shel82 Zgłoś #1 Napisano 13 Listopada 2016 Witam, od niedawna jestem w posiadaniu VW Passata z 2012r i mam problem z ustaleniem kół/felg na jakich auto wyjechało z fabryki - może ktoś pomoże? Według wlepki widnieje kod H03 = Tires 235/40 R 18 95W (polymer coating), czyli teoretycznie auto opuściło fabrykę na kołach 18", a obecnie zamontowane są 17" - foto poniżej, chciałbym wiedzieć jeżeli jest to możliwe do ustalenia jak w tym roczniku modelowym wyglądały oryginalne 18" felgi... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wariat_wawa Zgłoś #2 Napisano 13 Listopada 2016 Może bez sensu pisze... a po vinie? Jak jest zakodowana cala konfiguracja auta wyjeżdżającego z fabryki to moze i model felgi jest zapisany. Jak pisze glupoty to z gory przepraszam Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #3 Napisano 13 Listopada 2016 (edytowane) Może bez sensu pisze... a po vinie? Jak jest zakodowana cala konfiguracja auta wyjeżdżającego z fabryki to moze i model felgi jest zapisany. Jak pisze glupoty to z gory przepraszam Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Hmm podam więc VIN: WVWZZZ3CZCE154xxx... Wydaje mi się, że mogą to być felgi ze zdjęcia poniżej, ale pewności nie mam... Edytowane 13 Listopada 2016 przez shel82 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wariat_wawa Zgłoś #4 Napisano 13 Listopada 2016 Niestety ja nie pomoge, ale moze któryś z kolegów albo zostaje poszukać dekodera vinu, ASO. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #5 Napisano 13 Listopada 2016 Nie jestem pewien, ale 18tki to chyba tylko takie jak u mnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #6 Napisano 13 Listopada 2016 Było kilka modeli felg 18. Najlepiej zadzwonić do ASO, podać VIN i powiedzą, jaki model felg był zamontowany (nr etka). A felgi z pierwszego foto to felgi z B6. Popiołek, ty masz felgi, które tylko do Alltracka były montowane. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anormalniak Zgłoś #7 Napisano 13 Listopada 2016 wg mnie to chyba nie są orginalne fele Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #8 Napisano 13 Listopada 2016 Najlepiej zadzwonić do ASO, podać VIN i powiedzą, jaki model felg był zamontowany (nr etka). Z Etki wychodzi mi, że to są felgi o nazwie WJ8 G "Kansas" - 4 alloy wheels 8J x 18 - mobility tires 235/40 R18 [ATTACH=CONFIG]149464[/ATTACH] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolfe Zgłoś #9 Napisano 13 Listopada 2016 To są ori felgi do B6, skręcane, robione przez BBS'a, nazywają się WESTWOOD. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #10 Napisano 14 Listopada 2016 mam problem z ustaleniem kół/felg na jakich auto wyjechało z fabryki - może ktoś pomoże? wyjechało na 18tkach które klient od razu sprzedał, bo były w 2012 warte sporo kasy. i założył 17. wielu tak robiło, u mnie wyjechał na 18tkach i sprzedał z czujnikami gość, ja mialem problem bo nie dosc ze musialem sobie kupic felgi jakie chcialem to i jeszcze czujniki ciśnienia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #11 Napisano 14 Listopada 2016 wyjechało na 18tkach które klient od razu sprzedał, bo były w 2012 warte sporo kasy. i założył 17. wielu tak robiło, u mnie wyjechał na 18tkach i sprzedał z czujnikami gość, ja mialem problem bo nie dosc ze musialem sobie kupic felgi jakie chcialem to i jeszcze czujniki ciśnienia. Wydaje mi się to za mało prawdopodobne, bo niby po co kupować auto za grube pieniądze i potem łaszczyć się na drobne ze sprzedaży kół... Raczej ukradli lub uległy uszkodzeniu. Też się zastanawiam nad czujnikami - jakie polecasz/kupiłeś? To są ori felgi do B6, skręcane, robione przez BBS'a, nazywają się WESTWOOD. Dzięki Wolfe za info Nasuwa mi się teraz pytanie czy powinienem jeździć na tych nieoryginalnych Westwood;ach (3C0 601 025 K) dla tego rocznika/modelu ze względu chociażby na ET47? Katalogowo przeznaczone były z tego co widzę do: EOS 2006-11 MODEL YEARS (1Q) WITH PR NUMBER CV5 PASSAT B6 2006-11 MODEL YEARS (3C) WITH PR NUMBER CV5 SIZE- 7.5J X 17H2 OFFSET- ET47 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #12 Napisano 14 Listopada 2016 wielu tak robiło, u mnie wyjechał na 18tkach i sprzedał z czujnikami gość, ja mialem problem bo nie dosc ze musialem sobie kupic felgi jakie chcialem to i jeszcze czujniki ciśnienia. Miałem identyczną sytuację. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #13 Napisano 14 Listopada 2016 Nasuwa mi się teraz pytanie czy powinienem jeździć na tych nieoryginalnych Westwood;ach (3C0 601 025 K) dla tego rocznika/modelu ze względu chociażby na ET47? Przecież to ori VW, wykonanie dobre... Zrobisz jak uważasz, jeśli się Tobie nie podobają, to zmień... Jeśli te chciałbyś sprzedać, to daj mi znać z propozycją cenową Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #14 Napisano 14 Listopada 2016 (edytowane) Raczej ukradli lub uległy uszkodzeniu. jakby to byl merc za 400 tyś to wiadomo że właściciel by się nie rozdrabniał.... mówie jak jest jak max kolonko, stać go było na passata bo na firme bral w leasing a fele sobie sprzedał i kase przytulił w całości. co nie chcialbyś 4 tyś od tak do łapy ? a system od czujnikow jak ich w kołach nie wykryje automatycznie się wyłączy w tryb czuwania i żadanych błędow nie wysypie na liczniku. najperw sprawdz czy masz system na pokładzie, bo jak nie to nie potrzebujesz ich tym bardziej Edytowane 14 Listopada 2016 przez Mlody_tm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #15 Napisano 14 Listopada 2016 Przecież to ori VW, wykonanie dobre...Zrobisz jak uważasz, jeśli się Tobie nie podobają, to zmień... Jeśli te chciałbyś sprzedać, to daj mi znać z propozycją cenową Tak, ale jestem szczególarzem i na tych oryginalnych 18'' jest ET44, a obecnie założone mają ET47 więc jest niby niewielka różnica 3 mm na koło jak domniemam, ale przy zawieszeniu DCC może mieć to znaczenie (mniejszy jest rozstaw kół na danej osi pojazdu, a ustawienie zawieszenia pozostaje fabryczne)... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #16 Napisano 14 Listopada 2016 et to niezupełnie parametr w mm, do tego samego auta z innym wzorem felgi może być inne et,jak Ci się te felgi podobają to są odpowiednie do tego auta i nie ma co na siłę kombinować Auto jest moim nowym nabytkiem dlatego rozszyfrowuję co się z nim działo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #17 Napisano 14 Listopada 2016 To zrozumiale, jak ktos dociekliwy, ale nie ma potrzeby zmiany felg z tego powodu, jedynym jaki jest to taki gdy sie nie podobaja, a et i reszta parametrow jest zgodne z Twoim autem Ok to jeszcze dopytam w sprawie opon, bo obecnie mam założone 235/45 R17, a chciałbym nieco węższe założyć MICHELIN 225/45 R17 CROSSCLIMATE 94W XL - co o tym myślicie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #18 Napisano 14 Listopada 2016 Tak, ale jestem szczególarzem i na tych oryginalnych 18'' jest ET44, a obecnie założone mają ET47 więc jest niby niewielka różnica 3 mm na koło jak domniemam, ale przy zawieszeniu DCC może mieć to znaczenie (mniejszy jest rozstaw kół na danej osi pojazdu, a ustawienie zawieszenia pozostaje fabryczne)... Skoro szczegóły... Liczone na szybko i w pamięci... Kansas 8x18 ET 44 Westwood 7,5x17 ET47 Czyli Westwood w porównaniu do Kansas: - brzeg zewnętrzny 10mm głębiej - brzeg wewnętrzny 3-4mm płycej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #19 Napisano 14 Listopada 2016 (edytowane) jak chcesz węższe to i z większym profilem, obwód koła musi się zgadzać Hmm, ale co ma szerokość opony do obwodu koła w moim konkretnym przypadku? Edytowane 15 Listopada 2016 przez shel82 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #20 Napisano 14 Listopada 2016 Skoro szczegóły...Liczone na szybko i w pamięci... Kansas 8x18 ET 44 Westwood 7,5x17 ET47 Czyli Westwood w porównaniu do Kansas: - brzeg zewnętrzny 10mm głębiej - brzeg wewnętrzny 3-4mm płycej Na obu jest opona 235, więc patrzymy tylko na ET Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach