tacza Zgłoś #1 Napisano 3 Stycznia 2017 Cześć, ostatnio z kolegą trochę poczytalismy i powstał pierwszy program do mojego passka. Wydaje mi się że został wykonany zgodnie ze sztuką (wiedza z for zagranicznych), ale z pewnością jest mnóstwo błędów. Modyfikowane na moim ori. I tu jest moja prośba. Spójrzcie w logi i czy moge tak bezpiecznie jeździć. Dodam że passacik pięknie się zbiera i to bez żadnego dymku. Troche matrwi mnie turbo, które wiadomo ma juz swój przebieg (ponad 370k) i kręci się w piku do 2800mbar. Driver wish jest na poziomie 2,6bara i tak wytrzymuje. Trochę przesunałem svbl z 2620mbara na 2750mbara i nie łapie notlaufa. Ale i tak najważniejszy jest dla mnie tiptronic. Czy to go nie zabije?? Chętnie przesunąłbym jeszcze limitery momentu i mafa troszkę w górę, żeby dostał więcej paliwka, ale czy to będzie bezpieczne. Poniżej logi 08 i 011. Najpierw seria, później z programem. http://vaglog.pl/log-008_ylZiThA.html http://vaglog.pl/log-011_657z2xN.html Pozdrawiam Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #2 Napisano 3 Stycznia 2017 (edytowane) DW się nie rusza w tym sofcie na seryjnych gratach. DW masz wyskalowane do 70mg i jak nie przekraczasz tej dawki w TL to nie ruszasz tej mapy. Na seryjnych gratach nie ma sensu pompować więcej jak 1,5bar. Na 1,8bar to ci zaraz odleci Ja na GTB1756Vk z 2.7TDI dmucham 1,85bar. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez lukasz_vip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #3 Napisano 3 Stycznia 2017 Jezeli to seria turbo, to zabijesz je... Dla codziennego uzytkowania gt1749va dmuchnie 2.45b~4k rpm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #4 Napisano 3 Stycznia 2017 Luknij tutaj i zobacz jak ja zrobiłem domowym sposobem AVF http://www.ecuconnections.com/forum/viewtopic.php?f=152&t=40630 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #5 Napisano 3 Stycznia 2017 Bardzo dobrze że ruszył DW. Przecież to ma automat! Automat ma inną mapę od dawki paliwa po DW .... bez ruszania przybyło by mu z jakieś max 15 KM, fakt faktem łatwiej jest dać żeby auto jechało po przepływce niż po limiterze momentu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tacza Zgłoś #6 Napisano 3 Stycznia 2017 Dzięki za odpowiedzi. lukasz_vip dzięki za link, popatrzyłem na Twoje logi i troche mi to poukładalo w głowie. Ale co do DW to w manualu jest 70mg, ale u mnie w automacie mam DW tylko 61mg, więc dlatego podniosłem. Ciśnienie oczywiście przegiąłem i zdejme tak jak u Ciebie do ok 2,45bara, czyli podniosę względem oryginału o ok 5%. Jutro wgram i zrobie logi. Troche obawiam sie dymu, bo stosunek paliwa do powietrza bedzie mniejszy niz fabryka zakładała. Pozdrawiam Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #7 Napisano 3 Stycznia 2017 Podaj maila to podeślę ci tabelę do ustawienia max. dawek paliwa dla danego ciśnienia i obrotów silnika aby nie dymił. A to nie wiedziałem, że automat tak ma. Mój błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tacza Zgłoś #8 Napisano 3 Stycznia 2017 [email protected] z góry bardzo dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach