Skocz do zawartości
marianos1985

1.8 t. awt czy zerknie ktos na te logi ???

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie, proszę o pomoc ponieważ nadal borykam się z błędem ubogiej mieszanki

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-00 - -

od ostatniego wpisu zostało zrobione / wymienione:

- pompa oleju, czyszczenie sitka, nowy olej, nowy filtr oleju,

- kolanko odmy, trójnik, zaworek (ten co wchodzi w trójnik)

- pompa paliwa, filtr paliwa

Błąd wyskakuje po przejechaniu ok 30 km, nie posiadam LPG, poniżej zamieszczam logi, były robiona zaraz po skasowaniu błędu, nie działa vaglog więc logi z innej strony:

Bardzo proszę o analizę.

- 002-033

http://log.malonetuning.com/chart/34235#H8KLCADCvUvDuFkCA23DjcORCsOCMAwFw5B%2Fw4lzAlbDhcKfGX3CiDbDlMOCw5bCjDYbw5PCr3dbUXzDmGPDjsK9wpd0HRQZdBYKbFzDhQAdXjwew7F5w6PChw7Dt8KUwoViw5FpwqzCgMKnwobCvcKWw7TClsO1RMKIwpLCpcKwCcK0JMOPUsKMTGkhXsOSwrZoGw7CgV4%2FwoLCksOiw5PDtsOJw7rDrS9wCMOuwoDCr1%2FDpsOJwrTCjn3CssK9fMOzw74DwqjCqwLCrcOSAAAA

- 003-020

http://log.malonetuning.com/chart/34236#H8KLCABNTMO4WQIDbcOLQQ7CgjAQwoXDocK7w4zCusKTSFAuQ8K6KDLCqcKTYMKHTAfCg8KcHirDkcK4w6jDsn0vf8Ofw4Ndwp4DJ8OCwqjCssOMGcOcw4XCu8KCwpMob3RMB8KREmkwwoLDs0kvUkMTXDHCrFzCisKzCcOjwojDrx%2FCgXJ8w5gnw4lkf0fDq8KgwqnDsMK1w47Ctzp3Xw7Ci0nCnifCtsKiTcOnw70OUwrDj0zDkgAAAA%3D%3D

- 115-118

http://log.malonetuning.com/chart/34237#H8KLCAB2TMO4WQIDbcKNQQ7DgjAMBMO%2FwpJzLFEBw71MwpXCgyFWasKpJMKVw6PCoMOSw5fCk8K0wqLDosOQwqNndsOXw4Ngwp7DqcO1w6BIECTClTkbe3HCtsOBKQnCr1RPawJFElQywrvCiW8SBU3CsAAuw5wae2dkT8OgUTHCkzZ4wrUqwoXCmkHDr8Ohc8KEwo1wGHUbwqvDiT9RVXfCgsOvw6fDuMO2w4NYNMOlecOiw61pw5c7w7cFBHvCgSXDlQAAAA%3D%3D

Edytowane przez sledzx
poprawa linków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie nie zapoznałeś się z procedurą wykonywania logów. Dynamiczne robi się po rozgrzaniu silnika do temp. 90C. Na 3 biegu od obrotów 1500rpm do odcięcia. Przed wykonaniem logów, należy bezpośrednio przed skasować błędy (nawet jeżeli ich nie ma). Takie rady ja dostałem wykonując logi, więc popraw to szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, sledzx napisał:

Witam ponownie, proszę o pomoc ponieważ nadal borykam się z błędem ubogiej mieszanki

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-00 - -

od ostatniego wpisu zostało zrobione / wymienione:

- pompa oleju, czyszczenie sitka, nowy olej, nowy filtr oleju,

- kolanko odmy, trójnik, zaworek (ten co wchodzi w trójnik)

- pompa paliwa, filtr paliwa

Błąd wyskakuje po przejechaniu ok 30 km, nie posiadam LPG, poniżej zamieszczam logi, były robiona zaraz po skasowaniu błędu, nie działa vaglog więc logi z innej strony:

Bardzo proszę o analizę.

- 002-033

https://sheet.zoho.com/sheet/editor.do?doc=96cde2e067cfd3fb600a6fe212400e8f6182851d1a6d168add270236903770b6461dd17ed8cd3394e484e6ca903f94cca380b224ae2697fc63e21f06ddd74467

- 003-020

https://sheet.zoho.com/sheet/editor.do?doc=96cde2e067cfd3fb600a6fe212400e8fd15f5353eb8214ba88548730dd30fb6dea5a3af6943800bcf0b33d118b3d621683bbc2eda45292ef611247f43454cd41

- 115-118

https://sheet.zoho.com/sheet/editor.do?doc=96cde2e067cfd3fb600a6fe212400e8f98fae4ac4089848e9c5ebc07eae2bfe7e529e1a3a538a57e638d02398f4a0473cbf19d7d1e29241ac9a009b8c3614fb9

Sprawdzałeś szczelność dolotu? Sprawdz przepływkę jaka jest założona, turbo bardzo kiepsko wstaje, daj loga na wolnych obrotach 002+033.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu mi wygląda na padajacą pompe. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa...
ALe szczelność i tak profilaktycznie sprawdzić i obejrzeć czy przepłwyka orginał.

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, dziękuję za zainteresowanie, pompę paliwa wymieniłem w zeszłym tygodniu na nową, przepływka to BOSCH z numerami 0280218063 06A906461L i wkładem F00C2G2049 nie czyściłem jej.

Dzisiaj jeszcze raz zrobię logi na rozgrzanym silniku 002+033, 003+020, 115+118 oraz na wolnych obrotach 002+033.

Szczelności dolotu nie sprawdzałem, kompletuję narzędzia aby napompować go kompresorem.

Po wymianie pompy paliwa ciśnienia ponownie nie mierzyłem, może gdzieś jest przytkany lub regulator ciśnienia, filtr paliwa też wymieniłem na nowy?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Fakt nie zauważyłem że wymieniana... Dziwne, bo zazwyczaj jak korekty są duże wraz ze wzrostem obrotów to jest pompa. Sprawdź najpierw szczelność potem ciśnienie. No chyba że sprzęt do sprawdzenia ciśnienia już masz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj jak robiłem logi, zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju, pojawił się odgłos diesla i silnik zgasł. Teraz jak go odpalam słychać odgłos diesla, metaliczny dźwięk z okolic łańcucha rozrządu. Podejrzewam też że przeskoczył na rozrządzie bo nie chodzi tak równa jak poprzednio. Wygląda na to że przygoda z passatem się zakończyła i została wymiana silnika. Macie jakieś namiary gdzie dostać silnik AWT który nie będzie zakatowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może lepszy byłby remont...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co się stało, zaczniemy od sprawdzenia czy nie zatkał się ponownie smok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spawdz sobie czy nie cieknie Ci olej z wtyczki od napinacza lancucha czesto tak sie dzieje ze puszcza na czujniku i zaczyna sie klepanie po odpaleniu 

a sprawdzałes szklanki? u mnie sie kiedys skonczyła wypadła w niej dziura a wszystko wyladowało w misce i przytkało smoka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności