Skocz do zawartości
szylton

Oświetlenie w B8 - LED TOP, LED BASIC i Halogen

Rekomendowane odpowiedzi

Jak się kończyły na dole szyby to świeciły w niebo i mocno oślepiały innych... Teraz jest tak jak powinno być. Po zmierzchu włącz DLA i tam gdzie nie ma aut będą świeciły wysoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja musze coś zrobić z tymi ledami bo za nisko świecą, no masakra jakaś. Wczoraj był moment, że nie zauważyłem jak przechodzi koleś na przejściu bo był jeszcze w ciemnym polu. Kurde kto to projektował i kto dał na to homologacje. W 25 letnim aucie mam lepsze oświetlenie na chińskich ksenonach po przeróbce soczewki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedźcie na stację diagnostyczną, przystawcie to urządzenie sprawdzające wysokość świateł i podnieście sobie sami imbusem reflektory tak żeby były max ale zgodnie z prawem. Mi zdecydowanie pomogło. Krótka, prosta sprawa i koniec mendolenia :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kubek- dokładnie mam takie uczucie, trochę to się robi niebezpiecznie

1/ w testówkach mijania świeciły taż że nie były potrzebne długie

2/ to ja wolę w takim razie moje inne samochody na zwykłych h7- tak zwyczajnie jazda jest bezpieczniejsza

 

wczoraj odebrałem auto i dzis rano zadzwoniłem do serwisu z tym

ok wszystko miło ale dlaczego muszę czekać cały tydzień do piątku na korektę.

zrozumcie mnie , trochę mnie to śmieszy .

ale spoko poczekam-przecież to tylko tydzień

 

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

szylton - pan z serwisu wczoraj przy wydawaniu bardzo mocno podkreślał żeby jakby co to mam dzwonić

jakby z góry to kalkulował

te światła w nim tak normalnie się podnosi ?

Edytowane przez galux20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
te światła w nim tak normalnie się podnosi ?

Najnormalniej w świecie. Owszem jest układ samopoziomowania w zależności od obciążenia samochodu i to przy każdym uruchomieniu działa automatycznie.

Jest jednak na górze reflektora dziurka gdzie wkłada się imbusa i kręci i tak ustawia.

Na tym filmie to widać na 12tej minucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możecie mi koledzy powiedzieć jakie żarówki idą do przednich świateł w b8? bo nigdzie nie mogę znaleźć jakie idą żarówki do świateł drogowych i mijania. Dodam że mam lampy halogenowe i w ogóle przydała by mi się jakaś rozpiska żarówek żebym kupił na zapas do samochodu bo długa trasa mnie czeka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żarówka halogenowa "Longlife"

dla świateł mijania 55W H7

 

żarówka halogenowa

drogowa 65W H9 pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Do świateł mijania musi być typu longlife czy tylko tak podałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najnormalniej w świecie. Owszem jest układ samopoziomowania w zależności od obciążenia samochodu i to przy każdym uruchomieniu działa automatycznie.

Jest jednak na górze reflektora dziurka gdzie wkłada się imbusa i kręci i tak ustawia.

Na tym filmie to widać na 12tej minucie.

 

Nie wiem czy to możliwe ale ja u siebie MY2017 nie widzę żadnej dziurki do regulacji. Możesz zrobić zdjęcie jak u Ciebie to wygląda ? Chciałem u siebie tez trochę te lampy podciągnąć do góry bo przy takich warunkach jak mamy aktualnie serio nic nie widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem czy to możliwe ale ja u siebie MY2017 nie widzę żadnej dziurki do regulacji. Możesz zrobić zdjęcie jak u Ciebie to wygląda ? Chciałem u siebie tez trochę te lampy podciągnąć do góry bo przy takich warunkach jak mamy aktualnie serio nic nie widać.

 

Ten otwór jest przykryty maskownicą ale jest tam duża dziura przez którą można włożyć Torxa

ddd.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też miałem za nisko od nowości, pojechałem do aso i mi podnieśli od ręki - potwierdzili ze minimalna różnica była ale w nocy jest o wiele lepiej. Samemu trzeba uważać żeby nie przedobrzyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłem w serwisie ostatnio z powodu nisko świecących świateł i skrzypiącego czegoś po prawej stronie, faktycznie panowie powiedzieli ,że były nisko światła i tak podnieśli że wszyscy za każdym razem mi mrugają bo oślepiam , zresztą sam widzę jak długie "walą" po drzewach teraz wypada zajechać na statcję diagnostyczną i poprosić o sprawdzenie ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili siedzę na serwisie

Zobaczymy co ś światłami

 

 

Tak przy okazji zgłosiłem parę w reflektorach po dłuższej trasie

 

Słowa mechanika bezcenne .-faktycznie woda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w serwisie sprawdzili- jest ok

jutro podjadę do znajomego diagnosty- lekko podniosę -i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też parują z resztą od samego wyjechania z salonu. Po prostu źle zaprojektowana obudowa i gromadzi wilgoć. Trzeba chyba na własną rękę może jakieś dziurki od spodu zrobić w obudowie nie wiem :) ale raczej wydawało mi się, że są hermetycznie zamknięte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie też parują z resztą od samego wyjechania z salonu. Po prostu źle zaprojektowana obudowa i gromadzi wilgoć. Trzeba chyba na własną rękę może jakieś dziurki od spodu zrobić w obudowie nie wiem :) ale raczej wydawało mi się, że są hermetycznie zamknięte.

Robiąc na własną rękę nie dość, że stracisz gwarancję na reflektory to dopiero wtedy zaczną parować :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie są hermetycznie zamknięte. Gdzieś coś było o tym, że w tych reflektorach jest jakiś przewiew przed szybką i dlatego może się dostać para wodna. Najwidoczniej źle to zrobili skoro jak się skropli to nie ucieka szybko z poza lampę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to bym wolał zwykły pospolity ksenon, żarówka 50 zł, a świeci tak samo . Ciekawi mnie jak z gwarancją bo jak siądzie jedna dioda to raczej nie wymienialne, muszą cały moduł . Po okresie gwarancji będzie ciekawie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności