Gość przemekkaw Zgłoś #1 Napisano 9 Grudnia 2016 Witam wszystkich po raz kolejny. Od ostatnich problemów z Głowicą minęło trochę czasu jednak za pięknie być nie może. Podczas podróży do czech niestety wyskoczyły mi dwa błędy i auto straciło moc. Błąd P0403 - Exhaust gas Recirculation Control Unit oraz P2015 - Inatake manf Runner Position Sesnor Switch, Circuit Range / Performance Bank 1 Ktoś podpowie co to takiego? Z tego co mi się udało ustalić to EGR + Nastawnik klap kolektora, ale może ktoś rozszyfrować dokładnie i podpowiedziec co dalej? Po kasowaniu błędy wracają, a mechanik mówi że jeździć z tym. Tylko niestety nie da się z tym jeździć. Jak się do tego zabrać żeby sprawdzić? Dam radę samemu to wydobyć z auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 9 Grudnia 2016 Egr wyczyścić, nastawnik olać, albo wywalić razem z tymi klapami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #3 Napisano 9 Grudnia 2016 Do tego nastawnika jest chyba "zestaw naprawczy" niech się wypowie ktoś kto to zastosował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #4 Napisano 10 Grudnia 2016 Odnośnie przepustnicy to jest osobny wątek, jest tam opisane co i jak. Patent z aluminiowym "kolankiem" z filmu wyżej zastosowałem już w kilku autach, kolanka są różne do kolektorów plastikowych i aluminiowych. Patent działa. Jak nie chce się wydawać tyle kasy to można wiercić i wstawiać śruby itp. żeby był ogranicznik. Opisane wszystko w innym dziale. Ja nie mogę bawić się na firmie, zostaje szybko i sprawnie więc kolanko zdaje egzamin, kilka minut i auto jedzie dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Astro Zgłoś #5 Napisano 12 Grudnia 2016 Witam, Dawno nie było mnie na forum ale podzielę się informacją, że w moim przypadku zestaw naprawczy rozwiązał problem. Zamontowanie to jakieś 20 min pod warunkiem że nie zgubimy sprężynki. Potem tylko reset błędów i można jeździć dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemekkaw Zgłoś #6 Napisano 12 Grudnia 2016 Dzisiaj EGR wgczyszczony i zadaz zamowie zestaw naprawczy. Dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #7 Napisano 12 Grudnia 2016 Najpierw rozłącz fizycznie nastawnik od kolektora i sprawdź, czy błąd się skasuje i nie wróci. Jeśli wróci to zestaw naprawczy nic ci nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemekkaw Zgłoś #8 Napisano 13 Grudnia 2016 Wystarczy wtyczkę odpiąć, czy całkiem zdemontować nastawnik?? Błąd co jakis czas mi się pokazuje, kasuje go i powiedzmy za dwa dni znowu się świeci. Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #9 Napisano 13 Grudnia 2016 Wtyczka ma zostać na miejscu, odepnij cięgno nastawnika od kolektora. Jeśli błąd mimo to wróci, to znaczy że walnięty jest sam nastawnik i zestaw naprawczy nic ci nie da. Jak odepniesz wtyczkę to nic nie zdiagnozujesz bo będziesz miał cały czas błąd . Tylko odpinaj na zgaszonym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemekkaw Zgłoś #10 Napisano 13 Grudnia 2016 (edytowane) Update. Czyszczenie EGR nie pomogło pojawiła się spiralka i auto straciło moc. Czy te dwa błędy mogą być powiązane? Czy teraz tylko wymiana EGR? Czy da się go naprawić? Update Znalazlem watek o zębatkach w EGR, chyba spróbuję Edytowane 13 Grudnia 2016 przez przemekkaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemekkaw Zgłoś #11 Napisano 28 Grudnia 2016 Witam. Chwilowo problem z EGR i Nastawnikiem rozwiązany. Pomogło czyszczenie kolektora i EGR-u oraz zestaw naprawczy nastawnika z Allegro. Czyli ten metalowy *******nik montowany do nastawnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #12 Napisano 28 Grudnia 2016 Czyli ten metalowy *******nik montowany do nastawnika Co takiego? Dlaczego to jest wygwiazdkowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #13 Napisano 28 Grudnia 2016 (edytowane) bo napisał p()i()e()r()d()o()l()nik :D Edytowane 28 Grudnia 2016 przez mkpol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemekkaw Zgłoś #14 Napisano 29 Grudnia 2016 Wszystko się zgadza.. hehehehe Koelgo Krawcol - dokładnie to: http://allegro.pl/nastawnik-kolektora-vw-2-0-tdi-cr-masz-blad-p2015-i6648947438.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemekkaw Zgłoś #15 Napisano 30 Grudnia 2016 Witam. Mały update. Błąd P0403 właśnie powrócił. EGR - był czyszczony. Więc wymiana? Czy sprawdzenie ząbków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #16 Napisano 30 Grudnia 2016 Koło zębate możesz o 180 stopni obrócić. Powinieneś to zrobić od razu profilaktycznie przy czyszczeniu. Ale jak się okaże że koło jest całe to wymiana albo zaślepienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemekkaw Zgłoś #17 Napisano 30 Grudnia 2016 Panowie jeszcze pytanko tak czysto hipotetycznie. Czy ten blad moze byc spowodowany inna usterka? Np sztanga od turbiny lub zawor sterujacy EGR lub jeszcze czyms innym? Blad nawet po kasowani wraca po krotkiej przejazdzce. I od razu tryb awaryjny. Egr inny na sprawdzenie bede mial po Nowym Roku. I zastanawiam sie czy moga byc inne przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #18 Napisano 30 Grudnia 2016 Uszkodzona wiązka egr-a. Ale gdyby tak było to czyszczenie nic by nie dało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemekkaw Zgłoś #19 Napisano 31 Grudnia 2016 hmmm. Akurat wiązkę sprawdzałem była ok. Dam znać po wymianie. Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #20 Napisano 13 Stycznia 2017 Witam kilkanaście dni temu sprawdzałem auto i był błąd EGR - P0403 , po skasowaniu powrócił. Jeżdżę po mieście ale i trasa czasem jest ,teraz po odpaleniu auta i temp. zew +3 silnik trzyma wysokie obroty strasznie długo ,czasem już prawie 90 stopni na zegarach a na luzie obroty 1000. Mój silnik to CFFB i nalatane 230 tyś Czytam że EGR w tym modelu z utrudnionym dostępem . Czyścił już ktoś sam w tym modelu Egr ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach