mgboczna Zgłoś #21 Napisano 14 Listopada 2016 Miałem poprzednio BMR'a 170kM i od samego początku problemy tzn. 3x wymieniane pompowtryski, silnik od ręcznego, przycisk ręcznego, dpf, DSG - teraz mam benzynkę i spokój - cisza (w dosłownym tego słowa znaczeniu), nie ma jakiegoś dpf'a, rozrząd na łańcuchu, oleju nie bierze (jak inni twierdzą), a że pali 2-3l/100 więcej jest to rekompensowane brakiem obaw, że stanę gdzieś na drodze i będę czekał godzinami na lawete bo mi pompowtrysk nawali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys Zgłoś #22 Napisano 14 Listopada 2016 Trzeba kupić najlepiej konia ,koń jak nawali pójdzie dalej passat jak nawali to stoi.:rozpacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #23 Napisano 15 Listopada 2016 koń jak nawali ....to śmierdzi :jupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #24 Napisano 19 Listopada 2016 Ja to w sumie mam 2 passaty B6 140KM BKP 16V najbardziej awaryjny motor jaki jest i w sumie się nie dziwię bo mocy ma znacznie więcej niż poniższy silnik ale to później. Pełna elektryka + Full opcja fotele i lusterka w kombi, jednym słowem wygoda 2 piloty zaprogramowane na 2 inne osoby i dzięki fotelom nie trzeba grzebać przy wajchach tylko wkładasz kluczyk a fotel sam się ustawia do kierowcy. Ja natomiast jeżdżę codziennie 140KM BMP + DPF 8v sedan jak się wypala jest bajo bo moc itd jest niczego mu nie brakuje. Tylko, że jak skończy to łapie muła i widać WYRAŹNĄ różnicę między powyższym silnikiem wyposażenie nieco uboższe bo lusterek ani foteli nie mam ale jest kierownica MF + RCD510 + Biały fis + 3c8 tel i powiem szczerze jeśli ktoś posiada 729X moduł z tel i jest zadowolony to przy 730B+ odpłynie. Brakuje mi jedynie książki i kontaktów z poziomu RCD. Awaryjność hmmm BKP miał wymianę serwisową na pompki siemensa, odpukać na razie spokój mocy nie ubywa do 3 targa asfalt. BMP troszkę mniejsza kultura pracy ale odpala znacznie lepiej niż BKP ( Filmiki poniżej ) Brakuje nieco nowych bajerów jak ma Romeo9999 ale można dołożyć drobnymi kroczkami BMP start BKP start BKP mam ok 4 lata BMP niecały rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #25 Napisano 19 Listopada 2016 Z tych filmów wynika, że BMP lepiej odpala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komisarz67 Zgłoś #26 Napisano 1 Października 2019 (edytowane) Witam, jeżdżę swoim Passatem dopiero rok. Przejechałem jakieś 18 tys.km.Jest to wersja Highline. Poprzednik to B5 fl AWX. Wg mnie dzieli je przepaść . Passat b6 jest szybszy,dużo cichszy ,mniej pali,nie bierze oleju.Może trochę jest za miękki.Chyba ,że to sprawa zużytego zawieszenia .Przebieg to 257 tys.km. Jestem bardzo zadowolony. Na razie bez usterek. Edytowane 27 Października 2019 przez komisarz67 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiek 74 Zgłoś #27 Napisano 5 Listopada 2019 Jeżdżę już swoim pasacikiem 3 lata (passat alltrack b7 ,170KM,dsds, 4motion).Jest to mój drugi vw. Wcześniej miałem Tourana 2005 r. 2,0Tdi ,czyli w teorii najbardziej awaryjny. A u mnie śmigał 8 lat i zrobił 240 tysięcy. Zrobiłem tylko sławetną głowice przy 120tysi i nic pozatym. Wszystkie marki mają jakieś słabe i mocne strony .Uważam że vw robi dobre auta aczkolwiek nie pozbawione wad. Pozdrawiam;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
retro33 Zgłoś #28 Napisano 15 Listopada 2019 Witam. Od dłuższego czasu nosiłem się z zamiarem zarejestrowania na forum, ale jakoś wiecznie nie było czasu - teraz jest ;) Od kilku miesięcy szczęśliwy posiadacz VW Passat B7 z 2010 roku z silnikiem 1.8 TSI 160 HP po chipie ;) Ogólnie mega zadowolony jestem z auta, tym bardziej, że przesiadłem się z poczciwego Seata Leona... Wszystko na plus w ciągu tych kilku miesięcy użytkowania :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #29 Napisano 15 Listopada 2019 @retro33 ile km zdazyles nim zrobic? Silnik masz po udokumentowanej naprawie problemu olejowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
retro33 Zgłoś #30 Napisano 15 Listopada 2019 Przyznam szczerze, że mam całą papierologie robioną jeszcze w Niemczech, a auto kupione z pewnego miejsca. W momencie zakupu znajomy który pracował wtedy w VW sprawdził mi auto i miał u siebie odnotowane, że była przeprowadzona duża akcja serwisowa tej jednostki, która według wyceny kosztowałaby ponad 3,5 tyś euro... Osobiście zrobiłem już ponad 20 tyś km, nigdy nie zauważyłem żadnego poboru oleju ani nic takiego. Auto na chwilę obecną ma lekko ponad 160 tyś przebiegu. Po chipie zrobiłem już ponad 15 tyś i też nie ma żadnych problemów, a auto śmiało przekroczyło 200 HP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #31 Napisano 13 Grudnia 2019 (edytowane) Tak, jak czytam niektóre Wasze złe opinie, to ja miałem szczęście do moich VW. Zacznę od żony ? miała Lupo, Polo i teraz Golfa V. Ja miałem Jetta, Vento, Tourana, B4, B5, B6 i teraz B7. Każdego, gdy kupowałem miał ok. 150tys.km, dojeżdżałem do ok. 300tys.km. I każdy z nich jeździł bez większych napraw. W żadnym nie wymieniłem wtrysków, turbiny, czy dwumasy itp. W B6 (2009r.) w silniku wymieniłem tylko EGR, w B7, ma dopiero 210tys.km oprócz tylnych tuleji przedniego wahacza, oczywiście nie licząc oleju (co 15tys.km) i filtrów nie robiłem nic więcej. Ja jestem bardzo zadowolony! W B7, w porównaniu do B6, podoba mi się lepsza jakość wykonania, i dłuższe przełożenia skrzyni biegów. Dla mnie ma to znaczenie, bo 80% mojego przebiegu to trasy. Np. przy 160km/h mam 2500obr/min, a w B6 miałem 140km/h. Dokładnie wychodzi tak, że na 5 i 6 biegu zawsze jest o 300obr/min mniej niż w B6. Edytowane 14 Grudnia 2019 przez macvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sylwekm Zgłoś #32 Napisano 14 Grudnia 2019 Kupiłem od pierwszego właściciela, sam moim Passatem zrobiłem 90 tysięcy kilometrów w dwa lata. Aktualny przebieg to około 175tys kilometrów. Jedyna awaria jaką miałem w tym samochodzie to czujnik temperatury spalin,który kosztował 65 euro. Auto oceniam jako bardzo dobre, po za wspomnianym czujnikiem, wymianami oleju co 15 tysięcy kilometrów, wymianą filtrów, serwisu klimatyzacji i jednej wymiany klocków na przedniej i jednej na tylnej osi nic przy tym samochodzie nie musiałem robić i auto jest w bardzo dobrym stanie. Śladów korozji też na tym samochodzie nie ma. Ogólnie bardzo dobrze oceniam ten samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach