Skocz do zawartości
f16mysliwiec

Mokro przy wtryskiwaczach 170KM CR i inne problemy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Passat B7 125Tyś przejechane 170 KM CR

 

Trzy problemy :

 

1. Ostatnio zdjąłem osłonę górną silnika i zauważyłem że wkoło wtryskiwacza 1 i 2 oraz śruby (która je dociska) jest mokro, po wytarciu i przejechaniu 1tyś KM znów tam jest mokro(najbardziej przy śrubie). Czy można samemu uszczelnić ten wyciek ? Czy najlepiej do ASO ?

 

2. Ciężko zaczęły zamykać się drzwi tzn ciężko nimi manewrować , coś jakby zawias się zatarł ;/ czy z tym do ASO czy samemu można uratować zawias ?

 

3. Wyskoczył błąd od ciśnienia w oponach po podpięciu do VCDS niema komunikacji z sterownikiem. Czasami w trasie znika i pokazuje wskazania a czasami wyskakuje błąd i lipa. Co to może być trzeba zdejmować zderzak żeby dobrać się do sterownika i go sprawdzić , czy może to coś innego

 

 

IMG_20161231_132934.jpg

IMG_20161231_132910.jpg

IMG_20161231_132926.jpg

Edytowane przez f16mysliwiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ad1. Przerabiałem to u siebie przed wakacjami! Najlepiej uszczelnić wszystkie wtryski; potrzebujesz 4szt.o-ringów na wtryskiwacz,4szt.podkładek pod wtryskiwacz(musisz je wyjąć aby wymienić o-ringi) i opcjonalnie uszczelkę pod pokrywę zaworów(ja założyłem nową). Czas wymiany w garażu ok. 3rbg.

 

Ad2. Spróbuj użyć WD40 - popsikaj zawias,poczekaj z 10 min. rozruszaj!

Ad3. Nie pomogę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3. Wyskoczył błąd od ciśnienia w oponach po podpięciu do VCDS niema komunikacji z sterownikiem. Czasami w trasie znika i pokazuje wskazania a czasami wyskakuje błąd i lipa. Co to może być trzeba zdejmować zderzak żeby dobrać się do sterownika i go sprawdzić , czy może to coś innego

Miałem podobny problem i pomogła wymiana sterownika.Zderzaka nie demontowałem. Stary sterownik oddałem koledze do naprawy. Zrobił i działa nic nie mówił co padło.

Co do drzwi proponuje taki specyfik

813200_BB_00_FB.EPS_1000.jpg

Edytowane przez waski1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkręciłem prawą osłonę i dolne śruby zderzaka. Wsadzisz łapy i powinien wyjść.Wskazany kanał a najlepiej podnośnik.Demontowałem z nadwozia variant.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawias próbowałem rozruszać Białym Smarem PÓŁSTAŁY HSW-100, ale nic nie pomaga.

 

W ASO dadzą sobie radę czy próbować czymś innym ?

 

Jaki koszt oringów podkładek i uszczelek ? Ciekawe ile ASO by wzięło za wymianę ?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Odnośnie wtrysków to wystarczy odkręcić tą śrubę która dociska przewody paliwowe od wtrysków potem wyjąć wtryski podkładki i oringi ?

Czy trzeba ściągać dekiel zaworów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio kupowalem kpl uszczelnień do wtryskow w ASO, oringi i uszczelki miedziane, koszt ok 70 pln za kpl. Wymiana nie powinna zajac więcej niż 1,5 h a serwisowi to chyba mniej niż godzine....

 

Wysłane z redmi note 3 pro Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli dekla zaworów nie ściągamy ?

 

Wystarczy kupić ? :

4x oring WHT000884

4x pierscien 059130519

Edytowane przez f16mysliwiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie był ściagany.

 

Wysłane z redmi note 3 pro Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki będzie najnowszy moduł/sterownik od ciśnienia w oponach ?

Oryginalnie był : 3AA907273D

Żadnej modernizacji ani zmiany nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale w późniejszych rocznikach były z końcówką E, F , H

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3AA907273D ten numer w etce nie zamienia się na żaden inny.

Możesz kupić z inną końcową literą E , F , H jest tylko pytanie czy będzie działał a tego niestety nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam mały problem pojawia się olej koło wtrysków na tych uszczelniech potrzebował bym numery tych oringów silnik  to CBAB, a coś jeszcze trzeba wymienić żeby to uszczelnić czy tylko te oringi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki jest numer oringów wtryskiwaczy do silnika 2,0 TDI  CFFB. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z katalogu etka online... 

Pompa wysokiego ciśnienia, rozdzielacz paliwa, wtryskiwacz 2,0 l4-cyl. siln.wysok.+ CFFA, CFFB, CFGB, CLLA, CFGC

IMG_20190723_090306.thumb.jpg.d84306228621c9fac1af64960e24e5c2.jpg

 

15) o-ring 16,2X1,54 WHT000884

16) pierścień uszczelniajacy 059130519 

18) Śruba z gniazdem wielozębnym M6X88X32 WHT004739

opcjonalnie:

20) o-ring 3,5X1,254 WHT005302

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Ja mam taki problem ze wymieniłem podkładki  miedziane, oringi oraz te simery na gniazdach wtryskow i dalej jest mokro jak na zdjęciach wyżej. Macie jeszcze jakieś pomysły co to może byc? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności