Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Panowie, jakie są różnice pomiędzy Passat cc do 2012r i CC po 2012r po za oczywiście zmianami w wyglądzie zewnętrznym? Może jest na forum szczęściarz, który przesiadł sie z w/w i może się obiektywnie wypowiedzieć. Zależy mi na wszystkich informacjach oraz porównanie obydwu modeli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie jak między B6 i B7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie jak między B6 i B7

 

nawet chyba nie, bo b6 i b7 mają delikatnie inny srodek, zegarek panel climatyzacji, drążek dsg i tapicerka i pewnie pare innych pierdół, a w tym to tylko botox na lampach i zdezaku i to chyba wszystko w zmianach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prócz zewnętrznych zmian to i wewnętrzne też są, myślę ze tak jak z B6 na B7, w CC jest zegarek ale znikły schowki które mi się podobają, ręczny na dole mi się podoba a ja mam przy światłach, ogólnie to przydał by się zwykły, fajnie ślisko teraz a nie ma jak poćwiczyć poślizgów, ogólnie wszystko tylko stylistyka, jak kto co woli i jak kto co lubi. Ja się cieszę że mam żarówki, inni że mają ledy. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Mi się CC podoba innym że B6 CC ładniejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Proszę o poradę, przeszukałem forum ale niestety wystarczających informacji nie udało mi się znaleźć, być może nie znam wszystkich możliwość tutejszej wyszukiwarki.

 

Moje pytanie dotyczy Passata CC za runku w USA silnik 2.0 TSI. Z tego co udało mi się ustalić to posiada on silnik EA888 czyli ten okryty złą sławą z dramatycznym apetytem na olej.

W niedługim czasie przeprowadzam się do USA na kilka lat i poszukuje samochodu dla siebie, zainteresował mnie właśnie Passat CC z roku 2010 lub nowszy z silnikiem 2.0 TSI i manualną skrzynią. Samochód moim zdaniem bardzo ciekawy i można go w stanach kupić w naprawdę atrakcyjnej cenie a do tego z niskim przebiegiem - stąd właśnie wynika moje pytanie:

 

Czy w wersjach na runek USA skala problemu jest taka sam jak w europejskich wersjach czy może jest jeszcze gorzej (ewentualnie lepiej)? A może są jakieś inne powody tak atrakcyjnych cen?

 

Wiem, że jakość wnętrza jest niższa, poziom wyposarzenia inny a np. reflektory są gorsze niż w modelach EU ale mi zależy żeby auto mi służyło, nie generowało wysokich kosztów i było przede wszystkim niezawodne bo odległość jakie będę pokonywał będą znaczne.

 

Przyglądałem się też wersją 3,6 FSI ale te występuj już tylko z przekładniami DSG, których również wolałbym unikać, ale może jednak w porównaniu z 2.0 TSI + manual jest lepszym wyborem ?

 

Ogonie niewiele wiem na temat 2.0 TSI i 3.6 FSI dlatego będę wdzięczny za wszelkie porady i wyjaśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy zmieniło się wyciszenie samochodu? W b6 moim zdaniem to była pięta achillesowa, głównie przez boczne szyby dostawały sie odgłosy jazdy.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Znalazłem Paska cc z 2011 r z nowym środkiem, tzn. ma centralnie zegarek, ręczny na konsoli środkowej ale zewnętrznie ma poprzednie lampy? Co o tym sądzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy zmieniło się wyciszenie samochodu? W b6 moim zdaniem to była pięta achillesowa, głównie przez boczne szyby dostawały sie odgłosy jazdy.

 

Jest na to lekarstwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem Paska cc z 2011 r z nowym środkiem, tzn. ma centralnie zegarek, ręczny na konsoli środkowej ale zewnętrznie ma poprzednie lampy? Co o tym sądzić?

 

podejrzewam że nie jednego b6 z 05r byś znalazł z nowym srodkiem, zegarkiem i ręcznym przy lewarku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Passata CC 2011 czyli przed liftem ( tym nazwijmy to "dużym" ) ale, środek jest juz jak B7 czyli CC po lifcie czyli jak ja to mówie mam po "mini lifcie "

 

Nie mam kompletnie problemu z wyciszeniem, i tak jak mówi BociekCC, kwestia gustu. Mi zewnetrznie bardziej pasuje stare CC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obiła mi się informacja o uszy, żę b7 CC ma szyby z jakąś folią wygłuszeniową, czy to prawda?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Sądziłem, że to nie jest jednostkowy przypadek bo już kilka takich widziałem w ogłoszeniach. Stare cc ma bardziej sportowy wygląd a nowe to raczej wygładzona limuzyna, takie moje zdanie, Po za tym wydaje mi się, ze stare jest bardziej podatne i bardziej rasowo wygląda po wszelkiego rodzaju modyfikacjach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Passata cc z grudnia 2010r. ma centralnie zegarek i przycisk ręcznego koło lewarka biegów, czyli te bajery były wcześniej niż w cc 2012r. Na pewno vw cc 2012r. ma: Nowy panel klimatyzacji, dekory aluminiowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obiła mi się informacja o uszy, żę b7 CC ma szyby z jakąś folią wygłuszeniową, czy to prawda?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

Dobrze słyszałeś - w B7 oraz w CC szyba przednia oraz szyby boczne przednie mają zastosowaną warstwę dźwiękochłonną za pomocą folii z poliwinylobutyralu (PVB) - należy do wyposażenia standardowego..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam B7 w wersji highline i nie mam szyb dźwiękoszczelnych ( bo tylko takie miały folię) wszystkie szyby oryginał ,a ta opcja niestety była jako dodatkowe wyposażenie ,można to zobaczyć spuszczając szybę ,powinno byc widać ,że szyba jest sklejona jakby z dwóch i wtedy mamy dźwiękoszczelne. Mówię o szybach bocznych ,bo o przedniej i tylnej nie mam pojęcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie jak między B6 i B7

 

A to są jakieś różnice? :hmm :haha

Szału nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam B7 w wersji highline i nie mam szyb dźwiękoszczelnych ( bo tylko takie miały folię) wszystkie szyby oryginał ,a ta opcja niestety była jako dodatkowe wyposażenie ,można to zobaczyć spuszczając szybę ,powinno byc widać ,że szyba jest sklejona jakby z dwóch i wtedy mamy dźwiękoszczelne. Mówię o szybach bocznych ,bo o przedniej i tylnej nie mam pojęcia.

 

Ja mam 2 boczne szyby przód oraz przednią dźwiękochłonne i termoizolacyjne - wyposażenie Comfortline plus - PL.

Edytowane przez JurekW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w takim razie CC z 2012, ten z innymi światłami, zderzakami ma szyby dzwiękoszczelne w standarcie? W ogóle jakie w tym modelu, z tego roku były poziomy wyposażenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

az sprawdzę u siebie jakie mam szyby rok modelowy mam 2012 ale buda stara ale mam RLINE wiec może szyby lepsze

Edytowane przez maxit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeszyt 417 VW Passat CC PDF strona 17. Zeszyt jest na necie... dużo ciekawych odpowiedzi łącznie z ustawianiem szyb, zastosowanymi nowinkami itd itp. o tylnej szybie też tam trochę jest i o hamulcach, opony samouszczelniające w standardzie, kamery, radia, silniki, polecam poczytać, o kilku sprawach nie wiedziałem. Wycinek z zeszytu:

 

Przednia szyba z warstwą dźwiękochłonną.

Samochód VW Passat CC posiada montowaną

seryjnie przednią szybę z warstwą dźwiękochłonną.

Dzięki przedniej szybie o takiej konstrukcji jeszcze

bardziej zostaje obniżony i tak już bardzo niski

poziom aeroakustyczny samochodu VW Passat w

wersji Limousine.

Całkowita grubość przedniej szyby z warstwą

dźwiękochłonną jest taka sama jak tradycyjnej szyby

przedniej. Zastosowano tutaj tylko dodatkową folię

dźwiękochłonną.

Przednia szyba z warstwą dźwiękochłonną Tradycyjna przednia szyba

szyba zewnętrzna

(2,1 mm)

szyba zewnętrzna

(2,1 mm)

folia z

poliwinylobutyralu PVB

(0,76 mm)

szyba wewnętrzna

(1,6 mm)

folia z

poliwinylobutyralu

PVB (0,33 mm)

szyba wewnętrzna

(1,6 mm)

folia z

poliwinylobutyralu

PVB (0,33 mm)

folia z

poliwinylobutyralu

PVB (0,1 mm)

S417_120 S417_122

 

Co do głośności w aucie to są testy aut na you tube i mierzą różne auta wewnątrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Moje pytanie dotyczy Passata CC za runku w USA silnik 2.0 TSI. Z tego co udało mi się ustalić to posiada on silnik EA888 czyli ten okryty złą sławą z dramatycznym apetytem na olej.

W niedługim czasie przeprowadzam się do USA na kilka lat i poszukuje samochodu dla siebie, zainteresował mnie właśnie Passat CC z roku 2010 lub nowszy z silnikiem 2.0 TSI i manualną skrzynią. Samochód moim zdaniem bardzo ciekawy i można go w stanach kupić w naprawdę atrakcyjnej cenie a do tego z niskim przebiegiem - stąd właśnie wynika moje pytanie:

 

Czy w wersjach na runek USA skala problemu jest taka sam jak w europejskich wersjach czy może jest jeszcze gorzej (ewentualnie lepiej)? A może są jakieś inne powody tak atrakcyjnych cen?

 

Wiem, że jakość wnętrza jest niższa, poziom wyposażenia inny a np. reflektory są gorsze niż w modelach EU ale mi zależy żeby auto mi służyło, nie generowało wysokich kosztów i było przede wszystkim niezawodne bo odległość jakie będę pokonywał będą znaczne.

 

Przyglądałem się też wersją 3,6 FSI ale te występuj już tylko z przekładniami DSG, których również wolałbym unikać, ale może jednak w porównaniu z 2.0 TSI + manual jest lepszym wyborem ?

 

Ogonie niewiele wiem na temat 2.0 TSI i 3.6 FSI dlatego będę wdzięczny za wszelkie porady i wyjaśnienia.

 

 

Co do silnika to po bardzo żmudnych poszukiwaniach dotarłem do informacji o to opisywanych w dwóch różnych czasopismach, że VW wstawił zbyt małe pierścienie uszczelniające na tłoki i po krótkim czasie owe pierścienie się wycierały i w konsekwencji luzu przepuszczały olej.

Jak się inżynierowie skapowali to w modelach od 2010 wypuszczono już silniki ze zmienionymi tłokami i pierścieniami uszczelniającymi. Niestety ta modernizacja była kosztowna dlatego sukinsyny zrobili to po cichu. Wprowadzono nawet procedury jakich mają się warsztaty trzymać jak się będą klienci z autami na gwarancji zgłaszać z reklamacjami odnośnie brania oleju czy w konsekwencji bardzo poważnych awarii silników.

Cały opis procedur i kolejnych napraw/wymian podzespołów jest opisany w tych czasopismach (nie będę się rozpisywał).

Dlatego bardzo ważnym jest omijanie szerokim łukiem wszystkich 2.0TSI (1.4TSI chyba też ale nie dam głowy nie pamiętam już) z roczników przed 2010r. W ASO nawet nie pytaj bo jest zakaz mówienia o tym. Oczywiście problem ponoć nie dotyczy wszystkich modeli a przynajmniej do czasu, bo wg mnie te cieniutkie pierścienie wcześniej czy później muszą się wytrzeć, fizyki nie oszuka i problem dotknie modeli które jak dotąd uchodziły za "szczęśliwe wyjątki".

 

Osobiście jak byłem na kupnie mojego to po dotarciu do tych informacji zadzwoniłem sobie do ASO i zapytałem o ten problem, oczywiście ściema, że nie ma problemu. Jak wyjechałem mu z grubej rury i całym procederze i potajemnie wprowadzonych modyfikacjach z zaznaczaniem roku i miesiąca a następnie podaniu narzuconych poufnych procedur, to po długiej ciszy usłyszałem pytanie skąd uzyskałem takie informacje bo nie są one publicznie dostępne. Ale na stwierdzenie z mojej strony, że jednak zna pan sprawę to przyznał, że tak.

 

Generalnie u nas policyjne WV pościgowe to właśnie wersje 2.0TSI więc to też jakaś sugestia. Z drugiej strony skoro będziesz mieszkał w USA to może jednak wziąć 3.6FSI, silnik nie wysilony, motyw turbo-dziury cię nie dotyczy. Ale fakt, że DSG to śliski temat z reguły pada jakiś moduł elektroniczny, naprawa to koszt w Polsce 7 tyś. + robocizna, więc jest się nad czym zastanowić. Oczywiście, że nic nie musi się stać ale kupowanie używanego DSG to ruletka. Też inna sprawa, o ile dobrze zrozumiałem to po tych kilku latach wrócisz do Polski. Mając sprawdzone i pewne 2.0TSI wziąłbym pod uwagę jego sprowadzenie, natomiast 3.6FSI to potęga mocy którą odczuwałbyś za każdym razem kiedy zajeżdżałbyś na stacje benzynową. Tak więc chyba jednak w dłuższej perspektywie wziąłbym 2.0TSI ale tylko i wyłącznie z rocznika co najmniej 2010.

Edytowane przez Patyk0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BociekCC, bardzo cenne informacje, oby więcej takich, no i zródła!. Dobre piwo dla Ciebie! Jak znasz jeszcze jakieś ciekawe strony tego typu, chętnie ja i inni poczytają! Jeszcze pytanie, czy te zeszyty vw pojawiają się cyklicznie? Może jest też dotyczący właśnie CC? Wielkie dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności