Skocz do zawartości
viper370

Passat B5FL 1.9 130 AWX Bardzo proszę o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Z racji że dopiero zaczynam przygodę z dieslem i jednostką turbo, zwracam się do was z prośbą o analizę logów.

Wklejam linki wszystkich jakie mam, bardzo proszę was czy coś widzicie niepokojącego w pracy silnika i turbo.

Analizę zrobiłem bo mam wrażenie że osłabł znacznie.

Oleju mi nie pobiera, odpala od strzała, filtr paliwa, powietrza,oleju wymienione, olej też.

 

Z góry bardzo dziękuję.

 

STATYCZNE (o ile się nie pomyliłem):

 

STATYCZNE:

Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_277295.html

Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_277300.html

Grupa 014, 018, 023: http://vaglog.pl/log_277302.html

 

DYNAMICZNE:

Grupa 013, 011: http://vaglog.pl/log_277301.html

Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_277299.html

Grupa 011, 003: http://vaglog.pl/log_277298.html

Grupa 008, 010: http://vaglog.pl/log_277297.html

Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_277296.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widać nic niepokojącego no może oprócz tego, że albo robiłeś logi na nie do końca rozgrzanym silniku albo masz termostat do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziękuję.

Czyli wtryski, podciśnienie i turbo są ok ?

Bo znajomy, który robił te logi stwierdził że 1wszy wtrysk powoli kwalifikuje się do regeneracji.

Silnik był porządnie rozgrzany bo zanim zrobiłem logi przejechałem około 30km w trybie miejskim, na wyświetlaczu wskazówka stała twardo na 90c.

Czy możliwe że przekłamuje czujnik temperatury?

Raczej gdyby termostat puszczał to bym zauważył na liczniku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz termostat do wymiany, wskazówka na liczniku pokaże 90* już przy 75-76* na Vagu. Jeśli chodzi o pompkę na 1 cylindrze to jeśli silnik równo pracuje, nie szarpie i nie przerywa to nic bym nie ruszał. Ewentualnie możesz przeczyścić wtryski preparatem Liqui Moly według tej instrukcji.

http://forum.vw-passat.pl/threads/138212-Czyszczenie-pompowtryskiwaczy-preparatem-Liqui-Moly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz termostat do wymiany, wskazówka na liczniku pokaże 90* już przy 75-76* na Vagu. Jeśli chodzi o pompkę na 1 cylindrze to jeśli silnik równo pracuje, nie szarpie i nie przerywa to nic bym nie ruszał. Ewentualnie możesz przeczyścić wtryski preparatem Liqui Moly według tej instrukcji.

http://forum.vw-passat.pl/threads/138212-Czyszczenie-pompowtryskiwaczy-preparatem-Liqui-Moly

 

Rozumiem że chodzi o okienko coolant temp ?

Powinno być sztywno na 90 lub troszeczkę więcej ?

Z tego co widzę to jest to niewielki spadek temp, ewentualnie czujnik przekłamuje ?

Tak, silnik chodzi równiutko na wolnych obrotach.

Myślałem właśnie o tym preparacie, rozumiem że jest bezpieczny dla wtrysków.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Powtórz dynamiczny ''11'' tylko od 1500rpm, bo na logu widać że N75 ledwo sobie radzi...

 

A czy problem może leżeć w vacum pompie w krućcu, który przepuszcza ciśnienie i słychać jak syczy ?

Jakiś czas temu miałem problem z hamulcami, a właściwie ich brak i jak poruszałem w tamtym miejscu to wróciły do normy, ale słychać jak syczy.

Edytowane przez viper370

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To juz koniec tematu, nikt nie pomoże? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To juz koniec tematu, nikt nie pomoże? :(

 

Dostałeś wskazówki co poprawić, zastosowałeś je? zrób porządek z vacum albo uszczelnij kruciec (na forum był manul jak to zrobić) albo wymień vacum na wyższy model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Uszczelniłem króciec od vacum i ogólnie czuć było poprawę (szczególnie na hamulcach, są jak brzytwa), natomiast co do zaworu N75 nie mam jak go sprawdzić (brak czasu), ale przy dynamicznym przyśpieszaniu w okolicach 2tys obr czuję poszarpywanie silnikiem (czuć to na budzie) zastanawiam się czy to nie może być wina tego zaworu. (Ewentualnie obstawiam filterek smoka w zbiorniku paliwa, filtr paliwa przy silniku wymieniony).

Gruszka od turbo mi działa prawidłowo, robiłem też test ze strzykawką i nic a nic nie zeszła sztanga (gruszka szczelna), przewody podciśnienia w niektórych miejscach wymieniłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności