sojkis Zgłoś #21 Napisano 3 Stycznia 2019 (edytowane) Mam passata b5 fl z 2001r. 1,8T AWT, który nie ma ESP i mam pytania: 1)Czy montaż wygląda tak jak w 3B 2)Czy użytkownik "Zorin" sprawdzał działanie ESP i ASR na śliskiej nawierzchni (na dużym placu) np: gwałtowne skręcanie tak aby tyłem samochodu zarzuciło podobnie jak przy ręcznym (drift) oraz gwałtowne ruszanie z miejsca. 3)Czy pompa abs/esp z polifta o nr. 4B0614517G ma już w zestawie pompę ESP, która w w pierwszych modelach jest pod pompą ABS. Pompa ESP ma zablokować wybrane koło przez zwiększenie ciśnienia, a pompa ABS powoduje zmniejszenie ciśnienia. Przykłady pomp ESP: https://allegro.pl/oferta/pompa-esp-vw-passat-b5-1-9-tdi-00-05r-8e0614175d-6790320642 https://www.troja.sklep.pl/audi-a6-c5-vw-passat-b5-pompa-abs-esp-8e0614175-p-289.html http://sklep.autosruba.pl/b5-pompa-esp-vw-passat-b5-kombi-2-5tdi,c327,p9903,pl.html https://www.troja.sklep.pl/audi-a6-c5-vw-passat-b5-pompa-abs-esp-8e0614175-p-289.html Prezentacja działania ESP Bardzo ciekawa prezentacja działania ESP nie tylko w BMW Edytowane 3 Stycznia 2019 przez sojkis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ilio Zgłoś #22 Napisano 14 Lutego 2019 Czy jest możliwość użycia licznika bez can ? Ma ecu benzyny z 1.8 t ajl i nie chciałbym się z nim rozstać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek82 Zgłoś #23 Napisano 17 Listopada 2022 Pany, czy ja dobrze rozumiem że z czujnika G201 (ten wkręcany w korpus pompy 3-pinowy) sygnały trzeba doprowadzić do głównej wtyczki pompy T42 na piny 25,26 i 42? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach