Jump to content
f16mysliwiec

Mokro przy wtryskiwaczach 170KM CR i inne problemy

Recommended Posts

Witam,

 

Passat B7 125Tyś przejechane 170 KM CR

 

Trzy problemy :

 

1. Ostatnio zdjąłem osłonę górną silnika i zauważyłem że wkoło wtryskiwacza 1 i 2 oraz śruby (która je dociska) jest mokro, po wytarciu i przejechaniu 1tyś KM znów tam jest mokro(najbardziej przy śrubie). Czy można samemu uszczelnić ten wyciek ? Czy najlepiej do ASO ?

 

2. Ciężko zaczęły zamykać się drzwi tzn ciężko nimi manewrować , coś jakby zawias się zatarł ;/ czy z tym do ASO czy samemu można uratować zawias ?

 

3. Wyskoczył błąd od ciśnienia w oponach po podpięciu do VCDS niema komunikacji z sterownikiem. Czasami w trasie znika i pokazuje wskazania a czasami wyskakuje błąd i lipa. Co to może być trzeba zdejmować zderzak żeby dobrać się do sterownika i go sprawdzić , czy może to coś innego

 

 

IMG_20161231_132934.jpg

IMG_20161231_132910.jpg

IMG_20161231_132926.jpg

Edited by f16mysliwiec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Ad1. Przerabiałem to u siebie przed wakacjami! Najlepiej uszczelnić wszystkie wtryski; potrzebujesz 4szt.o-ringów na wtryskiwacz,4szt.podkładek pod wtryskiwacz(musisz je wyjąć aby wymienić o-ringi) i opcjonalnie uszczelkę pod pokrywę zaworów(ja założyłem nową). Czas wymiany w garażu ok. 3rbg.

 

Ad2. Spróbuj użyć WD40 - popsikaj zawias,poczekaj z 10 min. rozruszaj!

Ad3. Nie pomogę!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3. Wyskoczył błąd od ciśnienia w oponach po podpięciu do VCDS niema komunikacji z sterownikiem. Czasami w trasie znika i pokazuje wskazania a czasami wyskakuje błąd i lipa. Co to może być trzeba zdejmować zderzak żeby dobrać się do sterownika i go sprawdzić , czy może to coś innego

Miałem podobny problem i pomogła wymiana sterownika.Zderzaka nie demontowałem. Stary sterownik oddałem koledze do naprawy. Zrobił i działa nic nie mówił co padło.

Co do drzwi proponuje taki specyfik

813200_BB_00_FB.EPS_1000.jpg

Edited by waski1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkręciłem prawą osłonę i dolne śruby zderzaka. Wsadzisz łapy i powinien wyjść.Wskazany kanał a najlepiej podnośnik.Demontowałem z nadwozia variant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawias próbowałem rozruszać Białym Smarem PÓŁSTAŁY HSW-100, ale nic nie pomaga.

 

W ASO dadzą sobie radę czy próbować czymś innym ?

 

Jaki koszt oringów podkładek i uszczelek ? Ciekawe ile ASO by wzięło za wymianę ?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Odnośnie wtrysków to wystarczy odkręcić tą śrubę która dociska przewody paliwowe od wtrysków potem wyjąć wtryski podkładki i oringi ?

Czy trzeba ściągać dekiel zaworów ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio kupowalem kpl uszczelnień do wtryskow w ASO, oringi i uszczelki miedziane, koszt ok 70 pln za kpl. Wymiana nie powinna zajac więcej niż 1,5 h a serwisowi to chyba mniej niż godzine....

 

Wysłane z redmi note 3 pro Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli dekla zaworów nie ściągamy ?

 

Wystarczy kupić ? :

4x oring WHT000884

4x pierscien 059130519

Edited by f16mysliwiec

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie nie był ściagany.

 

Wysłane z redmi note 3 pro Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jaki będzie najnowszy moduł/sterownik od ciśnienia w oponach ?

Oryginalnie był : 3AA907273D

Żadnej modernizacji ani zmiany nie było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3AA907273D ten numer w etce nie zamienia się na żaden inny.

Możesz kupić z inną końcową literą E , F , H jest tylko pytanie czy będzie działał a tego niestety nie wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam mały problem pojawia się olej koło wtrysków na tych uszczelniech potrzebował bym numery tych oringów silnik  to CBAB, a coś jeszcze trzeba wymienić żeby to uszczelnić czy tylko te oringi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie jaki jest numer oringów wtryskiwaczy do silnika 2,0 TDI  CFFB. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z katalogu etka online... 

Pompa wysokiego ciśnienia, rozdzielacz paliwa, wtryskiwacz 2,0 l4-cyl. siln.wysok.+ CFFA, CFFB, CFGB, CLLA, CFGC

IMG_20190723_090306.thumb.jpg.d84306228621c9fac1af64960e24e5c2.jpg

 

15) o-ring 16,2X1,54 WHT000884

16) pierścień uszczelniajacy 059130519 

18) Śruba z gniazdem wielozębnym M6X88X32 WHT004739

opcjonalnie:

20) o-ring 3,5X1,254 WHT005302

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy