halski14 Zgłoś #1 Napisano 15 Października 2016 Witam prosze o analize logów 2, 115,188 , w połowie mi gazu braklo i przełączylo na gaz , wsadzilem nowa przeplywke boscha i zaczelo palic mi 16 l banzyny http://vaglog.pl/log_281879.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski14 Zgłoś #2 Napisano 16 Października 2016 Poprawiony log na PB http://vaglog.pl/log_281986.html ktos sprawdzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3 Napisano 16 Października 2016 Czas wtrysku za długi zapewne ma ubogo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski14 Zgłoś #4 Napisano 22 Października 2016 (edytowane) Czas wtrysku ? Jak mozna to skrygowac , wystarczy wymienic pompe paliwa ? Na LPG pali 16 i na benzynie tez . Pozdro Edytowane 22 Października 2016 przez halski14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #5 Napisano 23 Października 2016 No i chyba w trybie awaryjnym. Skasuj błędy i zrób dwa logi 002+033 oraz 115+118. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WiktorSC Zgłoś #6 Napisano 26 Października 2016 przeplywka oryginalna bosch? bo troche za wysoko mierzy jak na 150km stad tez moze byc spalanie wieksze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski14 Zgłoś #7 Napisano 29 Października 2016 Witam , tak kupiłem oryginalna BOSCH 0 280 218 100 ale do tego modelu też wchodzą BOSCH 0 280 218 101 , tak wiec nie wiem czy dobrą kupiłem pod swój silnik ( AWT ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #8 Napisano 10 Listopada 2016 OEM:06A906461L bosch nr. 0280218063- do nr nadwozia 3B-2-100 000 OEM:06A906461N bosch nr. 0280218100- od nr nadwozia 3B-2-100 001 0280218101 to samo co 100 tylko jest to regenerowany org zamiennik o org. numerze 06A906461NX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herkules.rs Zgłoś #9 Napisano 13 Listopada 2016 Witam wszystkich. Bardzo przepraszam jezeli cos nie tak zrobie ale jestem nowy na forum.Niestety nie moge zakladac nowych tematow wiec chcialem sie tu podpiac. Od nie dawna jestem szczesliwym posiadaczem passata 1.8t awt z 2002 r. Zrobilem dzis logi dynamiczne czy z doladowaniem i przeplywka jest wszystko wporzadku. Mogl by mi ktos pomoc? http://vaglog.pl/log-118_115_002_8yJm6SE.html - - - - - aktualizacja - - - - - Odrazu mowie czy nie wiem czy wszystko jest dobrze zrobione:smutek - - - - - aktualizacja - - - - - http://vaglog.pl/log-115_V2t6d.html jeszcze jeden Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WiktorSC Zgłoś #10 Napisano 16 Listopada 2016 Zrób porządnie logi najlepiej 3bieg od 1500ob gaz do spodu do odcięcia bez opuszczania gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #11 Napisano 16 Listopada 2016 przecież nie widzicie że brakuje mu 0,2-0,3 bara doładowania ? Jak to auto ma jechać i przepływka dobrze pokazywać skoro doładowanie leży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herkules.rs Zgłoś #12 Napisano 17 Listopada 2016 Witam. Bardzo dziekuje za odpowiedzi. Jeszcze dzis zrobie nowe logi i postaram sie tym razem dobrze wykonac. Czym moze byc spowodowane ze brakuje doladowania? Dodam ze n75 i dv wymieniine na nowe. Z gory dziekuje.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herkules.rs Zgłoś #13 Napisano 17 Listopada 2016 witam. Kolejne logi zrobione. Mam nadzieje ze tym razem lepiej :hmm http://vaglog.pl/log-002_115_118_PxEhY.html http://vaglog.pl/log-002_115_032_90e9ufs.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #14 Napisano 18 Listopada 2016 Pisałem to w przypadku kolegi halski14. A co do kolegi... wciśnięty był pedał gazu do dechy bo nie sądzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herkules.rs Zgłoś #15 Napisano 18 Listopada 2016 Tak. Byl gaz w podlodze. Ale jak to na autostradzie, zawsze ktos wyjedzie wiec moze troche odpuscilem. To czyli te logi do niczego? Nic nie mozna wywnioskowac z nich? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski14 Zgłoś #16 Napisano 22 Listopada 2016 (edytowane) Witam , po krótkiej przerwie przedstawiam dalsze logi . 002 i 033 http://vaglog.pl/log-002_033_yGfCEq.html 115 i 118 http://vaglog.pl/log-115_118_JfjcC.html dodatkowe http://vaglog.pl/log-060_090_026_ELvE83v.html oraz http://vaglog.pl/log-015_016_020_lE3ZhI1.html Dodam że te logi są zrobione na kolejnej nowej przepływce bosch , oraz nowym zaworze DV , turbine rozkręciłem , klapka miała trochę luzu więc dokręciłem , gruszka działa płynnie sprawdzone na strzykawce . Strasznie ciężko nim się bujnąć, jakby przebicia gdzieś były jakieś , albo nie pracował prawidłowo na wszystkie cylindry , czasem jest tak że się odmuli to aż szarpnie mocą , ale tylko chwilowe . Edytowane 22 Listopada 2016 przez halski14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #17 Napisano 23 Listopada 2016 Cisnienie paliwa sprawdz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski14 Zgłoś #18 Napisano 8 Grudnia 2016 Witam , oczywiscie dalej temat aktualny . Pompa paliwa wymieniona na nową . Co wiecej spalanie jest takie same na LPG i na PB po 18 l - 20 l . ............................ Wczoraj chcialem zrobic logi VCDSem po wymianie pompy paliwa . LECZ . podczas wbicia 3ciego biegu i wcisniecia gazu , przy okolo 2 tys obrotow , cos strzelilo w skrzyni biegow ( manual ) , i zaczelo sie slizgac sprzeglo i wkrecac na obroty bez przyspieszenia , smród niesamowity . Biegów wogole nie mozna juz wbic . mam tzw. COMBO . Pali 20 litrow i skrzynia padla . Wracajac do tematu ... Co jeszcze moze byc przyczyna tak wielkiego spalania HELP . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski14 Zgłoś #19 Napisano 22 Grudnia 2016 (edytowane) Witam dokonałem naprawy sprzegla i jest OK . Zrobilem kolejne logi w trasie : http://vaglog.pl/log-032_115_118_91F543.html http://vaglog.pl/log-032_002_003_zjE8m.html Co widze , sonda lambda 25 % (granica -10 do +10 ) , kat zaplonu btdc 30 ( granica 0-12 ) bledy ktore caly czas wyskakuja , na PB I LPG : Czwartek,22,GrudzieĂą,2016,10:29:28:54116Wersja VCDS: AKP 16.8.3 uruchomiony na Windows 10 x64 http://www.vcds.pl Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06B-906-018-AWT.lbl Oznaczenie elementu: 4B0 906 018 DC Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT 0001 Kodowanie: 11001 Kod serwisu: WSC 00028 Dodatkowe informacje: WVWZZZ3BZ2P173129 VWZ7Z0A4104227 VCID: 65C03657FFB2A26A52-5140 Znaleziono 1 b³šd: 17536 - ZespóÂł 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1128 - 35-00 - mieszanka za uboga Kody gotowoĹci: 0010 1001 pozdrawiam Edytowane 22 Grudnia 2016 przez halski14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WiktorSC Zgłoś #20 Napisano 23 Grudnia 2016 jezeli to sa logi podczas jazdy to wyglada to kiepsko mianowicie nie ma dolawoania(tryb awaryjny 0.3bar) jest a ubogo,sprawdz szczelnosc dolotu do turbo jak i podcisnien bo wyglada jakby byla dziura wielkosci wiadra temperatura w dolocie zapewne taka jak na zewnatrz,sterowanie n75 do sprawdzenia, jak dla mnie logi wygladaja jakbys w mmiejscu stal i trzymal stale obroty, jakbys mial watpliwosci jak sie logi robi jedziesz 3 bieg od 1500obr do odciecia trzymasz gaz w podlodze . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach