Skocz do zawartości
gregga

Passat B7 - ściąganie w prawo podczas przyspieszania

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Proszę o rady, może ktoś ma jakiś pomysł?

 

Auto - Passat B7 2011 2.0 TDI CBBF Variant, w moich rękach od nowości, jeden użytkownik, brak przeszłości wypadkowej, większych dziur, krawężników itd...

 

Auto ściąga w prawo podczas mocnego dodania gazu właściwie przy każdej prędkości. Wydaje mi się, że zaczął nagle, wczoraj. Podczas jazdy na wprost, ze stałą prędkością, oraz przy hamowaniu samochód jedzie idealnie prosto.

 

Co zrobiłem

- sprawdzone zawieszenie, zbieżność, geometria - żadnych luzów, opory toczenia te same na wszystkich kołach

- przełożone opony przód / tył - opony prawie nowe - przebieg około 10 tyś km.

 

Moje pytanie - czy jest to możliwe, że tak objawia się awaria przegubu? Dodam, że gumy na przegubie całe, nic nie stuka przy skręconych kołach.

Podczas jazdy ewidentnie czuć, że prawa strona ciągnie mocniej.

 

Dziękuje z góry za wszelkie sugestie

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od zrobienia kalibracji czujnika kąta skrętu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził poduszkę skrzyni biegów/silnika.

Spróbuj po ruszać silnikiem czy nie ma nadmiernych luzów.

U mnie to było przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę sobie odpowiedziałeś na pytanie sam .Ja na twoim miejscu sprawdziłbym przeguby właśnie ale wewnętrzne od strony skrzyni biegów ,czasami nie czuć luzu na nich jak są zmontowane trzeba niestety wyjąć półosie i wtedy okazuje się co i jak . To że masz mały przebieg niczego nie oznacza . Ćwiczyłem ten sam problem co prawda nie w vagu ale w aucie na F ale objawy były dokładnie takie jak piszesz i przyczyną okazał się właśnie przegub wewnętrzny . Czujnik kąta skrętu to tak ale wtedy by ściągał w całym zakresie prędkości a nie tylko podczas przyspieszania tak mi się wydaje.Poducha po silnikiem też może dać taki efekt jak kolega wcześniej sugerował

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie. Odstawiam w takim razie to padlo na serwis.

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylna poduszka wahacza ? przeważnie prawa strona zużywa się szybciej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam to co waldek415. Kup wzmocnione (cale zalane guma) tylne tuleje przednich wahaczy...Wszystko wroci do normy i bedzie stabilniejszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć ponownie,

 

Chciaż wciąż ciężko mi w to uwierzyć, to okazało się, że winne są opony. Po przełożeniu ich stronami zaczął delikatnie ściągać w lewo. Teraz szukam jest winna.

 

dzieki za sugiestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności