viper370 Zgłoś #1 Napisano 8 Września 2016 Witam Z racji że dopiero zaczynam przygodę z dieslem i jednostką turbo, zwracam się do was z prośbą o analizę logów. Wklejam linki wszystkich jakie mam, bardzo proszę was czy coś widzicie niepokojącego w pracy silnika i turbo. Analizę zrobiłem bo mam wrażenie że osłabł znacznie. Oleju mi nie pobiera, odpala od strzała, filtr paliwa, powietrza,oleju wymienione, olej też. Z góry bardzo dziękuję. STATYCZNE (o ile się nie pomyliłem): STATYCZNE: Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_277295.html Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_277300.html Grupa 014, 018, 023: http://vaglog.pl/log_277302.html DYNAMICZNE: Grupa 013, 011: http://vaglog.pl/log_277301.html Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_277299.html Grupa 011, 003: http://vaglog.pl/log_277298.html Grupa 008, 010: http://vaglog.pl/log_277297.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_277296.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #2 Napisano 8 Września 2016 Nie widać nic niepokojącego no może oprócz tego, że albo robiłeś logi na nie do końca rozgrzanym silniku albo masz termostat do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper370 Zgłoś #3 Napisano 8 Września 2016 Witam Dziękuję. Czyli wtryski, podciśnienie i turbo są ok ? Bo znajomy, który robił te logi stwierdził że 1wszy wtrysk powoli kwalifikuje się do regeneracji. Silnik był porządnie rozgrzany bo zanim zrobiłem logi przejechałem około 30km w trybie miejskim, na wyświetlaczu wskazówka stała twardo na 90c. Czy możliwe że przekłamuje czujnik temperatury? Raczej gdyby termostat puszczał to bym zauważył na liczniku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #4 Napisano 8 Września 2016 Masz termostat do wymiany, wskazówka na liczniku pokaże 90* już przy 75-76* na Vagu. Jeśli chodzi o pompkę na 1 cylindrze to jeśli silnik równo pracuje, nie szarpie i nie przerywa to nic bym nie ruszał. Ewentualnie możesz przeczyścić wtryski preparatem Liqui Moly według tej instrukcji. http://forum.vw-passat.pl/threads/138212-Czyszczenie-pompowtryskiwaczy-preparatem-Liqui-Moly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper370 Zgłoś #5 Napisano 8 Września 2016 (edytowane) Masz termostat do wymiany, wskazówka na liczniku pokaże 90* już przy 75-76* na Vagu. Jeśli chodzi o pompkę na 1 cylindrze to jeśli silnik równo pracuje, nie szarpie i nie przerywa to nic bym nie ruszał. Ewentualnie możesz przeczyścić wtryski preparatem Liqui Moly według tej instrukcji.http://forum.vw-passat.pl/threads/138212-Czyszczenie-pompowtryskiwaczy-preparatem-Liqui-Moly Rozumiem że chodzi o okienko coolant temp ? Powinno być sztywno na 90 lub troszeczkę więcej ? Z tego co widzę to jest to niewielki spadek temp, ewentualnie czujnik przekłamuje ? Tak, silnik chodzi równiutko na wolnych obrotach. Myślałem właśnie o tym preparacie, rozumiem że jest bezpieczny dla wtrysków. - - - - - aktualizacja - - - - - Powtórz dynamiczny ''11'' tylko od 1500rpm, bo na logu widać że N75 ledwo sobie radzi... A czy problem może leżeć w vacum pompie w krućcu, który przepuszcza ciśnienie i słychać jak syczy ? Jakiś czas temu miałem problem z hamulcami, a właściwie ich brak i jak poruszałem w tamtym miejscu to wróciły do normy, ale słychać jak syczy. Edytowane 8 Września 2016 przez viper370 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper370 Zgłoś #6 Napisano 10 Września 2016 To juz koniec tematu, nikt nie pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #7 Napisano 11 Września 2016 To juz koniec tematu, nikt nie pomoże? Dostałeś wskazówki co poprawić, zastosowałeś je? zrób porządek z vacum albo uszczelnij kruciec (na forum był manul jak to zrobić) albo wymień vacum na wyższy model. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper370 Zgłoś #8 Napisano 18 Października 2016 Witam ponownie. Uszczelniłem króciec od vacum i ogólnie czuć było poprawę (szczególnie na hamulcach, są jak brzytwa), natomiast co do zaworu N75 nie mam jak go sprawdzić (brak czasu), ale przy dynamicznym przyśpieszaniu w okolicach 2tys obr czuję poszarpywanie silnikiem (czuć to na budzie) zastanawiam się czy to nie może być wina tego zaworu. (Ewentualnie obstawiam filterek smoka w zbiorniku paliwa, filtr paliwa przy silniku wymieniony). Gruszka od turbo mi działa prawidłowo, robiłem też test ze strzykawką i nic a nic nie zeszła sztanga (gruszka szczelna), przewody podciśnienia w niektórych miejscach wymieniłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper370 Zgłoś #9 Napisano 14 Czerwca 2020 Witam Zrobiłem ponownie logi grup 003,011,013 bardzo proszę o analizę, z góry dziękuję. http://vaglogger.apphb.com/log/5ee5ecd3e1a51043b47b24f7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach