Skocz do zawartości
Cannabinol

Tdi AVF

Rekomendowane odpowiedzi

turbo ładuje na full. do sprawdzenia sterowanie zmienną geometrią i sama turbina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadany boost wyjeżdża poza zakres map sensora i tu jest problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zadany boost wyjeżdża poza zakres map sensora i tu jest problem.

 

Po czym to poznałeś...? map sensor siedzi 4bar-owy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sadze by siedzial tam MAP 4 barowy...

Co bylo robione ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz w czym problem bo moim zdaniem ładuje ładnie. Od 2300 obr trzyma 1,95-2 bar doładowania. Te turbo spokojnie ładuje 2,1bar doładowania więc to 1,9 to na lajcie ogarnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisz w czym problem bo moim zdaniem ładuje ładnie. Od 2300 obr trzyma 1,95-2 bar doładowania. Te turbo spokojnie ładuje 2,1bar doładowania więc to 1,9 to na lajcie ogarnie :)

 

Tu chodzi o to, ze boost wyjeżdża ponad to 1,95 najlepsze jest, że nawet nie wiadomo ile. I to nie jest kwestia tylko limitu diagnostyki, sterownik też nie widzi realnego boostu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pamiętam to MAP 3bar pokazuje na max. 2988 czego tutaj nie osiągnął, więc skąd założenie, że nie wiadomo ile ładuje skoro największa wartość pokazana w logach to 2983,5? Chyba, że się mylę i max. dla 3 bar to 2983,5? To wtedy tak by było, że nie wiadomo ile faktycznie ładuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z takim numerem siedzi u mnie MAP http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/bosch-4-bar-map-manifold-pressure-sensor-0-281-006-059.html

Więc 4 Bar...ale nie ma to jak gdybać i na odległość szacowac kto co ma pod maska..

Problem mam taki że w przedziale 1,8-2tys obrotów jest surge...a wcześniej nie było. Luzu na wirniku nie ma wcale..i tak się zastanawiam co jest grane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam to turbo i surge pojawiał mi się jak miałem źle wyregulowane ramię od vacumm. Dokładnie w takim samym zakresie obrotów. Doregulowałem ramię i teraz nie mam surge ale mam lekkie niedoładowanie więc muszę się pobawić ramieniem jeszcze trochę :)

 

Jakie masz PD przy tym turbo? Bo ja mam z końcówką BA i nie ładuję więcej niż 1,85bar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde ramię od vacum? chodzi Ci o sztangę przy turbo? Dziwne że przez ponad rok nie było problemu a teraz raptem się sztanga rozregulowała.

Co do PD to też korpus BA ale końcówki Firad HF50.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Sztanga od turbo. A to przy HF50 można ładować 1,95-2bar :) Teraz rozumiem dlaczego MAP 4bar :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności