Robson75 Zgłoś #1 Napisano 21 Lutego 2017 Witam. Mam takie pytanie odnosnie awaryjnego otwierania drzwi w przypadku awarii pilota. Znalazłem w kluczyku / pilocie taki mały plastikowy grot od tradycyjnego kluczyka .Po zasięgnieciu informacji dowiedziałem się że jest to kluczyk aby w razie awarii pilota dostać się do środka auta.Po zdemontowaniu plastiku na klamce drzwi od strony kierowcy ukazał się bebenek dzieki ktoremu po włożeniu owego plastikowego grota powinno dać się odblokować drzwi,Sprawdziłem dzisiaj i zauważyłem że ten bębenek/wkład zamka kręci się dookoła a drzwi nie otwierają się anie nie zamykają .Czy ktoś mi podpowie jak to powinno działac bo chyba u mnie jest coś urwane albo coś elektrycznego uszkodzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #2 Napisano 21 Lutego 2017 Znalazłem w kluczyku / pilocie taki mały plastikowy grot od tradycyjnego kluczyka .Po zasięgnieciu informacji dowiedziałem się że jest to kluczyk aby w razie awarii pilota dostać się do środka auta. Nie kombinuj. Ten plastikowy "kluczyk" to wzornik na podstawie którego dorabiasz grot metalowy. Po zdemontowaniu plastiku na klamce drzwi od strony kierowcy ukazał się bebenek dzieki ktoremu po włożeniu owego plastikowego grota powinno dać się odblokować drzwi,Sprawdziłem dzisiaj i zauważyłem że ten bębenek/wkład zamka kręci się dookoła a drzwi nie otwierają się anie nie zamykają Sprawdzałeś w drzwiach pasażera czy działa ? Samochód kupiłeś jako używany ? Jeśli tak, to widocznie poprzedni właściciel wyjął zapadki bębenka (takie dodatkowe zabezpieczenie przed złodziejami) i zostawił zaślepki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robson75 Zgłoś #3 Napisano 21 Lutego 2017 Ten plastikowy "kluczyk" to wzornik na podstawie którego dorabiasz grot metalowy Tyle że mam pilot/kluczyk bez metalowego grota ,tylko wciskany jest cały pilot w stacyjkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #4 Napisano 21 Lutego 2017 Ten plastikowy "kluczyk" to wzornik na podstawie którego dorabiasz grot metalowy. To nie jest wzornik tylko kluczyk. Robert normalnie przekręcasz prawo-lewo-prawo, albo lewo-prawo-lewo i powinien otworzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnieteczek Zgłoś #5 Napisano 21 Lutego 2017 (edytowane) Jeśli tak, to widocznie poprzedni właściciel wyjął zapadki bębenka (takie dodatkowe zabezpieczenie przed złodziejami) i zostawił zaślepki. Raczej nie,prędzej pozostałości po złodzieju po użyciu łamaka. ps tomery,co prawda moją padlinę już sprzedałem ,ale z tego co pamiętam od strony pasażera nie ma wkładki,awaryjnie otworzysz tylko od kierowcy. Edytowane 21 Lutego 2017 przez mnieteczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robson75 Zgłoś #6 Napisano 21 Lutego 2017 Raczej nie,prędzej pozostałości po złodzieju po użyciu łamaka. czyli do wymiany bo nic nie reaguje , kręci sie dookoła bez wyczuwalnego oporu w lewo i w prawo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnieteczek Zgłoś #7 Napisano 21 Lutego 2017 Tak wkładka do wymiany,radzę wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #8 Napisano 21 Lutego 2017 Robert a sprawdzałeś to za na zamkniętym aucie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnieteczek Zgłoś #9 Napisano 21 Lutego 2017 Nie ma różnicy czy zamknięty czy otwarty wkładka powinna obrócić się tylko o 90 stopni w prawo lub lewo(zamknij/otwórz). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajda Zgłoś #10 Napisano 21 Lutego 2017 Chyba że masz Anglika to musisz otworzyć od strony pasażera ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnieteczek Zgłoś #11 Napisano 21 Lutego 2017 Chyba że masz Anglika to musisz otworzyć od strony pasażera Tu się zgadzam :brawo Radzę ci lepiej zrób z tym zamkiem porządek ,będziesz miał niezłą zagwózdkę jak ci padnie akumulator ,szczególnie jeśli auto masz na przyblokowym parkingu,a aku będziesz chciał wziąć do domu żeby naładować.:pardon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robson75 Zgłoś #12 Napisano 21 Lutego 2017 Chyba że masz Anglika to musisz otworzyć od strony pasażera Wersja europejska ,po stronie pasażera nie mam wkładki ,tylko po stronie kierowcy Nie ma różnicy czy zamknięty czy otwarty wkładka powinna obrócić się tylko o 90 stopni w prawo lub lewo(zamknij/otwór tak jak pisalem wczesniej , wkładka kręci się dookola i nic się nie dzieje Czy tam powinno być jakieś mechaniczne ciegno czy załatwia to jakiś mikrowłącznik? - - - - - aktualizacja - - - - - Robert a sprawdzałeś to za na zamkniętym aucie? i na zamknietym i na otwartym aucie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #13 Napisano 22 Lutego 2017 Czy da się tym kluczykiem zamknąć samochód ? Mam namyśli właśnie zabranie akumulatora z samochodu. Bo chyba się nie da zamknąć z pilota przy otwartej masce i wtedy odłączyć aku i zamknąć maskę. Mam ustawione automatyczne otwieranie wszystkich drzwi po wyciągnięciu kluczyka i tak mi się wydaje że trzeba to najpierw zmienić a później tylko mechanicznie zamknąć samochód kluczykiem. Dobrze kombinuje ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jack0211 Zgłoś #14 Napisano 4 Marca 2017 Witam, a może mi ktoś pomoże w tym temacie, ponieważ dziś sprawdzałem czy mogę tym grotem zamknąć drzwi (jak były mrozy to było niemożliwe bo zapewne zamek był zamarznięty i nie udało mi się go przekręcić) , i ku mojemu zdumieniu:umm oczywiście da się zamknąć nim drzwi, ale w drugą stronę to jest niemożliwe:niekumam po prostu drzwi się nie otwierają tak jakby zamek nie działał w trybie otwierania. Może mi ktoś pomóc w tym temacie o co chodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #15 Napisano 4 Marca 2017 (edytowane) Gdyby komuś padł aku i samochód nie chciał się otworzyć mam sprawdzony sposób. Kładziesz się pod padline, odpinasz kabel od wentylatorów (te są dobre bo są najgrubsze z tych do których jest dostęp) podpinasz pod niego szelkami drugi aku bądź prostownik, klikasz na pilocie przycisk otwórz i voilĂ. Fura otwarta Edytowane 4 Marca 2017 przez dee_jay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach