misiek_y Zgłoś #1 Napisano 18 Października 2016 Witam posiadam VW Passata b7 TDI 140 KM rocznik 2012 przebieg 165 000. Obserwuje u siebie drgania / wibracje podczas przyspieszania z obrotów biegu jałowego do tak mniej więcej 1250obr/min. potem jest już dobrze nie jest to tak odczuwane na pierwszym I drugim biegu, ale już na trzecim słychać takie drgania (buczenie), wibracje najbardziej odczuwalne jest to na szóstym biegu. Dodatkowo po przekroczeniu 140km/h czuję drgania na kierownicy. Dodam jeszcze, że czasami czuję delikatne drgania na wolnych obrotach. Jakieś pomysły sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuszew11 Zgłoś #2 Napisano 20 Października 2016 Kiedyś miałem podobny temat w B5 do 1200 Obr, były wibracje (rzucało całym autem) po 1200 wszystko ustawało (na biegu jałowym). Następnie dopiero przy około 70 Km / h znowu zaczynały się drgania (w zakresie 70 - 80 km/h). Wymieniłem sprzęgiełko alternatora i plecionkę (na tłumiku) drgania ustały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BraveX Zgłoś #3 Napisano 22 Października 2016 Mi to na objawy Dwumasy wygląda. A spróbuj na hamulcu puszczać sprzęgło jak będzie tłukło to dwumas. Na 6 biegu masz największe obciążenie wiec tak by się to objawiało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujas_w11 Zgłoś #4 Napisano 3 Listopada 2016 Pomocy...bo już nie wiem co mam robic! Chodzi mi o tzw. tarabanienie które wyczuwam, gdy wjadę na kocie łby ( kostkę), czy bardzo nierówną drogę. Tarabanienie czuć pod nogami. Ale gdy wjeżdżam na hopki lub krawężnik - idealnie. Byłem już na kilku stacjach diagnostycznych. Ścieżki...ścieżki....i wszystko wychodzi, że jest idealnie. Zero luzów. Opony nowe, zbieżność zrobiona. Jeden zasugerował łączniki stabilizatorów. Wymieniłem. Amortyzatory, łożyska i poduszki - wymienione. Pomogło na tyle,że auto przestało lekko wibrować. Czy ktoś coś zaproponuje? Czy mam brać się za wahacze ( choc diagnoza na stacji nie wykazuje luzów na nich ani na sworzniach)? A może drążek stabilizatora daje takie objawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #5 Napisano 3 Listopada 2016 sprawdz przeguby, wewnetrzne tez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #6 Napisano 4 Listopada 2016 dokładnie przegłuby o ile się nie mylę to w szczególności prawa strona ,takie objawy miałem w żony A2 ,tylko nie pamietam czy zew. czy wew. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #7 Napisano 4 Listopada 2016 Takie wibracje w audi to standard, szczególnie od wew przegubów. Lekki luz boczny i czuć po całej karoserii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujas_w11 Zgłoś #8 Napisano 4 Listopada 2016 Ok. Jeżeli przeguby, to one by tak hałasowały na kostce brukowej? Czuję to pod nogami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monszel Zgłoś #9 Napisano 5 Listopada 2016 U mnie w B6 były identyczne objawy i okazało się że to maglownica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujas_w11 Zgłoś #10 Napisano 5 Listopada 2016 No to jeszcze coś nowego. Jak ją sprawdzić. Bo tylu sprawdzało i nic nie zauważyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #11 Napisano 5 Listopada 2016 Pamietaj o jednym, że takie ciezkie do odnalaezinia usterki nieraz trzeba szukac na podnosniku czterokolumnowym, gdzie auto stoi na kolach. Na dwukolumnowym gdzie auto podniesione za progi, w pewnych przypadkach wszystko moze byc ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujas_w11 Zgłoś #12 Napisano 6 Listopada 2016 Tak jak mówisz. W każdy sposób był sprawdzany. Jeden z diagnostów zasugerował że może być przyczyną przekładnia. Jak sprawdzał zaniepokoiły go szumy jak w miejscu kręcił kierownicą i delikatne stuki do tego te stuki pod nogami na kostce brukowej podczas jazdy na w prost. Może ktoś podpowie jak dokładnie ja sprawdzić żeby się w koszty nie pchać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #13 Napisano 7 Listopada 2016 A jak wygląda Wasz b7 od dołu bez 4motion ??? nie macie wału napędowego tzw kardana chyba się nazywa ? on jest u mnie połączony łącznikami elastycznymi nazywanymi niekiedy sprzęgłami. i u mnie ten zespolony z tylnym mostem tak mi mieszał w czasie jazdy że gdy lekko redukowałem tylko po trafiła mi z tyłu podsufitka cała wibrować ! i w ogóle rożne wibracje były slyszalne podczas jazdy, po wymianie całego wału z auta testowego - za grosze, auto chodzi jak złoto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujas_w11 Zgłoś #14 Napisano 28 Listopada 2016 No i nareszcie koniec z wibracjami i tarabanieniem na kostce. Wszystkiemu była winna przekładnia kierownicza. Po regeneracji autko chodzi jak po masełku!:jupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys Zgłoś #15 Napisano 28 Listopada 2016 No i nareszcie koniec z wibracjami i tarabanieniem na kostce. Wszystkiemu była winna przekładnia kierownicza. Po regeneracji autko chodzi jak po masełku!:jupi Gdzie dawałeś do regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monszel Zgłoś #16 Napisano 29 Listopada 2016 No i nareszcie koniec z wibracjami i tarabanieniem na kostce. Wszystkiemu była winna przekładnia kierownicza. Czyli TRAFIŁEM !! :jupi U mnie w B6 były identyczne objawy i okazało się że to maglownica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujas_w11 Zgłoś #17 Napisano 29 Listopada 2016 W Jeleniej Górze. Na miejscu robią. Demontaż,montaż i regeneracja 900zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silver7777 Zgłoś #18 Napisano 25 Stycznia 2017 Witam tez mam objawy tarabanienia na kostce i wibracje przy przyspieszaniu ale jaki to ma zwiazek z maglownica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #19 Napisano 9 Lutego 2017 napiszę wam moją ostatnią historię z drganiami w B7. Otóż w ostatnich dwóch tygodniach zawsze rano podczas pierwszego odpalania auto wpadało w lekkie drgania między 1800 a 2000 obrotów. Jak się rozgrzał to wszystko wracało do normy. Błędów komp nie zapisywał żadnych. Jako, że zima i mrozy więc nie drążyłem tematu chociaż miałem taką sytuację po raz pierwszy. Co ciekawe jak włączyłem skrzynie na S to drgania były dużo mniejsze, ledwo wyczuwalne. Co się okazało - winne było paliwo, które zatankowałem na Orlenie w Bolkowie! Jak je wyjeździłem i zalałem do pełna nowym dieslem - też z Orlenu ale w innym mieście - kłopoty z draniem jak ręką odjął. Auto nie faluje, śmiga idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam83-110 Zgłoś #20 Napisano 15 Maja 2017 Witam. Czy ktoś pomoże przy denerwującym mnie problemie w B7 - kombi, 2.0 TDI, 140 KM. Niestety nie mogę założyć nowego tematu jako nowy dlatego podłączyłem się tutaj. Od jakiegoś czasu (ok 5 miesięcy) mam następujące objawy, które czasami się pojawiają a czasami nie (mechanik nie może stwierdzić). Wszystko dzieje się przy dodawaniu gazu głównie przy zimnym silniku. Auto dławi się (szarpie) przy dodawaniu gazu (głównie na 2-3-4). Po dłuższej jeździe dławienie ustaje. Dodatkowo spod maski słychać "turkot" coś jak koło fortuny , częstotliwość dźwięków zwiększa się z prędkością. czasami występuje sam turkot przy dodawaniu gazu bez dławienia. Niestety nie wiem czy są one słyszalne przy większych prędkościach... Ponadto czasami po odpaleniu zauważyłem zwiększone obroty (900-1000) zazwyczaj jest 800. Czy ktoś coś może podpowiedzieć? Z góry dzięki i sory za podpięcie się do tematu. Dodam, że auto odpala jak igła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach