flet88 Zgłoś #1 Napisano 9 Sierpnia 2016 Witam Forumowiczów. Mam przewlekły problem z przeładowywaniem turbiny i ostatnio coś nowego: mianowicie co paredziesiąt/ pareset km pojawia się symbol abs/esp miga czerwona kontrolka oleju (nie zawsze) oraz pojawia się komunikat abs guasto (italiano) po czym silnik sie wyłącza... Wrzucam logi i liczę na jakieś podpowiedzi Grupa 001 dynamiczne: http://vaglog.pl/log_273566.html Grupa 003 dynamiczne: http://vaglog.pl/log_273567.html Grupa 004 dynamiczne: http://vaglog.pl/log_273568.html Grupa 008 dynamiczne: http://vaglog.pl/log_273569.html Grupa 010 dynamiczne: http://vaglog.pl/log_273570.html Grupa 011 dynamiczne: http://vaglog.pl/log_273575.html Grupa 011 dynamiczne na zaworze od egr n239: http://vaglog.pl/log_273576.html ale nie wiem czy dobrze to zrobiłem, przełączyłem wtyczki n75 do n239 oraz weżyki, ale tylko ten od gruszki turbo dałem na zawór egr n239, a ten co szedł pierwotnie z zaworu do n75 do turbo na czas próby zaślepiłem Grupa 011 bs: http://vaglog.pl/log_273574.html VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 AJ Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1060 Coding: 00003 Shop #: WSC 05311 2 Faults Found: 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 35-10 - - - Intermittent 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 389 E Component: ABS/ESP allrad D46 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 C Component: CLIMATRONIC C 0.7.0 Coding: 05000 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 920 822 A Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V25 Coding: 05145 Shop #: WSC 19411 IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y2574213 2 Faults Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Address 19 ------------------------------------------------------- Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00004 Shop #: WSC 05314 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 959 799 AH Component: 3C Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 035 186 E Component: Radio BNO 0004 Coding: 05403 Shop #: WSC 05311 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flet88 Zgłoś #2 Napisano 12 Sierpnia 2016 Witam Forumowiczów. Wrzucam logi i liczę na jakieś podpowiedzi Nikt nie podpowie co w tej sprawie uczynić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flet88 Zgłoś #3 Napisano 17 Sierpnia 2016 Wychodzi na to że wymieniłem vacumpompe na nową, nowa turbosprężarka, zamienione zaworki N75 z EGR, węże ciśnieniowe i podciśnieniowe a efekt jest taki sam turbo przeładowywuje> proszę o pomoc!! bo już nie mam co wymieniać na nowe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #4 Napisano 17 Sierpnia 2016 Witam. Chipa robiles sam czy jak ? Auto ma zmieniona mapę. Proponuję powrót do serii i wtedy diagnostykę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flet88 Zgłoś #5 Napisano 18 Sierpnia 2016 Witam. Chipa robiles sam czy jak ? Auto ma zmieniona mapę. Proponuję powrót do serii i wtedy diagnostykę. Mape robila firma dyna-mite z Katowic. Przed modyfikacją na oryginalnym sofcie turbo już przeładowywało (świeżo po regeneracji suszarki). Tuner odesłał mnie z minimalnie podciągniętym softem na czas napraw. Firma regenerująca wymieniła turbosprężarkę od razu, gdy pokazałem wykres z hamowni. Wróciłem do dyn-mite. Efekt ten sam turbo przeładowuje. W trakcie powrotu do domu kupiłem kabel do vac i oto co udało mi się nanieść na wykresy. Robiłem próby zamieniając zawory N75 i N18 (w pierwszym poście te wykresy z zamianą zaworów były błędne), oraz założyłem nową vacumpompe (stara miała podciśnienie -0,6 ale działała bez problemów), nowej nie sprawdzałem ale chyba to zrobie bo normalnie nie mam pojęcia co jest grane.. Kolego może powiesz co sprawdzić i w jaki sposób, aby wykluczyć w 100% poszczególne komponenty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #6 Napisano 18 Sierpnia 2016 W ogóle to masz prawidłowo podłączone wężyki podciśnienia ??? Moim zdaniem w tym tkwi problem . - - - - - aktualizacja - - - - - Wystarczy jedna pomyłka i będzie przeładowanie .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flet88 Zgłoś #7 Napisano 18 Sierpnia 2016 Wężyki podciśnieniowe są na pewno dobrze połączone, sprawdzałem 3 razy. Nie wiem tylko w którą stronę powinien być umieszczony zawór jednokierunkowy. Gdy do niego dmucham to przelot jest od N239 do do N18, w dobrą stronę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flet88 Zgłoś #8 Napisano 19 Sierpnia 2016 Czy to nie jest przypadkiem tak, że sztanga turbiny jest poprostu źle wyregulowana? Może spróbowałbym tam pokręcić i ustawić turbo jak trzeba.. Co o tym myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach