Skocz do zawartości
Albercik

AutoHold w zegarach - nie chce się włączyć na stałe

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Problem jest tak nietypowy, że postanowiłem założyć nowy wątek...

 

Wymieniłem ostatnio moduł hamulca na 3C8 w wersji A. Do tego zegary 3c0920871T. Wymieniłem nawet gateway z E na L. No i problem jest taki, że auto hold z przycisku działa, w zegarach, w menu jest opcja 'autohold', natomiast jak w nią wejdę i ustawię 'always on' - od razu przełącza się na 'always off'.

 

filmik nie mój, ale obrazuje problem:

https://youtu.be/hasBfIp0wuQ

 

po wymianie GW nie ma błędów ani w zegarach, ani w GW, ani w hamulcu. Po prostu nie chce się włączyć...

 

hmmm.. help plis?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spróbuj w czasie jazdy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze ktos kiedys pisal w innym temacie ze pompka abs musi byc odpowiednia ale glowy ucic nie dam :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez odpowiedniej pompki nie będzie miał w ogóle menu AH w zegarach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie Marek ^^ ale jak pompka zla to kodowania nie przyjmie wiadomo. Tylko wydaje mi sie ze czytajac kiedys odnosnie ah w zegarach ktos pisal ze musza byc jakies z danymi nr i wtedy na zegarach to zabangla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może być i tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W chwili czasu mowie sprawdze dla pewnosci i jednak ludziska pisali ze musi byc abs jakis do tego wtedy to zadziala ;) odsylam do:

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/60145-Instrukcja-AUTO-HOLD-POPRAWIONA?p=1810046&viewfull=1#post1810046

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie czytałem ten wątek i jedni piszą, że będzie działać bez grzebania w pompie, inni, że trzeba zmienić soft, a jeszcze inni, że całą pompę...

 

Jeśli jednak trzeba wymienić pompę to takie pytania:

- da się wymienić samą elektronikę pompy, czy całą (czyt. z rozpięciem układu hamulcowego) trzeba od razu?

- czy pompa od CC podejdzie do b6 kombi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na starej pompie wyświetlał się autohold i działał na liczniku. Teraz nie mam takiej opcji bo mam inny moduł. jest tylko jeden rodzaj modułu który ma taką opcję i bardzo ciężko jest go dostać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde, porównywałem dane z innym autem, w którym to działa i ma identyczne komponenty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności