russinio30 Zgłoś #1 Napisano 31 Lipca 2016 Panowie nie dawno kupiłem vw z silnikem 1,9 105km BKC auto się nie zbiera a spalanie oscyluje 10l/100km w cyklu miesznym przesyłam moje logi DYNAMICZNE: Grupa 001, 013, 010: http://vaglog.pl/log_272422.html Grupa 011, 003, 008: http://vaglog.pl/log_272421.html :hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
russinio30 Zgłoś #2 Napisano 1 Sierpnia 2016 Hej Panowie naprawdę nikt mi nie pomoże ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #3 Napisano 1 Sierpnia 2016 Daj komplet, wstępnie mogę napisać tylko że jeszcze trochę a zacznie sypać błędami od doładowania ( masz straszne przeładowanie) ... Dodatkowo źle na tym wszystkim wygląda przepływomierz, przeczyściłbym go. Pompki daj na statycznym 13 i 23 grupa. 003 też na statycznym i może BS 011. Najlepiej zrób komplet... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
russinio30 Zgłoś #4 Napisano 2 Sierpnia 2016 Ok dziś postaram sie dostarczyć następne logi dziekuje za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bundy-er Zgłoś #5 Napisano 2 Sierpnia 2016 Witajcie Autko passat b6 1.9 BKC 105KM Chciałbym się podłączyć do tematu. W sobotę odebrałem od kumpla auto (moje) mówił, że czasami delikatnie kopci. Wsiadłem po delikatnym rozgrzaniu chmura, że nic nie widać. Moc ma, nie ubywa płynu, Mówił, że dolał 100g oleju bo na bagnecie było pomiedzy min a połową. teraz jest max. Ogólnie dym szary po prze gazowaniu zamienia się w czarny (wali paliwem i dodatkiem liqui molli.. W marcu auto miało robioną głowicę w związku z wytartym wałkiem. Wymienione wszystkie zawory szklanki, planowanie, frezowanie, uszczelniacze na wtryskach. Ogólnie czytałem, że ciężko się ustawia pompki w tym silniku. Ale auto pali na dotyk. Czasami wywalało błąd czujnika temp. Ale obecnie nie ma, żadnego błedu. Kopci jak....na zdjęciu logi 13 i 23 na fotkach. Kąt synchr na 004 to 0,00 a czasami 0,49, możecie pomóc, który jeszcze kanał sprawdzić. Wspomnę, że na odpalonym silniku strasznie chlapie na wyciągniętym bagnecie i korek wlewu trochę skacze. Ale czytałem, że korek to norma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
russinio30 Zgłoś #6 Napisano 2 Sierpnia 2016 proszę o to są logi jakie pisałeś Grupa 003: http://vaglog.pl/log_272691.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_272692.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_272693.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_272694.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_272695.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #7 Napisano 2 Sierpnia 2016 Zajmij się turbo. Widać że albo zmienna się przycina albo brakuje mu trochę podciśnienia żeby podnieść do końca kierownice. Masz z dołu niedoładowanie, a jak wstanie to masz przeładowanie. Najtaniej i najlepiej zrobić tak: -sprawdzić nieszczelność w dolocie -zamień N75 z N18 i wtedy wstaw log 011 Jeśli to nie pomoże to turbo do czyszczenia. Nie widzisz za sobą czarnej chmury ? Na moje i tak wina leży w samym turbo, no chyba że grucha powoduje przycięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
russinio30 Zgłoś #8 Napisano 2 Sierpnia 2016 Drogi Panie auto nie kopci jedynie pusci lekką chmurę przy ostrym przegazowaniu a sztanga chodzi leciutko dzis patrzyłem (kolega udostępnił kanał) a co do szczelnosci w dolocie to jak najskuteczniej sprawdzić ? dziekuje wogóle za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
russinio30 Zgłoś #9 Napisano 3 Sierpnia 2016 Zamienione [n75] z [n18] auto nie chciało wejść na obroty Max 2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #10 Napisano 4 Sierpnia 2016 Podaj błędy i logi... Albo źle podłączyłeś albo wprowadziłeś auto w tryb awaryjny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
russinio30 Zgłoś #11 Napisano 4 Sierpnia 2016 Jutro dam jeszcze raz logi wszystkie kompletne i statyczne i dynamiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
russinio30 Zgłoś #12 Napisano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) wrzucam logi jeszcze raz nowe wszystkie od początku logi statyczne Grupa 023: http://vaglog.pl/log_273071.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_273070.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_273069.html logi BS Grupa 003: http://vaglog.pl/log_273076.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_273075.html logi BS (po zamianie [N75] Z [N18] ) Grupa 011: http://vaglog.pl/log_273078.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_273077.htm logi dynamiczne Grupa 003: http://vaglog.pl/log_273082.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_273081.html wykres z hamowni (TRZEBA POBRAĆ BO PLIK JEST W PDF ) http://wrzucacz.pl/file/5151470643465/IMG_20160808_0001.pdf Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez russinio30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #13 Napisano 8 Sierpnia 2016 grupa 003 dynamicznie niepoprawnie wykonana przez co nie widać co pokazuje przepływką... Nie mogli Ci auta poprawnie zdiagnozować na hamowni ? Masz problemy z regulacją turbiny i to ... praktycznie na tyle. Jeszcze dynamiczny 003 + 011 by się przydał żeby określić czy przepływka dobrze wskazuje i nie tnie dawki bo póki co dynamicznego 003 się nie doczekałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
russinio30 Zgłoś #14 Napisano 8 Sierpnia 2016 Gość na hamowni nie miał czasu sprawdzić bo jak mówił miał pilny wyjazd a co do logów to postaram sie je dostarczyć jak najszybciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach