prowadzi sie tez znacznie pewniej, bardziej angazuje kierowce, czuc co samochod robi, czuc tez duzo wieksza sztywnosc nadwozia. Jak pierwszy raz jechalem arteonem tez nie czulem wielkich roznic, ale kilka dni jazdy i zobaczylem ze zniknelo duzo rzeczy ktore mnie denerwowaly w passacie. Wnetrze to rzeczywiscie passat i nic wiecej dlatego ten samochod do premium nigdy nie wejdzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej86 Zgłoś #535 Napisano 22 Stycznia 2018 Masz racje , zawieszenia nie słychać wręcz , prowadzenie tez było lepsze ale nie są to tak zauważalne różnice jak dla mnie żeby Np w tym momencie zmienic passata na arteona. Mam teraz służbowe nowe volvo V60 crosscountry i powiem Wam ze jazda na trasie tym autem to przyjemnosc. Jeśli chodzi o wyciszenie i wygodę to Vw musi jeszcze trochę się nauczyć od szwedow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #536 Napisano 30 Stycznia 2018 Nie muszą się uczyć od Szwedów. Wyciszenie i wygodę stosują w Audi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzeko Zgłoś #537 Napisano 7 Czerwca 2018 Dnia 5.05.2017 o 18:49, d7d napisał: ID - m Witam Panowie. Odkurzę nieco temat. Własnie kupuję nowe auto, najpierw miał być Passat, ale że nie ma od ręki nic sensownego, a nie chcę zamawiać do produkcji i z uwagi na zmianę silnika 280 PS na 272 PS z GPF, zacząłem patrzeć też na inne auta - i mam sporą zagwozdkę. Arteon Rline z silnikiem 280 PS: lub Audi A4 z Silnikiem TFSI 252 PS Quattro Oba w bardzo podobnej cenie transakcyjnej - okolice 200k PLN. Arteon to demo dealera z przebiegiem 16 kkm, rocznik 2017. Audi jest nowe, bez przebiegu rocznik 2017. Wyposarzeniowo jest bardzo podobnie. Arteon ma dodatkowo panoramiczyny dach i fotele z pamiięcią, ale na tym mi tak bardzo nie zależy. Co byście wybrali ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #538 Napisano 7 Czerwca 2018 Bez zastanowienia A4. Nawet jeśli będzie ciaśniejsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomekk73 Zgłoś #539 Napisano 7 Czerwca 2018 A ja Arteona, choć wszystko zależy co kto lubi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #540 Napisano 7 Czerwca 2018 Tylko to nadal VW, a przy tej cenie jednak A4-ka jest lepiej wykonanym autem. Będzie mniejsza i słabsza ale według mnie to byłaby lepsza oferta tym bardziej, że jest fabrycznie nowa. I quattro to jednak nie haldex (bo w tej A4-ce to jeszcze chyba nadal nie wersja ultra tylko klasyczna mechaniczna). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach