Skocz do zawartości
halski14

B5 FL AWT 1.8T LPG PB 2001 logi dynamiczne

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prosze o analize logów 2, 115,188 , w połowie mi gazu braklo i przełączylo na gaz ,

wsadzilem nowa przeplywke boscha i zaczelo palic mi 16 l banzyny

 

http://vaglog.pl/log_281879.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czas wtrysku za długi zapewne ma ubogo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czas wtrysku ? Jak mozna to skrygowac , wystarczy wymienic pompe paliwa ?

Na LPG pali 16 i na benzynie tez . Pozdro

Edytowane przez halski14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i chyba w trybie awaryjnym.

Skasuj błędy i zrób dwa logi 002+033 oraz 115+118.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeplywka oryginalna bosch? bo troche za wysoko mierzy jak na 150km stad tez moze byc spalanie wieksze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , tak kupiłem oryginalna BOSCH 0 280 218 100 ale do tego modelu też wchodzą BOSCH 0 280 218 101 , tak wiec nie wiem czy dobrą kupiłem pod swój silnik ( AWT )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OEM:06A906461L bosch nr. 0280218063- do nr nadwozia 3B-2-100 000

OEM:06A906461N bosch nr. 0280218100- od nr nadwozia 3B-2-100 001

 

0280218101 to samo co 100 tylko jest to regenerowany org zamiennik o org. numerze 06A906461NX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Bardzo przepraszam jezeli cos nie tak zrobie ale jestem nowy na forum.Niestety nie moge zakladac nowych tematow wiec chcialem sie tu podpiac. Od nie dawna jestem szczesliwym posiadaczem passata 1.8t awt z 2002 r. Zrobilem dzis logi dynamiczne czy z doladowaniem i przeplywka jest wszystko wporzadku. Mogl by mi ktos pomoc?

 

http://vaglog.pl/log-118_115_002_8yJm6SE.html

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Odrazu mowie czy nie wiem czy wszystko jest dobrze zrobione:smutek

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

http://vaglog.pl/log-115_V2t6d.html

jeszcze jeden

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób porządnie logi najlepiej 3bieg od 1500ob gaz do spodu do odcięcia bez opuszczania gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież nie widzicie że brakuje mu 0,2-0,3 bara doładowania ? Jak to auto ma jechać i przepływka dobrze pokazywać skoro doładowanie leży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Bardzo dziekuje za odpowiedzi. Jeszcze dzis zrobie nowe logi i postaram sie tym razem dobrze wykonac. Czym moze byc spowodowane ze brakuje doladowania? Dodam ze n75 i dv wymieniine na nowe. Z gory dziekuje.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem to w przypadku kolegi halski14. A co do kolegi... wciśnięty był pedał gazu do dechy bo nie sądzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Byl gaz w podlodze. Ale jak to na autostradzie, zawsze ktos wyjedzie wiec moze troche odpuscilem. To czyli te logi do niczego? Nic nie mozna wywnioskowac z nich?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , po krótkiej przerwie przedstawiam dalsze logi .

 

002 i 033 http://vaglog.pl/log-002_033_yGfCEq.html

115 i 118 http://vaglog.pl/log-115_118_JfjcC.html

 

dodatkowe http://vaglog.pl/log-060_090_026_ELvE83v.html oraz http://vaglog.pl/log-015_016_020_lE3ZhI1.html

 

Dodam że te logi są zrobione na kolejnej nowej przepływce bosch , oraz nowym zaworze DV , turbine rozkręciłem , klapka miała trochę luzu więc dokręciłem , gruszka działa płynnie sprawdzone na strzykawce .

 

 

Strasznie ciężko nim się bujnąć, jakby przebicia gdzieś były jakieś , albo nie pracował prawidłowo na wszystkie cylindry , czasem jest tak że się odmuli to aż szarpnie mocą , ale tylko chwilowe .

Edytowane przez halski14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cisnienie paliwa sprawdz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , oczywiscie dalej temat aktualny .

 

Pompa paliwa wymieniona na nową . Co wiecej spalanie jest takie same na LPG i na PB po 18 l - 20 l .

............................

 

Wczoraj chcialem zrobic logi VCDSem po wymianie pompy paliwa . LECZ . podczas wbicia 3ciego biegu i wcisniecia gazu , przy okolo 2 tys obrotow , cos strzelilo w skrzyni biegow ( manual ) , i zaczelo sie slizgac sprzeglo i wkrecac na obroty bez przyspieszenia , smród niesamowity . Biegów wogole nie mozna juz wbic :( . mam tzw. COMBO . Pali 20 litrow i skrzynia padla .

 

Wracajac do tematu ... Co jeszcze moze byc przyczyna tak wielkiego spalania HELP .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dokonałem naprawy sprzegla i jest OK .

 

Zrobilem kolejne logi w trasie :

http://vaglog.pl/log-032_115_118_91F543.html

http://vaglog.pl/log-032_002_003_zjE8m.html

 

Co widze , sonda lambda 25 % (granica -10 do +10 ) , kat zaplonu btdc 30 ( granica 0-12 )

 

bledy ktore caly czas wyskakuja , na PB I LPG :

 

 

Czwartek,22,GrudzieĂą,2016,10:29:28:54116Wersja VCDS: AKP 16.8.3 uruchomiony na Windows 10 x64

http://www.vcds.pl

 

 

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06B-906-018-AWT.lbl

Oznaczenie elementu: 4B0 906 018 DC

Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT 0001

Kodowanie: 11001

Kod serwisu: WSC 00028

Dodatkowe informacje: WVWZZZ3BZ2P173129 VWZ7Z0A4104227

VCID: 65C03657FFB2A26A52-5140

Znaleziono 1 b³šd:

 

 

17536 - ZespóÂł 1; adaptacja mieszanki (mult.)

P1128 - 35-00 - mieszanka za uboga

 

 

Kody gotowoœci: 0010 1001

 

pozdrawiam

Edytowane przez halski14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli to sa logi podczas jazdy to wyglada to kiepsko mianowicie nie ma dolawoania(tryb awaryjny 0.3bar) jest a ubogo,sprawdz szczelnosc dolotu do turbo jak i podcisnien bo wyglada jakby byla dziura wielkosci wiadra temperatura w dolocie zapewne taka jak na zewnatrz,sterowanie n75 do sprawdzenia, jak dla mnie logi wygladaja jakbys w mmiejscu stal i trzymal stale obroty, jakbys mial watpliwosci jak sie logi robi jedziesz 3 bieg od 1500obr do odciecia trzymasz gaz w podlodze .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności