kaiteu Zgłoś #1 Napisano 24 Lipca 2016 Witam, Pacjent to passat 3b 1.9 TDI AHH fabrycznie 90km z roku 99r. Od dłuższego czasu zaczynam myśleć o zwiększeniu mocy, w moim passacie tylko od czego zacząć bo ruszysz jedno to należny zaraz zrobić drugie. Po hamowni wszy szło mi 118km przypuszczam ze miał wirusa w Niemczech w MTM i tuner też powiedział ze MTM dodaje zdrowo rozsądkowi 20%. I teraz tak, zacznijmy od początku o co mi chodzi?Głownie o to od czego zacząć zabawę bo jak wiadomo wsadzę nowe wtryski 216 turbo od AVx + kolektor może ICek i przy fabrycznej pompie 11 powinienem osiągnąć moce rzędu 170-190 po czipie. Ale przy takich mocach sprzęgło dead a mam nowiutki dwumas 15 tyś. hamulce i zawieszenie też raczej do wymiany bo wiadomo fabryka nie wyrabia. Proszę o wasze opinie bo nie wiem jak to ugryźć czy wtryski wsadzę na początek bez czipa będzie to wiremia śmigać czy może 205 i zatrzymać sie na mocy 150km? nie uśmiecha mi się włożyć odrazy 5000tyś raczej mody stopniowe po troszkę a wiadomo każda wizyta u tunera to wydatek. tego najbardziej się obawiam pozdrawiam Krzysiek a i jeszcze odnośnie zawieszenia siada może od w8 albo czerwone od a4 s p&p? czy raczej gwinta jakiegoś polecacie? zmiana zawieszenia na zime odpada raczej szukam czegoś cało rocznego pozdrawiam Krzysiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #2 Napisano 24 Lipca 2016 Jest dzial tuning i tam pytaj tutaj prosi sie o niezasmiecanie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #3 Napisano 24 Lipca 2016 Można prosić o przeniesienie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #4 Napisano 28 Lipca 2016 Wez kolego, spedz troche czasu, przeczytaj pare wątków od deski do deski, poogladaj projekty w dziale Mój Passat i bedziesz wiedział jak działać, a Ty tu na gotowca czekasz. Co do zawieszenia nie ma szans na te od W8 bo to bylo 4motion i po lift po pierwsze, poza tym nie wiem czy zdajesz w ogole sobie sprawe kosztów takiego swapa zawiechy z W8 albo S4/6 A jak nie masz zbyt duzo kasy, to najpierw ogarnij auto mechanicznie na igiełke a potem bierz sie stopniowo za tunningi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #5 Napisano 31 Lipca 2016 (edytowane) Mylisz sie kolego oczytałem sie i to dosyć sporo wyczytałem miedzy innymi to że w ahh siedzi pompa 11 która jest rarytasem w 1.9 a zakładam ten temat własnie po to by nie popełniać błędów tzn wymieniłem niedawno dwu mas na seryjny a teraz zastanawiam się poważnie nad skrzynią 6. A co do auta na igiełkę to zdziwiłbyś się masz mnie chyba za kogoś kto sprawdza olej raz na rok? to że mało pisze to nie znaczy ze nie czytam. Co do czerwonego zawieszenia od a4 to braciszek ma własnie takie i jest o wiele twardsze mnie bardzo odpowiada przez to spytałem ponieważ gwint dla mnie odpada , a 4 ma bardzo podobne graty co passat. A co do gotowców to sugerując się twoim wątkiem to większość w twoim Passacie zrobił poprzedni właściciel. Edytowane 31 Lipca 2016 przez kaiteu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #6 Napisano 31 Lipca 2016 Te pompy już dawno przestały być rarytasami o czym świadczy fakt,że z trudem się sprzedają nawet za 500 zeta. Turbo co najmniej bv43,najlepiej gtb1756,wtryski 0.260,fmic,wydech i 200 koni z tego rarytasu może się uda wyczarować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #7 Napisano 31 Lipca 2016 Jeśli chodzi o mody te mechaniczne to fakt, większość zrobił poprzedni właściciel i się z tym nie kryje dlatego wszystko opisałem. Nie mówię że sprawdzasz olej raz do roku bo Cię nie unos się bo nie o to mi chodzi. Chciałem Ci uświadomić że zawieszenie od W8 było tylko w 4motion i nie będzie pasować p&p pisząc o a4 myślałem że chodzi Ci o s4 która również było tylko w quattro. Piszesz o kosztach tunera nie wiem się mu się wydaje że jak dobrze zgadzasz z tunerem to raz zapłacisz za program a potem tylko coś mniej za korekty po dołozeniu następnych gratow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach