Skocz do zawartości
marianos1985

1.8 t. awt czy zerknie ktos na te logi ???

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich wstawiłem moje logi i pytanie do was czy są ok ???

 

Chciałem podnieść moc ze 150 do 180 . Jak myślicie da rady ??

 

 

http://vaglog.pl/log_275323.html

http://vaglog.pl/log_275322.html

http://vaglog.pl/log_275321.html

http://vaglog.pl/log_275320.html

Bardzo proszę o pomoc i dziękuje . Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z takim autkiem masz duże szanse na blisko 180 KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z takim autkiem masz duże szanse na blisko 180 KM

 

Dzięki kolego za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz szanse jak ogarniesz problem z paliwem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz szanse jak ogarniesz problem z paliwem.

 

Masz racje ze mam problem z paliwem , raz na czas wywala mi bład 17536-Fuel Trim Bank 1 -system too lean.

nie mogę dojść do ładu z tym błędem, walczę z nim od jakiegoś czasu i nic nie wychodzi. Poradził byś rada od czego zacząć,był bym wdzięczny. A w których logach to odczytałeś???? Jestem zielony jak chodzi o logi.

Edytowane przez marianos1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi takie:

002+033, 003+020, 115+118

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czasy wtrysku troche za dlugie, sprawdz pompe paliwa cisnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z logow wychodzi ze brakuje mu paliwa,do wymiany filtr paliwa jak nic nie zmieni po ponownym zlogowaniu to trzeba pompe sprawdzic jakie cisnienie podaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z logow wychodzi ze brakuje mu paliwa,do wymiany filtr paliwa jak nic nie zmieni po ponownym zlogowaniu to trzeba pompe sprawdzic jakie cisnienie podaje.

 

z których logów to odczytałeś ??? to wymienię filtr i porównam czy jest poprawa

a ciśnienie jakie pompa podaje to tylko sprawdzę manometrem?? czy jest inny sposób??

Edytowane przez marianos1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z logow z grupa 02 i 33, cisnienie jedynie za pomoca manometru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z logow z grupa 02 i 33, cisnienie jedynie za pomoca manometru.

 

to jak zmienię filter to w której rubryce zobaczę poprawę????

Nie znam się na tych logach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie filtra poprawy nie zobaczysz bo jak pompa siedzi to jej nic nie pomoże. Jak nigdy nie wymieniałeś to sobie wymień bo wielu o tym w PB zapomina.

Ja bym tu na pierwszym miejscu postawił do sprawdzenia szczelność, a potem pompę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po wymianie filtra poprawy nie zobaczysz bo jak pompa siedzi to jej nic nie pomoże. Jak nigdy nie wymieniałeś to sobie wymień bo wielu o tym w PB zapomina.

Ja bym tu na pierwszym miejscu postawił do sprawdzenia szczelność, a potem pompę.

 

 

Sprawdzę wszystko i dam znać. Dziękuje wszystkim za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowy na forum. Podepnę się pod temat przerabiam aktualnie chyba ten sam przypadek - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - -, auto jest przymulone.

Ja puki co u siebie sprawdziłem cały układ podciśnienia, raczej sprawny, wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa, podmieniałem sondy lamda z innego samochodu, czujnik położenia wałka. Dziś muszę sprawdzić jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej tak jak pisaliście wcześniej wydaje mi się, że problem leży po stronie pompy paliwa, ponieważ też zdarza się, że rano samochód za pierwszym razem nie odpala. Zrobiłem też logi może ktoś zerknie na nie i jakieś wnioski wyciągnie bo mi one nie wiele mówią. http://vaglog.pl/log_275600.html http://vaglog.pl/log_275602.html http://vaglog.pl/log_275601.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, jestem nowy na forum. Podepnę się pod temat przerabiam aktualnie chyba ten sam przypadek - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - -, auto jest przymulone.

Ja puki co u siebie sprawdziłem cały układ podciśnienia, raczej sprawny, wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa, podmieniałem sondy lamda z innego samochodu, czujnik położenia wałka. Dziś muszę sprawdzić jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej tak jak pisaliście wcześniej wydaje mi się, że problem leży po stronie pompy paliwa, ponieważ też zdarza się, że rano samochód za pierwszym razem nie odpala. Zrobiłem też logi może ktoś zerknie na nie i jakieś wnioski wyciągnie bo mi one nie wiele mówią. http://vaglog.pl/log_275600.html http://vaglog.pl/log_275602.html http://vaglog.pl/log_275601.html

 

Po twoim logu 002 widać tez ze masz problem z paliwem twoje czasy wtrysku są dłuższe od moich . Sprawdź ciśnienie i daj znać jak wyszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, jestem nowy na forum. Podepnę się pod temat przerabiam aktualnie chyba ten sam przypadek - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - -, auto jest przymulone.

Ja puki co u siebie sprawdziłem cały układ podciśnienia, raczej sprawny, wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa, podmieniałem sondy lamda z innego samochodu, czujnik położenia wałka. Dziś muszę sprawdzić jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej tak jak pisaliście wcześniej wydaje mi się, że problem leży po stronie pompy paliwa, ponieważ też zdarza się, że rano samochód za pierwszym razem nie odpala. Zrobiłem też logi może ktoś zerknie na nie i jakieś wnioski wyciągnie bo mi one nie wiele mówią. http://vaglog.pl/log_275600.html http://vaglog.pl/log_275602.html http://vaglog.pl/log_275601.html

Jesli szczelność dolotu napewno ok to przepływka do wymiany, druga rzecz to pompa paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś jeszcze raz sprawdziłem szczelność wymieniłem kilka wężyków i zrobiłem pomiar ciśnienia paliwa.

Na biegu jałowym manometr pokazuje 2,9 Pa, przy obciążeniu (w trakcie jazdy) obroty silnika 3500 spada tak około 2,5 - 2,6 Pa, a jak orboty sięgają granicy odcięcia około 6000 spada do 2 Pa. Na moje oko ewidentnie pompa niedomaga. Co do przepływki sprawdze ją jeszcze raz po wymianie i po wykasowaniu błędów bo teraz pewnie będą przekłamania. - 1 Pa = 1,01325 bara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności