Kojot121 Zgłoś #1 Napisano 10 Lutego 2017 (edytowane) Pany jak myslicie co lepiej wybrać chodzi bardziej o wzgledy ekonomiczne (utrzymanie/spalanie). Szukam auta do 15tys +/- 2tys. Myslałem nad czymś w 1.8T (gaz do dorzucenia) lub 1.9 TDI 105km PD. Auto głownie do jazdy po mieście praca-dom (20km w obie strony) i 200-300km (w weekendy).Auto będzie ganiać do 30tys w rok. Pierwsze typy to Leon 1.8VT/Golf V 1.9TDI Wszystko oprócz sharana i pokrewnych braci, choć tourana też biorę pod uwagę. Jeżeli macie jakieś sprawdzone typy to proszę o pomoc, nawet kody silników które najlepiej się sprawdzają i nie mają jakiś fabrycznych wad. A co myślicie nad volvo v50/s40 +05r 1.6D? Edytowane 22 Marca 2017 przez Kojot121 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HQ-Automotive Zgłoś #2 Napisano 15 Lutego 2017 Volvo v50 oferuje bardzo dobry stosunek ceny do jakości, koszty utrzymania też na dobrym poziomie. Pytanie czy warto pchać się w diesla, szczególnie 1.9 TDi 105 w przypadku Golfa V, bo moim zdaniem lepszą opcją byłoby 1.8T plus opcja lpg np w Seacie Leonie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #3 Napisano 15 Lutego 2017 ale to ma mało palić, czy dawać radość z jazdy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HQ-Automotive Zgłoś #4 Napisano 21 Marca 2017 To też dobre pytanie, aczkolwiek tak czy inaczej 1.8T ma dobry mocy i osiągów do spalania. Zawsze możesz dorzucić odpowiednią instalację LPG aby znacznie obniżyć koszty spalania, jej koszt to około 3k, wiec nie jest tak źle. Mowo a silniku 1.8T w Audi Au, Leonie czy Golfie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojot121 Zgłoś #5 Napisano 21 Marca 2017 I wybór padł na a4 b6 1.8T kwota do zakupu nieco się zwiększyła i myślę że wykula się coś ciekawego aczkolwiek nie przekreslam tez innych opcji na pierwszym planie jest stan techniczny a dalej bedzie widac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garscik Zgłoś #6 Napisano 21 Marca 2017 ja tam polecam 2.5 TDi V6 ten po zmianach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojot121 Zgłoś #7 Napisano 21 Marca 2017 Trasa owszem ciekawa opcja ale miasto kompletnie odpada, nie zda egzaminu. 80%/20% trasa tu góruje jak dla mnie benzyniak i szybkie dogrzewanie się nawet zimą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik39 Zgłoś #8 Napisano 21 Marca 2017 V50 to silnik grupy PSA, jeżdżę służbowym Peugeotem i w sumie jest ok. Prywatnie ma B6 2.0tdi i też jestem hepi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garscik Zgłoś #9 Napisano 21 Marca 2017 szczerze polecam jednostkę 2.0d PSA, duza dostępność części, ceny bdb, mała awaryjność ... - - - - - aktualizacja - - - - - Trasa owszem ciekawa opcja ale miasto kompletnie odpada, nie zda egzaminu. 80%/20% trasa tu góruje jak dla mnie benzyniak i szybkie dogrzewanie się nawet zimą. spali podobnie (no mniej więcej:) ) u mnie przy automacie 11l/miasta 8- trasa .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kojot121 Zgłoś #10 Napisano 22 Marca 2017 szczerze polecam jednostkę 2.0d PSA, duza dostępność części, ceny bdb, mała awaryjność ... - - - - - aktualizacja - - - - - spali podobnie (no mniej więcej:) ) u mnie przy automacie 11l/miasta 8- trasa .. Ale jak benzyniak to do tego paliwo dla biednych wpadnie miesięcznie robię ok 2000km więc szybko ten temat się zwróci, więc obstaje przy 1.8T, buda najchetniej a4 b6, ewentualnie jak superb się trafi lub jakiś rs'ik octavia tez nie pogardze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garscik Zgłoś #11 Napisano 22 Marca 2017 ... chyba, że =) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach