BociekCC Zgłoś #21 Napisano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Szczerze? Przy tym przebiegu jakbym chciał jeszcze pojeździć tym autem to wymienił bym na nowy. Tylko i wyłącznie dlatego że dostęp tragedia a i czyszczenie może nie pomóc mogą być wyrobione zębatki, może już puszczać ośką gazy na zewnątrz itd, itp. Gdyby to był ten zawór z przodu to można go sobie co dzień rozbierać ale ten z tyłu... powiem Ci że i tak swoje wytrzymał. Zrób go na czasie żeby DPF mógł poprawnie pracować, z tego co wiem może nie wypalać jak jest uszkodzony EGR. Może i przez to obroty wariują. Na głównej dwa tematy dalej masz też tematy z dzisiaj jakby co. Edytowane 13 Stycznia 2017 przez BociekCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fluger73 Zgłoś #22 Napisano 17 Marca 2017 silnik CFFB, 2011, ok.200 tys km parę miesięcy temu silnik na wstęcznym stracił moc i zaświecił się check engine ( błąd P0 202EE) po skasowaniu błędu było ok. 2 tyg. temu w trasie zaczął tracić moc i wyskoczyła migająca kontrolka swiec żarowych. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu wszystko wróciło do normy. Następnie w trasie powtórka ( migająca kontrolka swiec żarowych , check engine i utrata mocy, dodatkowo zapaliła się kontrolka Ad Blue i komputer zaczął odliczać w dół od 1000 km. Następnego dnia silnik odpalił ale po 3-4 sekundach gasł, Próbowałem parę razy odpalać,ale też gasł po 3-4 sekundach ( tak jakby nie dostawał palwa lub powietrza). O dziwo następnego dnia zaczął odpalać normalnie, w trasie jak wracałem to na początku tracił moc ale potem 400 km przejechał normalnie. Błędy jakie wyskoczyły to P0403, P0299, P020EE Proszę o pomoc w rozwikłaniu zagadki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #23 Napisano 4 Maja 2017 Witam kilka tygodni temu wymieniony miałem EGR na nowy i wyskoczył mi błąd start/stop podłączyłem kompa i mam znowu błędy EGR 1 : 4881-zawór recyrkulacji (N18) P1440 00 {039} - przerwa 2: 4891 - zawor recyrkulacji spalin (N18) P0403 00 {101} - usterka jak kasuję to pierwszy cały czas wraca miał ktoś coś podobnego ? gdzie szukać usterki POMOCY !!!1 dziękuję za podpowiedzi co jest grane . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #24 Napisano 4 Maja 2017 N18 to elektrozawór sterujący EGR za pomocą podciśnienia. Usterka wskazuje na przerwę w obwodzie elektrycznym tego elektrozaworu. Więc albo to cewka przepalona tego elektrozaworu albo przewody dochodzące do niego. Cewkę sprawdzisz miernikiem oporności - jakimś multimetrem. Przewody - podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #25 Napisano 8 Maja 2017 Witamkilka tygodni temu wymieniony miałem EGR na nowy Nowy, znaczy oryginalny? Ciężki dostęp, może być uszkodzona wiązka, tak jak pisze kolega wyżej. Jak wsadziłeś zamiennik to może być różnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #26 Napisano 10 Kwietnia 2018 Witam Passat b7 2.0 170 KM mam pytanie odnośnie błędu który przy wymianie oleju przypadkiem mechanik przy podłączonym komputerze pokazał mi że jest taki błąd. W prawdzie skasował i już nie wyskoczył. Ale nie wiadomo jak jest dzisiaj... Błąd to "strumień recyrkulacji spalin-obwód" Może mi ktoś wyjaśnić co to takiego i co z tym zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #27 Napisano 10 Kwietnia 2018 Kod błędu to P040300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #28 Napisano 10 Kwietnia 2018 Z tym że nic nie odczuwam na utracie mocy auta itp. Jutro może zlokalizuje egr i go obejrzę i również bezpiecznik. Z tym że to nie jest chyba f23 patrzyłem na forum na rozkładzie bezpieczników może uda mi się poszukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #29 Napisano 17 Kwietnia 2018 Dnia 10.04.2018 o 18:13, nico851 napisał: Kod błędu to P04030 Usterka EGR, niestety w tym modelu znajduje się on z tylu silnika za grodzią. Miałem ten sam błąd , z początku będzie wyrzucał tylko błąd i check engine. Z czasem będzie gorzej aż się zatnie całkiem, brak mocy i tryb awaryjny. W grę wchodzi tylko nowy i oryginalny (żadne używki i zamienniki, bo kasa pójdzie w błoto). Koszt z wymianą ok. 2000 pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #30 Napisano 17 Kwietnia 2018 Ale mnie kolego pocieszyłes:) nie ma możliwości może naprawić tego? Tak samo od siebie się psuje to ustrojstwo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #31 Napisano 17 Kwietnia 2018 Wada fabryczna, psuje się mechanizm otwierania klapki EGR, może kiedyś ktoś to będzie regenerował . Tu masz link, co prawda auto 4x4 ale EGR ten sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasaidolar Zgłoś #32 Napisano 25 Kwietnia 2018 (edytowane) Cześć Piszecie, żeby lepiej wymieniać na oryginał a nie zamiennik? Oryginał w ASO zaworu z chłodniczką 1800 zł. Auto ma przejechane trochę ponad 100k. Mój mechanik mówi, że przez dostęp czyszczenie nie jest opłacalne - podobnie jak koledzy na forum. Więc wymienię ale czy kupować w ASO? Czy to nie jest konieczne? Błąd ma tylko 4891. Pozdrawiam Paweł Edytowane 25 Kwietnia 2018 przez kasaidolar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #33 Napisano 25 Kwietnia 2018 (edytowane) 4 godziny temu, kasaidolar napisał: Cześć Piszecie, żeby lepiej wymieniać na oryginał a nie zamiennik? Jeśli na rynku jest dostępny zamiennik ale producenta na pierwszy montaż to brałbym tylko taki pod uwagę. Ja kupowałem zawór EGR co prawda do B6 to kupiłem firmy Valeo która jest producentem tej części na pierwszy montaż. Cena poza ASO 550 pln, cena w ASO 1150 pln Oprócz ceny różniły się tylko tym, że na tym Valeo był wytarty numer części i logo VW, poza tym to samo Edytowane 25 Kwietnia 2018 przez turek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #34 Napisano 29 Kwietnia 2018 Dnia 17.04.2018 o 07:30, sylwek1972 napisał: Witam ponownie, po ostatnim poście błąd wykasowałem ucieszyłem się że może faktycznie ktoś wypią kostkę i pojawił się błąd ale nie stety dzisiaj kto wyskoczył mi na desce check engine sprawdzam a tu p0403 i ****. Wychodzi na to że jeszcze chwilę pojeżdżę i egr do wymiany mam rozumieć? Kolego Sylwek1972 piszesz koszt około 2000 chciałbym mniej więcej dokładnie poznać taki koszt ile kosztuje egr oryginalny oczywiście i ile robocizna i mówimy tu o robociznie w serwisie mam rozumieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #35 Napisano 1 Maja 2018 Normalnie radziłbym wymianę na nowy, ale w B7 vw przygrał konkretnie w h.... z egrem. Nie dość że jest zintegrowany z chłodnicą, przez co 3x droższy, to jeszcze montaż to jakiś totalny disaster. Proponuję wydać połowę tego co na nowy czyli zaślepić i wykodować w cholerę i zapomnieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #36 Napisano 1 Maja 2018 Dnia 2018-04-29 o 17:28, nico851 napisał: Sylwek1972 piszesz koszt około 2000 chciałbym mniej więcej dokładnie poznać taki koszt ile kosztuje egr oryginalny oczywiście i ile robocizna i mówimy tu o robociznie w serwisie mam rozumieć? Koszt EGR w ASO około 1500 pln wymiana nie w ASO około 200-300 pln. Ja kupowałem na naszym forum od WESO. W autoryzowanym serwisie nawet nie pytałem jaka cena wymiany. Nie pchaj się w żaden zamiennik lub używany bo robota na marne. Tak jak napisał kolega wyżej mkpol jet to po prostu spierniczone przez VW i trzeba go traktować jak element eksploatacyjny jak dwumasa lub usunąć ale to też kosztuje jeśli chcesz dobrze mieć zrobione. W moim sharanie wytrzymał 130 kkm , obecnie na nowym zrobiłem już 70 kkm i jest ok, zobaczymy na ile wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #37 Napisano 1 Maja 2018 Powiem tak zdecydowałem się na wymianę na nowy. Kumpel ma sklep i warsztat i powiedział mi za oryginalny po odnowieniu 1600 plus 400 robota w sumie 2000zł. W serwisie pytałem 1900 egr i robota 1300 wychodzi 3200 masakra jakaś. Kolega mi tłumaczył bo zaciekawiło mnie to co znaczy nowy oryginalny egr po odnowieniu oczywiście z dwu letnia gwarancja to mi powiedział że większości w serwisach też takie zakładają, wiecie coś na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #38 Napisano 1 Maja 2018 16 minut temu, nico851 napisał: powiedział mi za oryginalny po odnowieniu 1600 Zmień kumpla. Za 1700 kupisz nowiutki w aso bez łaski. Co do tych odnawianych to można to rozpoznać po literze X na końcu oznaczenia. Wahlera, który idzie na pierwszy montaż można kupić za 800 albo i taniej. Oryginały na alle chodzą po 1400-1500. Przypuszczam, że kolega ma i chce się pozbyć. Jeśli się zdecydujesz jednak na usługę kolegi to weź pisemną gwarancję, o ile robisz 60-70 kkm na rok. Jak mniej to i tak pic na wodę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nico851 Zgłoś #39 Napisano 1 Maja 2018 On nie ma takich części na miejscu tylko zamawia. 50 czy 60 tys w rok w życiu nie zrobię. W aso w Rzeszowie mi powiedzieli 1900 za egr a tutaj mam jednak prawie że z robotą taką kwotę. Hmm nie wiem teraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #40 Napisano 1 Maja 2018 Idź do aso skody albo seata i się potrarguj. Albo kup zamiennik, w tej cenie będziesz miał 2, a jeden i drugi wystarczy na pewno na 100kkm. Ja jednak uparcie twierdzę, że w B7 jedyne rozsądne rozwiązanie to zaślepienie i wykodowanie. Nawet u drogiego tunera koszt to max 1000, a masz spokój już na zawsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach