Slabb Zgłoś #121 Napisano 30 Marca 2017 Czytałem ze w kwietniu w dniu debiutu badz po motor show Poznań bedzie dostępny w Polsce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #122 Napisano 31 Marca 2017 Biorę udział w targach, także tylko czekam na niego w czwartek będziemy wszystko wiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #123 Napisano 31 Marca 2017 Biorę udział w targach, także tylko czekam na niego w czwartek będziemy wszystko wiedzieć Pomęcz jeszcze przedstawicieli VW o te szyby akustyczne Czy jest szansa, że te tylne boczne pojawią się w wersji podwójnej? I co z tylną, czy jest ona akustyczna, jak w Passacie? Z tego co widziałem na filmikach to chociaż te tylne szyby są dosyć*grube, mimo że 'zwykłe'... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #124 Napisano 31 Marca 2017 Pomęcz jeszcze przedstawicieli VW o te szyby akustyczne Czy jest szansa, że te tylne boczne pojawią się w wersji podwójnej? I co z tylną, czy jest ona akustyczna, jak w Passacie? Z tego co widziałem na filmikach to chociaż te tylne szyby są dosyć*grube, mimo że 'zwykłe'... Tez wlasnie to zauważyłem ze gruba szyba bez laminatu ciekawe jak w praktyce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #125 Napisano 31 Marca 2017 Tez wlasnie to zauważyłem ze gruba szyba bez laminatu ciekawe jak w praktyce No, bo np. w A4/A5 B9 niby jest podwójna z przodu, ale cieniutka. W Passacie B8 ta standardowa też jest bardzo cienka, cieńsza niż w starym B7 lub CC. Możliwe, że porządna, grubsza szyba 'zwykła' też daje radę, tym bardziej, że tam te szyby są dość*małe w Arteonie. Niemniej ciekawe czy w aktualnym B8 też już z tyłu nie dają podwójnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #126 Napisano 1 Kwietnia 2017 apropos tylnej szyby w Passacie. W sedanie po otwarciu bagażnika widać krawędź tylnej szyby. Ja mam wersję standardową i jest dość cienka (fot). Może ktoś zrobić takie porównawcze foty w wersji z fabrycznym pakietem akustycznych szyb (wszystkich)? Paolokos, chyba ty masz...?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #127 Napisano 1 Kwietnia 2017 7-io miegowe DSG w mocniejszych nowszych wersjach to DQ380 a nie 500. Nowy golf R taką dostał też, 380Nm znosi wg fabryki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #128 Napisano 2 Kwietnia 2017 To w sumie niewiele więcej niż DQ250... (350nm) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #129 Napisano 2 Kwietnia 2017 tylna szyba jest podwojna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #130 Napisano 2 Kwietnia 2017 7-io miegowe DSG w mocniejszych nowszych wersjach to DQ380 a nie 500. Nowy golf R taką dostał też, 380Nm znosi wg fabryki. A nowa Rka ma 400Nm w automacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #131 Napisano 2 Kwietnia 2017 Pomęcz jeszcze przedstawicieli VW o te szyby akustyczne Czy jest szansa, że te tylne boczne pojawią się w wersji podwójnej? I co z tylną, czy jest ona akustyczna, jak w Passacie? Z tego co widziałem na filmikach to chociaż te tylne szyby są dosyć*grube, mimo że 'zwykłe'... Jako sprzedawca w jednym z salonów mogę napisać..... Poczekajmy na polskie cenniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #132 Napisano 2 Kwietnia 2017 A nowa Rka ma 400Nm w automacie DQ250 jest w dieslach i jest tam też 400Nm przy 190KM. 400Nm w nowym golfie to plus, bo 350 w wersji 2.0 w B8 to ponury żart. Gdyby do wersji 280 wsadzili dq380 to miałoby to większy sens bo obecnie biegów brakuje. Projekt 10-io biegowego DSG umarł, szkoda. Kto pojeździł nowymi skrzyniami ZF 8-io biegowymi to wie że to jest optimum ale bez przesady. Kolejne biegi byłyby miłe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #133 Napisano 3 Kwietnia 2017 DQ250 jest w dieslach i jest tam też 400Nm przy 190KM. 400Nm w nowym golfie to plus, bo 350 w wersji 2.0 w B8 to ponury żart. Gdyby do wersji 280 wsadzili dq380 to miałoby to większy sens bo obecnie biegów brakuje. Projekt 10-io biegowego DSG umarł, szkoda. Kto pojeździł nowymi skrzyniami ZF 8-io biegowymi to wie że to jest optimum ale bez przesady. Kolejne biegi byłyby miłe. Kurczę ale jak będą te biegi w nieskończoność dokładać to ile ta skrzynia będzie ważyć ? Każde przełożenie to kolejne zębatki no i rozmiar obudowy. Koszt tez większy. A jak zrobią z lekkiego albo cieńszego materiału to będzie awaryjna. Gdzieś musi być złoty środek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #134 Napisano 3 Kwietnia 2017 W MB E-Class stosują 9-biegowy automat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #135 Napisano 4 Kwietnia 2017 W MB E-Class stosują 9-biegowy automat. Kto dla nich to robi? Aisin, ZF? Czy może ich autorskie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #136 Napisano 4 Kwietnia 2017 Czytałem wczoraj ze na targach w Poznaniu jest oficjalna premiera arteona w polsce i wtedy rownież podadzą cennik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #137 Napisano 4 Kwietnia 2017 Kto dla nich to robi? Aisin, ZF? Czy może ich autorskie... Mercedes ma na 99% tylko swoje skrzynie. Wyjątek to wynalazki jak Citan (czyt. Renault). Co do wagi skrzyni - materiały nie stoją w miejscu. Przy tej samej wytrzymałości można zejść nieco z wagą tym bardziej jeśli się założy czas pracy na 250.000-300.000 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #138 Napisano 4 Kwietnia 2017 Mercedes ma na 99% tylko swoje skrzynie. Wyjątek to wynalazki jak Citan (czyt. Renault). Co do wagi skrzyni - materiały nie stoją w miejscu. Przy tej samej wytrzymałości można zejść nieco z wagą tym bardziej jeśli się założy czas pracy na 250.000-300.000 km. Bieda jest właśnie z tym założeniem 250-300tys:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #139 Napisano 4 Kwietnia 2017 Myślę, że Passat, a szczególnie wersje z małymi silnikami benzynowymi, są pomyślane może na połowę z tego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #140 Napisano 4 Kwietnia 2017 Masz jakie dowody lub przykłady na takie przemyślenia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach