Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,zaprowadzilem auto do mechanika bo wyskoczyl mi check,po podlączeniu blad klapki w kolektorze.Wiec zdjął kolektor i twierdzi ,ze jest spory nalot na zaworach.Widzialem ten nalot i rzeczywiście jest ale widziałem to pierwszy raz i nie wiem do czego porównać.Mechanik zastanawia się czy skrobać to czy zostawić,boi się ze jak oskrobie to cos zostanie i narobi bałaganu.Jak radzicie i czy ten nalot to normalne?Przebieg 61k.Jeden z zaworów był w miare czysty ale reszta oklejona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj focie tego nalotu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyścić ale tylko przy zamkniętych zaworach. Samochód będzie miał kopa jak nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli ten nagar to normalność, tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Jak nie bedziesz czyscil to ci padna klapki w kolektorze.

Samoch zacznie nie rowno pracowac, pojawia sie missfire, spadek mocy choc nie odczuwalny bo wszystko postepuje stopniowo i powoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak najbezpieczniej to czyścić aby nic nie zostalo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli ten nagar to normalność, tak?

 

Nagar lekki może być ale bez przesady. Czy jeździsz w trybie LL i jaki jest to olej silnikowy? Skutecznym zabiegiem jest wypiekanie silnika i zmniejszenie przebiegów na oleju do około 10 tyś. km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W golfach GTI problem ten jest ciut mniejszy ale tłumaczy się to z reguły "agresywniejszą jazdą" posiadaczy takich samochodów.

Ja swój samochód kupiłem od osoby która jeździła bardzo spokojnie (znam tą osobę) i jak zdemontowałem kolektor to było nie ciekawie a było to przy przebiegu 60kkm obecnie mam 102kkm i zaglądałem i nagaru prawie nie ma.

Mój styl jazdy jest zdecydowanie agresywniejszy kręcę samochód na wyższych obrotach i robię dłuższe trasy. Olej jak był zmieniany co 15kkm tak jest dalej. Jedyne co sie zmieniło dodatkowo to zamontowałem gaz Vialle LPDi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności