Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

To nie jest takie trudne. Wszysko to co musi być zrobione na telefonie zrobiłe oglądając ten filim, Jedeynie co nie mogę zrobic to widziec telefon na HIM bo nie mam jakiegos certfikatu. Kabel mam OK bo ładuje sie telefon i moge na HIM ogladac zdjecia z telefonu (nawet w czasie jazdy wiec VIM działa ??.

Jutro zainstsaluje BringGO and SYgip i zobaczymy,

Po prostu nie wiem czemu telefon nie jest kompatybilny z HIMem w aspekcie mirrorlink. Reszta jest OK.

 

 

Witam, Gdzieś na Youtube widziałem jak na ekranie konsoli centralnej na ekranie gdzie jest samochód pod każdą opona jest napisane cieniścienie (nie mogę teraz tego znaleźć - może ktoś widział) .

Czy da sie takie coś aktywować przez OBD11

Dziękuję za informację

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć moduł do tpms i czujniki w każdym kole. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzić czy mam i jak to aktywować.

Jak mam za niskie ciśnienie to mi pokazuje które koło sparwdzic. To ten system?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś miał to by pokazywało ciśnienie w kołach na ekranie status samochodu, skoro nie pokazuje nic poza komunikatem że jest za niskie w którymś kole to masz system bez czujników, oparty o abs.

TPMS z czujnikami był opcją za ponad tysiaka i wiązał się z dodatkowymi czujnikami w wentylach kół, nie jest to częste wyposażenie w pasku, aczkolwiek ja mam w jednym, a w drugim jest ten prostszy system i też jakoś żyję.

Dokładka + programowanie to koszt koło 1000-1500 zł z grubsza był jak sprawdzałem jakiś rok temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. myslałem ze da sie to ogarnąć OBD11, jakoś odkodować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się po dołożeniu czujników wiązki i anteny .?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby co, to można sobie założyć konto i codziennie wchodzić do apki i klikać 5 reklam, dzięki czemu można nazbierać dużo punktów.

Nie trzeba mieć OBD11, żeby zbierać punkty na swoim koncie - oni tego nie sprawdzają XDD

Ja na jednym koncie mam OBD11 w wersji PRO, a na kilku innych telefonach w rodzinie klikam codziennie przez kilka minut te reklamy, dzięki czemu bez dodatkowego płacenia mogłem sobie uruchomić m.in. Video in Motion.

PS. OBD11 fajny, ale w porównaniu do VCDS brakuje mi jednak opisów bitów/bajtów w długim kodowaniu oraz często nie chce współpracować ze starszymi autami np. A6 C5, chociaż VCDS jak i stare VAG-COMy sobie radzą wyśmienicie. Jednak na plus wygoda, wtyczka jest mała i można ją nosić w kieszeni, a jak się nie pracuje i nie zarabia na diagnostyce, to bez sensu wszędzie wozić laptopa z VCDS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siadł mi akumulator, oryginalny z 2015 roku

Była to Varta 7P0 915  105 C 12V 92Ah 520A DIN 850AEN/SAE/GS AGM

 

image.png.78de185ac1cf90e82d59db0328f59cfe.png

 

Wstawiłem zamiennie Vartę 12V 95Ah 850A AGM numer części 595901085, gabarytowo pasuje idealnie, działa jak trzeba.

Nie robiłem kodowania bo wychodzę z założenia, że jeśli działa to nie ruszam.

 

image.png.539c887f290063215f8c2b20fc103016.png

 

Dlaczego piszę w tym temacie.

Chciałbym mieć wskaźnik aktualnego napięcia, czy można coś takiego aktywować przy pomocy OBD11 ? 

Nie udało mi się wyszukać na forum...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy da rade aktywować appconnect za pomocą obd eleven Passat z 2016 roku composition media 2 ????

Edytowane przez osiak809

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 20.03.2020 o 17:02, Macmaciek napisał:

Miałem kiedyś BiTD, a w nim https://www.chiptuning.com/pedalbox.html Robił się wtedy szatan z tego auta. Oczywiście turbodziury nie unikniesz, ale różnica była znacząca. 

Sam montowałeś? Ja właśnie otrzymałem przesyłkę, ale nie wiem jak się do tego zabrać. Głównie chodzi o plastik przy pedale gazu, tam jest taka plastikowa chyba śruba na trzy dziurki. Jak to odkręcić i nic nie urwać ;-)

Boję się coś uszkodzić. Ew. @Eldar - jesteś w stanie zamontować PedalBox?

 

EDIT: Ok, PedalBox zamontowany, udało się jednak nic nie urwać :> 

Edytowane przez twinsen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś chce kupić urządzenie to dziś z racji black friday są obniżone ceny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, mam prośbę - potrzebuję kogoś kto ma Passata B8FL, MY2020 i ma fabryczne Webasto, grzanie foteli oraz filtr AirCare.

Prośba polega na tym by odpalić OBDEleven, wejść w sterownik Climatronic i przekleić mi (może być na priva albo tutaj) - całą zawartość ekranu Info z tego sterownika.

Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.01.2018 o 11:16, Eldar napisał:

Wchodzisz do sterowników które wypisałem i nad dole jest opcja backup/kopia zapasowa. Robisz ja dla każdego. Potem wychodzisz do garażu/historia i wysyłasz na maila [email protected]

Mógłbym podesłać Ci mój dziennik z wszystkich sterowników zeby sprawdzić co zle zakodowałem/zaadoptowałem bo mam 3 błędy w 13 sterwoniku układ odstępu od poprzednika magistrala danych brak info 

 

I nie działa przez to rozpoznawanie znaków drogowych ?

 

 

Screenshot_20201224-124615_OBDeleven.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Mam pytanie związane z OBD11 PRO. Zakupiłem interfejs wersją oprogramowania PRO i coś nie do końca mi to współpracuje z ecu. Niby się łączy, zczytuje błędy itp ale jak chciałem odczytać dane z DPF'a to po pierwsze nie znajduje po kanałach 100, 106, 108 tylko musze szukać po opisie, jak już znajde to mam komunikat że funkcja niedostępna... Próbowałem się połączyć również przez VAG DPF i tutaj też łączy się (dwie pierwsze ikonki się świecą)  i nie czyta danych.... Zastanawiam się czy jest jakaś blokada na ecu (mało prawdopodobne), czy interfejs walnięty, czy OBD11 jakaś wersja z błędami albo coś źle robię.... Ktoś się spotkał z takim problemem ? Oczywiscie zapłon ON itp...

B7, 2.0 TDI  140KM, DSG, 2014...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@olexi

Hej,

Co prawda ja mam B8, ale u mnie obd11 nie ma problemu odczytać informacji o dpf. Sam osobiście wyszukuje w live data wartości po ich opisie nie numerze kanału. Może w B7 jest to inaczej nazwane?

 

A co do vagdpf to o ile się nie mylę, nie wykorzystasz do połączenia obd11, musisz mieć inny interfejs na elm327. Testowałem próbnie u siebie i po obd apka nie chciała działać, a z zalecanym interfejsem już jak najbardziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, olexi napisał:

Witajcie,

Mam pytanie związane z OBD11 PRO. Zakupiłem interfejs wersją oprogramowania PRO i coś nie do końca mi to współpracuje z ecu.

Mój OBD11 działa bardzo dobrze, wpisuje kanał np 106,107,108 i nigdy nie miałem z tym problemów, nawet w czasie jazdy?, wpisałeś kod do wersji PRO?

Jak się podłączałem VAG DFP   pod silnik CBDC to tez nie odczytywał danych, potem dopiero  znalazłem wpis że tego silnika nie obsługuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak aktywowałem wersje PRO, w profilu stoi PRO. Jednak coś jest nie tak... Dzisiaj próbowałem dezaktywować start-stop, zgodnie z instrukcjami wszedłem do modułu 19 - Interfejs diagnostyczny danych -> tam była "Długa adaptacja" -> i nie mialełm listy wyboru tylko prosił o kanał, rozwinąłem liste i miałem tylko cztery kanały, w tym "start-stop", wybrałem i tam była tylko opcja temperatury. Pierwsza próba zmiany temp z "-50" na "+50" - przy kodzie ascii - wpisałem 50, +50 i niestety w obu przypadkach funkcja niedostępna. Zmieniłem kod na HEX wpisałem kod odpowiadający temp +50 czyl CB***** i kod został przyjęty.

Funkcje związane z DPFem nadal niedostępne, ewidentnie coś jest nie tak. Wersja apki 0.32.0 (10323)...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

jestem tu nowy wiec proszę trochę wyrozumiałości.

Zakupilem OBD11 i chciałbym zapytać jak zrobić przywrócenie danych/ustawień po wcześniejszym zrobieniu backup pełnego?. Nie jest mi to teraz potrzebne ale jakbym coś namieszał to chciałbym wiedzieć jak przywrócić do stanu początkowego. 
drugie pytanie dotyczy adaptacji. Czy zmiana początkowej wartości może coś poważnie namieszać w samochodzie? Pytam bo zakładam, ze skoro jakąś wartość zmieniałem np. Na „activ’’ to mogę wrócić do poprzedniego stanu i teoretycznie nic nie powinno się stać. 
dzieki za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności