sebastian7905 Zgłoś #21 Napisano 20 Sierpnia 2016 Zgadza się ,ori jest ori Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #22 Napisano 20 Sierpnia 2016 Vcds klon nigdy nie obsluzy najwazniejszych funkcji / np logow pracy silnika, strasznie okrojony jest. W koncu kupie oryginal... Obsłuży. Ale jak masz luźna gotówkę to oczywiście kup oryginał. Wysłane z ekranu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #23 Napisano 20 Sierpnia 2016 Sprobuje z inną wersją. Moze masz racje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #24 Napisano 20 Sierpnia 2016 Vcds klon nigdy nie obsluzy najwazniejszych funkcji / np logow pracy silnika, strasznie okrojony jest. W koncu kupie oryginal... Jeśli chodzi o diagnostykę to chyba inny dział ale ogólnie do poskładania paska też potrzebowałem nowszego kabla i pomógł mi e-service.info.pl doszedł kabelek,programy i wszystko działa do dzisiaj już z 3 lata. Przy składaniu auta dołożyłem mu trochę gratów i dało się to pokodować. Ma jakieś tam w większości podpowiedzi choć przy przestawianiu napięć w Vebasto nie było. Dało się też zakodować piloty w skodzie gdzie znajomy też miał kabelek ale swoim nie mógł tego zrobić. Do obsługi serwisowej auta jest mi wystarczający i nie jest chyba aż tak okrojony. Trzeba tylko pamiętać że popsuć auto kabelkiem z komputerem też można, szczególnie klikając gdzie popadnie i nie zapisując wcześniejszych danych. Początkowy użytkownik powinien na spokojnie podejść do tego tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #25 Napisano 22 Sierpnia 2016 Panowie! wszystko obsłuży i wszystko się zrobi, tylko nie jakieś vagkanpro, czy coś tam. szukajcie w aliexpress, tak są klony vcds i to w 100% funkcjonalne jak oryginał. Wada jest taka, że nie można tego aktualizować, bo program po połączeniu z bazą danych, natychmiast uwali klonowany kabel. Najlepiej zabezpieczyć do tego jakiś prawie zutylizowany lapek, odciąć go od neta i ma się narzędzie diagnostyczno-kodujące za < 100pln. do własnego użytku ofkozz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #26 Napisano 25 Września 2016 (edytowane) Koledzy kupilem kabelek na stronie e service. Wg ich zalecen dali 15.6 vcds, Wszystko dziala, wreszcie moglem np zrobic test pompy w baku. A na starym klonie nie dalo sie. Ale najwazniejsze wciaz mi nie dziala. Czyli wchodze w engine i chcialem block sprawdzic np jak wtryski chodza itp. Wciaz nie mege tam wejsc w kanal 003. Za cholere nie wiem czemu. Pozostaje kupic oryginal adako ? Doczytalem ze jednak w b7 ten kanal nie dziala, Tylko w advanced sie wchodzi.... Tak się akurat składa, że mam oryginalny kabelek i to ENG bo Polski jest daleko za murzynami w aktualizacjach i kolego dla Twojej wiadomości auta protokołem komunikacji UDS w 01-Engine są tylko rozszerzone bloki pomiarowe (advanced measuring blocks) //nie zapedzaj sie tak z takimi tekstami, pkt 4.1 Edytowane 26 Września 2016 przez artmin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomciozcch Zgłoś #27 Napisano 21 Sierpnia 2017 2 wymiana rozrządu w 2.0 tdi cr też po 180 tyś km lub 7 latach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #28 Napisano 22 Sierpnia 2017 2 wymiana rozrządu w 2.0 tdi cr też po 180 tyś km lub 7 latach ? tak, mniej więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #29 Napisano 9 Października 2017 Pozostało mi wymienić jeszcze m.in. olej w przekładniach przód/tył i Haldex, ale nie bardzo wiem jaki olej do czego i ile go zakupić (ile go wejdzie) oraz dodatkowo w specyfikacji Haldex IV generacji piszą, że trzeba wymieniać filtr - jaki on ma symbol? Z tego co doczytałem, ale proszę o potwierdzenie to do przekładni/dyferencjału przód/tył olej to 75W90 GL-5 VW 501.50 ŻÓŁTY, G052 145 S2, G052 145 A1? Natomiast w Haldex G 060 175 A2 czy G 055 175 A2? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #30 Napisano 9 Października 2017 Przemek,wszystko o wymianie oleju w Haldexie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #31 Napisano 10 Października 2017 8 godzin temu, JurekW napisał: Przemek,wszystko o wymianie oleju w Haldexie Jurku czytałem ten post, ale tam nie ma wszystkiego o co pytam, np. informacji na temat wspomnianego przeze mnie filtru do Haldex'a czy podanych ilościach (poza pojemnością butelek) jakie wchodzą do przekładni przód i tył, a także niejasno jest opine jaki olej (o jakich parametrach) zastosować zwłaszcza, że na butelkach VW nawet nie podają lepkości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #32 Napisano 10 Października 2017 Jak działałem przy Superbie to z aukcji zamówiony był olej z filtrem a z serwisu pompa sprzęgła obok filtra która się skończyła. Sama pompka też ma ala filterek i dobrze by było go wyczyścić. Filtr z olejem np. http://allegro.pl/olej-filtr-haldex-4-generacji-audi-seat-skoda-vw-i6862573151.html , przykładowa pompka gdzie widać biały filtr : http://www.kolmot.com.pl/pl/p/Pompka-ladowania-wstepnego-cisnienia-HALDEX-IV-AUDI-A3-TT-0AY598549A-11304840201/2336 O oleju w tylnym moście (za haldexem) też jest wspomniane na 2 stronie poradnika, trzeba by jeszcze dodać wymianę ze zdjęciami w przekładni kątowej przy skrzyni i samej skrzyni manual lub automat, ścisnąć wszystko w jednym poradniku w kilku stronach od samego początku żeby po stronach nie latać i tyle. Ogólnie max kilkanaście minut szukania na google i jest wszystko o wszystkich olejach co i gdzie i jak, forum skody, lub fora ru. Na foto w czerwonym kółku filtr a w czarnym silnik pompy. Jak można niech ktoś to przeniesie do działu lub tego poradnika żeby tu nie śmiecić. https://autokult.pl/14849,uklad-napedu-na-cztery-kola-ze-sprzeglem-haldex-iv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #33 Napisano 4 Czerwca 2018 Koledzy uświadomcie mnie proszę jeszcze raz: 1 - jaki olej leje się do Haldex IV? 2 - a jaki do dyferencjału? Aktualnie dostępne na rynku! Oczywiście dla Passat z mojego rocznika 2012 (domniemam, że mam Haldex IV właśnie chociaż kolega ostatnio polemizował dlatego pytam) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach