Skocz do zawartości
marianos1985

1.8 t. awt czy zerknie ktos na te logi ???

Rekomendowane odpowiedzi

Pompa wymieniona teraz podaje ciśnienie na starcie około 3,5 bara pod obciążeniem ciśnienie wzrasta do 4,5 bara. Teraz błąd już się nie pojawia. Została jeszcze tylko do wymiany przepływka bo ona też już się kończy. Jak wymienię jeszcze przepływkę wrzuce logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem filtr paliwa, przez rok taki syf się uzbierał!!!! . Zrobiłem nowe logi ale chyba dalej to samo za krótki wtrysk paliwa .

 

http://vaglog.pl/log_276002.html

 

stare i nowe logi grupy 002 i 033

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmierzyles to cisnienie ? bo dalej bez zmian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja wymieniłem filtr paliwa, przez rok taki syf się uzbierał!!!! . Zrobiłem nowe logi ale chyba dalej to samo za krótki wtrysk paliwa .

 

http://vaglog.pl/log_276002.html

 

stare i nowe logi grupy 002 i 033

 

marianos zmierz ciśnienie, podepnij się manometrem pod listwę i sprawdź na postoju i w trakcie jazdy co podaje. Ja po swoim doświadczeniu prawie jestem pewien, że u Ciebie jest to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej malin3k ,chciałem zmierzyć ciśnienie ale nie mam manometru , byłem u paru mechaników ale kazali się omawiać na wizytę bo nie maja czasu . U mnie na listwie nie ma podpięcia , musiałbym dorabiać trójnik . Jaki masz manometr ?? chyba będę musiał zakupić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hej malin3k ,chciałem zmierzyć ciśnienie ale nie mam manometru , byłem u paru mechaników ale kazali się omawiać na wizytę bo nie maja czasu . U mnie na listwie nie ma podpięcia , musiałbym dorabiać trójnik . Jaki masz manometr ?? chyba będę musiał zakupić

 

No ja właśnie za pomocą trójnika wpinałem się do listwy i długi wężyk z manometrem do kabiny tak aby podczas jazdy można było sprawdzić pomiar.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

http://vaglog.pl/log_276277.html

http://vaglog.pl/log_276278.html

 

tutaj logi po wymianie pompy i przepływki. Prośba o sprawdzenie logów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ja właśnie za pomocą trójnika wpinałem się do listwy i długi wężyk z manometrem do kabiny tak aby podczas jazdy można było sprawdzić pomiar.

 

gdzie taki trójnik zakupiłeś???

ile trzeba zapłacić za manometr???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Manometr pożyczyłem od znajomego ale mozesz kupić np. na allegro.

http://allegro.pl/miernik-tester-cisnienia-paliwa-wtryski-benzyna-i5975889326.html

 

Ja miałem taki trójnik:

http://pneumaticon.pl/trojnik-mosiadz/Trojnik-Y-fi-6-mosiadz.html

Edytowane przez malin3k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Manometr pożyczyłem od znajomego ale mozesz kupić np. na allegro.

http://allegro.pl/miernik-tester-cisnienia-paliwa-wtryski-benzyna-i5975889326.html

 

Ja miałem taki trójnik:

http://pneumaticon.pl/trojnik-mosiadz/Trojnik-Y-fi-6-mosiadz.html

 

Dzięki malin3k za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich pompa paliwa wymieniona, błędu na razie nie ma . Rożnica w przyspieszeniu żadna .

przed wymiana pompy

 

http://vaglog.pl/log_275576.html

 

po wymianie

 

http://vaglog.pl/log_276874.html

 

według was jest poprawa jak chodzi o czas wtrysku???

 

jest duża różnica jak chodzi o sonde lambde, tak ma być ??????

Edytowane przez marianos1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest ok, tak ma być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim użytkownikom a szczególnie malin3k,bodzik,DawidShelby,Grucha,WiktorSC , za dobrze dobrane rady które szybko pozwoliły osunąć usterkę, dzięki wam można sporo kasy zaoszczędzić , dzięki jeszcze raz i pozdrawiam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, jest to mój pierwszy post witam Was wszystkich i pozdrawiam.

Proszę o pomoc w analizie logów, i sugestie co może być przyczyną, mam problem z błędem pojawiającym się coraz częściej

 

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-00 - -

 

http://vaglog.pl/log-003_118_0qtZ8.html

http://vaglog.pl/log-002_033_Eo05J.html

http://vaglog.pl/log-020_115_R8sc2x3.html

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu jest chyba pare rzeczy do zrobienia w tym aucie. Ale zacznijmy od podstaw. Czyli:

-Pb, Pb+LPG, na czym logi?

-czy kasowałeś błędy zaraz przed logami. Zaraz to nie 10km przed tylko zaraz przed zrboieniem logów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Passat ma tylko Pb, logi były robione po pzejechaniu ok 20 km po skasowaniu błędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda żę kasowanie 20km przed, wyniki 002+033 są przez to mało niemiarodajne.Generalnie auto wygląda na serie, a wartość przepływu jest za duża. Sam wykres przepływu też bardzo z D. Na moje oko przepływka jest nieorginalana i do wymiany (ewentualnie jakaś dziwna nieszczelność, może odma). Na logach turbo wstaje kiepsko. Paliwa też obstawiałbym że brakuje ale to może być kwestia że skasowałeś błędy 10km przed a nie zaraz przed. Generalnie logi nie wyglądają najlepiej. Ale zacznij od standardu czyli szczelności... Przepłwyke najfajniej byłoby podmienić i powtorzyć logi. Nowa (tylko orginał wchodzi w gre) to koszt koło 300zł, więc dobrze się upewnić że to pieniądze nie wydane w błoto.

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh, dzisiaj zaczęła zapalać się kontrolka ciśnienia oleju, olej w normie już wiem że może to być smok, pompa oleju, napinacz łańcucha rozrządu. Wrócę do tematu jak uporam się że smarowaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mnie ostatnio dopada poranny problem polegający na dłuższym kręceniu rozrusznikiem ażeby zapalić tak z 5 sekund choć nie zawsze bo czasami pali na strzała. Silnik 1.8t avj lpg.

Wymieniłem filtr paliwa, odma ok świece dobre akumulator również.,błedów brak. Korekty w okolicach 0. Dziś zmieniłem jedną cewke bo była jeszcze oryginalna tym bardziej że czasem zapłony leciały.Auto ma moc . Zapodaje logi http://vaglog.com/log-002_032_115_RFBD9.html  http://vaglog.com/log-003_020_118_p3TV8N.html

http://vaglog.com/log-002_030_033_3t3x1p.html

Wydaje mi się że przepływka wskazuje troszkę za dużo  oraz występuje cofanie zapłonów na 4 cylindrze. Na wolnych obrotach trochę za bogato . Mam założoną listwę wtryskową z bexa 190 km.

Edytowane przez roger18sx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemy z paleniem to pewnie LPG ale ustawione lub reduktor puszcza. Cofanie jest małe na razie ma co panikować. Przepływ jest za duży jak na avj. Do tego turbo przeladowuje. Jest za bogato przy przyspieszaniu.

Pytania zasadnicze są dwa. Czy po zmianie wtrysków coś było zrobione w ECU i czy LPG było kalibrowane po zmianie wtrysków

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję wykluczyć lpg. Na chwilę obecną w ecu nie grzebałem no chyba że poprzednik ale nie wydaje mi się żeby było więcej mocy.Logi robione na benzynie odrazu po resecie ecu. Ogólnie to mam na podmiankę każdą część to tego auta więc zmienię n75 oraz przepływkę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności