Skocz do zawartości
russinio30

prośba o sprawdzenie i ocenę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie nie dawno kupiłem vw z silnikem 1,9 105km BKC auto się nie zbiera a spalanie oscyluje 10l/100km w cyklu miesznym przesyłam moje logi DYNAMICZNE:

Grupa 001, 013, 010: http://vaglog.pl/log_272422.html

Grupa 011, 003, 008: http://vaglog.pl/log_272421.html

:hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Panowie naprawdę nikt mi nie pomoże ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj komplet, wstępnie mogę napisać tylko że jeszcze trochę a zacznie sypać błędami od doładowania ( masz straszne przeładowanie) ... Dodatkowo źle na tym wszystkim wygląda przepływomierz, przeczyściłbym go. Pompki daj na statycznym 13 i 23 grupa. 003 też na statycznym i może BS 011. Najlepiej zrób komplet...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dziś postaram sie dostarczyć następne logi dziekuje za odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Autko passat b6 1.9 BKC 105KM

 

Chciałbym się podłączyć do tematu. W sobotę odebrałem od kumpla auto (moje) mówił, że czasami delikatnie kopci. Wsiadłem po delikatnym rozgrzaniu chmura, że nic nie widać. Moc ma, nie ubywa płynu, Mówił, że dolał 100g oleju bo na bagnecie było pomiedzy min a połową. teraz jest max. Ogólnie dym szary po prze gazowaniu zamienia się w czarny (wali paliwem i dodatkiem liqui molli.. W marcu auto miało robioną głowicę w związku z wytartym wałkiem. Wymienione wszystkie zawory szklanki, planowanie, frezowanie, uszczelniacze na wtryskach. Ogólnie czytałem, że ciężko się ustawia pompki w tym silniku. Ale auto pali na dotyk. Czasami wywalało błąd czujnika temp. Ale obecnie nie ma, żadnego błedu. Kopci jak....na zdjęciu logi 13 i 23 na fotkach. Kąt synchr na 004 to 0,00 a czasami 0,49, możecie pomóc, który jeszcze kanał sprawdzić.

 

20160801_155536.jpg

20160801_155519.jpg

20160801_155737.jpg

 

 

Wspomnę, że na odpalonym silniku strasznie chlapie na wyciągniętym bagnecie i korek wlewu trochę skacze. Ale czytałem, że korek to norma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajmij się turbo. Widać że albo zmienna się przycina albo brakuje mu trochę podciśnienia żeby podnieść do końca kierownice. Masz z dołu niedoładowanie, a jak wstanie to masz przeładowanie.

Najtaniej i najlepiej zrobić tak:

-sprawdzić nieszczelność w dolocie

-zamień N75 z N18 i wtedy wstaw log 011

Jeśli to nie pomoże to turbo do czyszczenia. Nie widzisz za sobą czarnej chmury ? Na moje i tak wina leży w samym turbo, no chyba że grucha powoduje przycięcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drogi Panie auto nie kopci jedynie pusci lekką chmurę przy ostrym przegazowaniu a sztanga chodzi leciutko dzis patrzyłem (kolega udostępnił kanał) a co do szczelnosci w dolocie to jak najskuteczniej sprawdzić ?

dziekuje wogóle za odpowiedz :roll

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamienione [n75] z [n18] auto nie chciało wejść na obroty Max 2000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj błędy i logi...

Albo źle podłączyłeś albo wprowadziłeś auto w tryb awaryjny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro dam jeszcze raz logi wszystkie kompletne i statyczne i dynamiczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrzucam logi jeszcze raz nowe wszystkie od początku

logi statyczne

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_273071.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_273070.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_273069.html

logi BS

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_273076.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_273075.html

logi BS (po zamianie [N75] Z [N18] )

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_273078.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_273077.htm

logi dynamiczne

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_273082.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_273081.html

 

wykres z hamowni (TRZEBA POBRAĆ BO PLIK JEST W PDF )

http://wrzucacz.pl/file/5151470643465/IMG_20160808_0001.pdf

Edytowane przez russinio30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grupa 003 dynamicznie niepoprawnie wykonana przez co nie widać co pokazuje przepływką... Nie mogli Ci auta poprawnie zdiagnozować na hamowni ? Masz problemy z regulacją turbiny i to ... praktycznie na tyle. Jeszcze dynamiczny 003 + 011 by się przydał żeby określić czy przepływka dobrze wskazuje i nie tnie dawki bo póki co dynamicznego 003 się nie doczekałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość na hamowni nie miał czasu sprawdzić bo jak mówił miał pilny wyjazd a co do logów to postaram sie je dostarczyć jak najszybciej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności