Skocz do zawartości
tacza

1.9 AVF Tiptronic + Program domowo-garażowy

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

ostatnio z kolegą trochę poczytalismy i powstał pierwszy program do mojego passka. Wydaje mi się że został wykonany zgodnie ze sztuką (wiedza z for zagranicznych), ale z pewnością jest mnóstwo błędów. Modyfikowane na moim ori. I tu jest moja prośba. Spójrzcie w logi i czy moge tak bezpiecznie jeździć. Dodam że passacik pięknie się zbiera i to bez żadnego dymku. Troche matrwi mnie turbo, które wiadomo ma juz swój przebieg (ponad 370k) i kręci się w piku do 2800mbar. Driver wish jest na poziomie 2,6bara i tak wytrzymuje. Trochę przesunałem svbl z 2620mbara na 2750mbara i nie łapie notlaufa. Ale i tak najważniejszy jest dla mnie tiptronic. Czy to go nie zabije??

Chętnie przesunąłbym jeszcze limitery momentu i mafa troszkę w górę, żeby dostał więcej paliwka, ale czy to będzie bezpieczne.

Poniżej logi 08 i 011. Najpierw seria, później z programem.

 

http://vaglog.pl/log-008_ylZiThA.html

http://vaglog.pl/log-011_657z2xN.html

 

Pozdrawiam

Tomek

1.9 AVF TIPTRONIC.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DW się nie rusza w tym sofcie na seryjnych gratach. DW masz wyskalowane do 70mg i jak nie przekraczasz tej dawki w TL to nie ruszasz tej mapy.

Na seryjnych gratach nie ma sensu pompować więcej jak 1,5bar.

Na 1,8bar to ci zaraz odleci :)

Ja na GTB1756Vk z 2.7TDI dmucham 1,85bar.

Edytowane przez lukasz_vip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli to seria turbo, to zabijesz je... Dla codziennego uzytkowania gt1749va dmuchnie 2.45b~4k rpm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze że ruszył DW. Przecież to ma automat! Automat ma inną mapę od dawki paliwa po DW .... bez ruszania przybyło by mu z jakieś max 15 KM, fakt faktem łatwiej jest dać żeby auto jechało po przepływce niż po limiterze momentu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

lukasz_vip dzięki za link, popatrzyłem na Twoje logi i troche mi to poukładalo w głowie. Ale co do DW to w manualu jest 70mg, ale u mnie w automacie mam DW tylko 61mg, więc dlatego podniosłem. Ciśnienie oczywiście przegiąłem i zdejme tak jak u Ciebie do ok 2,45bara, czyli podniosę względem oryginału o ok 5%. Jutro wgram i zrobie logi. Troche obawiam sie dymu, bo stosunek paliwa do powietrza bedzie mniejszy niz fabryka zakładała.

 

Pozdrawiam Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj maila to podeślę ci tabelę do ustawienia max. dawek paliwa dla danego ciśnienia i obrotów silnika aby nie dymił.

 

A to nie wiedziałem, że automat tak ma. Mój błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności