tadziak Zgłoś #421 Napisano 25 Czerwca 2017 To, ze ty zwiększajac głośność radia zagłuszasz wady auta nie oznacza, ze wszyscy tak robią. Bardzo często jeżdżę bez radia. A jak jest włączone to zazwyczaj słucham podcastów, a nie muzyki. Nawet muzyka jest rożna, niektóra brzmi o wiele lepiej w ciszy. Wyciszenie auta jest wiec bardzo istotne. Podwójne szyby w pasku pomagają szczególnie w mieście bo odcinają od hałasów pojazdów obok i można spokojnie słuchać podcastów/muzyki i się relaksować. Dokładnie, dla mnie ważny jest efekt odcięcia od ulicznych hałasów, cholernie denerwuje mnie świst przejeżdżających obok aut, klekotów silników na światłach itd. Muzyki lepiej słucha się jak wystarczy dać np. 40% głośności, a nie 60% (aby zagłuszyć szumy). Zauważcie o ile lepiej brzmią radia samochodowe jak sobie puścimy coś na postoju, przy zgaszonym silniku niż na autostradzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #422 Napisano 26 Czerwca 2017 Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #423 Napisano 26 Czerwca 2017 Widać, że wszystkie (Zachar, Marek, Pertyn, Autogefuhl, carwow, ...) te pierwsze "recenzje" są opłacone przez VW. W każdym, bez wyjątku jest mowa, że tylko się wydaje że to nowy CC, albo że się wydaje, że to tylko Passat lepszą bryłą, bo tak na prawdę to "zupełnie inny samochód". Co za stek bzur, marketingowy bełkot, wciśnięty im wszystkim w usta w zamian za kilka szelki. Toż to Passat jak się patrzy. Ciut dłuższy liftback i ładniejszy kształ. Na tym się różnice kończą. Co z tego, że ma kilka systemów nowszych, skoro to są tak kosmetyczne zmiany, że do liftu Passata planują je wprowadzić. Wnętrze to kalka. Bebechy te same. Jaki to nowy/inny samochód...? Ładniejszy Passat. Tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #424 Napisano 27 Czerwca 2017 Tutaj całkiem niezły test Arteona. http://www.spidersweb.pl/2017/06/volkswagen-arteon-pierwsze-wrazenia.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #425 Napisano 1 Lipca 2017 Czy w Arteonie nie ma już chromowanych nakładek na przyciski, sterujące szybami? Na filmikach z recenzjami trochę te przyciski wyglądają*tandetnie i o klasę niżej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #426 Napisano 1 Lipca 2017 Nie ma. Tak samo nie ma też przeszyć na drzwiach jak w Passacie HL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #427 Napisano 1 Lipca 2017 Nie ma. Tak samo nie ma też przeszyć na drzwiach jak w Passacie HL. to faktycznie 'krok w stronę klasy premium...' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3er Zgłoś #428 Napisano 3 Lipca 2017 W nowym HL tez juz nie ma. Ostatnio widzialem je w Audi. Moze to nowe rozroznienie pomiedzy premium, a srednia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #429 Napisano 4 Lipca 2017 Dzisiaj miałem okazje trochę pojeździć 2.0 280 w R-linie Z wyposażenia oprócz tego co w podstawie to zauważyłem: - pełna elektryka siedzeń - skóra Nappa - Discovery Pro - AID - HeadUp - AreaView - EasyOpen - Panorama i chyba tyle z bajerow Nie było Drogowego + wiec nie udało mi się przetestować jazdy w korkach i Emergency. Jednostka znana z VAGa i trochę jak dla mnie ospała względem mojego 2.0 300 w B8 Przy prędkościach 160+ wrażenie jakby motor puchnał, pewnie po wrzuceniu boxa/chipa jechało by bardziej sensownie. DCC wyraźnie miększe nawet w najbardziej "sportowym" ustawieniu. Na zakrętach pływa jeszcze bardziej jak Passat. Plus za 20" felgę której w ogóle nie czuć. Spalanie 140 aktywny tempomat na autostradzie 8.6 wiec jak dla mnie akceptowalne. Na 7 biegu przy 140km/h obroty trochę powyżej 2500rpm. Idiotyczny Buczek mający imitować jazdę sportowa na szczęście można wyłączyć w profilu Indywidual. Ogólne wrażenia bardzo zbliżone do B8. Jeśli chodzi o HeadUp to bardzo tandetnie wyglada i od razu go schowałem. DiscoveryPro graficznie bardzo ładnie, jednak brak pokręteł to porażka, szczególnie gdy obsługa gestami jest "upośledzona". Ciekawa grafika AID jednak moja w MY2016 wydaje mi się bardziej przejrzysta. Co do systemów bezpieczeństwa to chciałem sprawdzić D+, ale LaneAssist i ACC 210 w zupełności wystarczają. No i teraz najlepsze na koniec. Cena Demo katalogowo.... 250k [emoji43][emoji43][emoji43] tak twierdził sprzedawca u którego podpisywałem użyczenie, zweryfikuje to jeszcze u zaprzyjaźnionej sprzedawczyni u której kupowaliśmy inne VAGi w tym B8. Za to co jest maksymalnie dałbym 200k. 50 w opcjach których tak naprawdę nie ma trochę przegięcie. No i jeszcze na koniec taka drobna uwaga na temat ledow. Świecą tylko zewnętrzne paski i zewnętrzne soczewki i trochę to wyglada jak w gorszych wersjach golfa. Jeszcze zdjęcia BiTDi w Elegancie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #430 Napisano 4 Lipca 2017 "Goły" R-Line 2,0 TSI 280 KM 4MOTION kosztuje 202.590 PLN + lakier + dodatki (~40-50) da w sumie ~250.000 PLN. Może będzie można uzyskać 20% rabatu? Jakiej jakości jest skóra? , alcantara jest średnia. AID jest inny niż w B8 ? Masz 2,0 TSI 220 KM wzmocnione do 300 KM ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tom-998 Zgłoś #431 Napisano 4 Lipca 2017 Z wyposażenia oprócz tego co w podstawie to zauważyłem:- pełna elektryka siedzeń - skóra Nappa - Discovery Pro - AID - HeadUp - AreaView - EasyOpen - Panorama i chyba tyle z bajerow Z tego co pamiętam to ma jeszcze Dynaudio, te felgi i przyciemniane szyby to niestety również wyposażenie dodatkowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #432 Napisano 4 Lipca 2017 W moim odczuciu skóra w Arteonie R-Line wyraźnie gorsza niż Nappa w B8. AID jest takie samo, a różni się tylko skórką. Podobna sytuacja jest w Tiguanie, Golfie, a nawet różnych rocznikach modelowych Passata. Niestety nie wierzę w te 20% rabatu na Arteona, jest aktualnie zbyt świeży i za bardzo chodliwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #433 Napisano 4 Lipca 2017 W moim odczuciu skóra w Arteonie R-Line wyraźnie gorsza niż Nappa w B8.. Tak jak oglądałem rózne recenzje to skóra na siedzeniach w Arteonie wyglądała już nieciekawie, mocno pomarszczona... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #434 Napisano 9 Lipca 2017 skóra w pasku fatalna. po 10 tyś wygląda ja kw polonezie - bynajmniej u mnie. po lewej stronie u kierowcy widać przez nią mate grzewczą - takie. jakość vw bardzo spadła. gdzie te niezniszczalne paski nie skrzypiące nawet po 100tys... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #435 Napisano 15 Lipca 2017 mangan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #436 Napisano 15 Lipca 2017 skóra w pasku fatalna. po 10 tyś wygląda ja kw polonezie - bynajmniej u mnie. po lewej stronie u kierowcy widać przez nią mate grzewczą - takie. jakość vw bardzo spadła. gdzie te niezniszczalne paski nie skrzypiące nawet po 100tys... Masz Nappę czy Viennę z Alcantarą? Jeśli Nappę to wentylowaną? U mnie jest czarna wentylowana Nappa i nie mam ze skórą żadnych problemów, a auto ma już rok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #437 Napisano 16 Lipca 2017 Panowie mam dylemat będę wybierać Arteona tylko mam problem co do jednostki napędowej świetny kompromis byłby 2.0 tfsi ale z 4 motion jednak VW nie przewiduje takiego połączenia a w grę wchodzi tylko 4x4, jeździłem 2.0 tfsi 280 i 2.0 bitdi, benzyna przyspieszenie dźwięk itd znacznie lepsze vs diesel tylko spalanie sporo większe i benzynę trEba kręcić a diesel idzie od dołu co bardziej mi pasuje, co do 2.0 bitdi super wyciszone w środku praktycznie nie słychać diesla dopiero po otwarciu drzwi klasyczny tyrkot, bardziej chodzi mi o spalanie i koszty eksploatacji, rocznie bede robić 15-20 tys km + codzienne dojazdy do pracy na terenie Warszawy i 2-4 trasy dalsze w ciągu roku, co wy sądzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #438 Napisano 16 Lipca 2017 do jazdy po miescie to chyba polo gti byloby lepsze, a za zaoszczedzone pieniadze te trasy co robisz to polecisz samolotem:), a tak na powaznie ja wole diesla bo robie wiekszosc tras, a na autostradzie na ACC jednak komfort podrozowania jest zasadniczi lepszy niz w benzynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #439 Napisano 16 Lipca 2017 Możesz wyjaśnić dlaczego ACC jest bardziej komfortowe z silnikiem diesla niż z silnikiem benzynowym. Masz na myśli konkretną konfigurację Passat Bi-Turbo 240 KM vs. 2,0 TSI 280KM czy to jest ogólne spostrzeżenie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #440 Napisano 16 Lipca 2017 Tu nie chodzi o cenę 280 jest droższa około chyba 5 tys ale jak patrzyłem na testy zachara np skoda superb 280 przy 140 km/h średnio ponad 11,2litrów a passat 2.0 bitdi 7.4-7.0 litra. Co do diesla idzie od dołu nie trzeba tak redukować kręcić go aby wykorzystać moc, benzyna lubi wysokie obroty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach