lancer83 Zgłoś #1 Napisano 22 Lipca 2016 http://vaglog.pl/log_271493.html http://vaglog.pl/log_271491.html http://vaglog.pl/log_271492.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 23 Lipca 2016 Hej. U ciebie brak jest dostatecznego ciśnienia doładowania poniżej 2400rpm. Sprawdź w pierwszej kolejności wszystkie podcisnieniowe wężyki czy są całe. Jeśli są ok to problem leży w sprezarce. Albo jest zabrudzona zmienna geometria, albo coś z nią nie tak. Jeśli była regenerowana to możliwe że nic nie zrobisz jak nie wymienisz na inną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #3 Napisano 23 Lipca 2016 Fajnie że jest jeszcze na tym forum kilka osób które mają pojęcie i służą pomocą. Dzięki Kolego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #4 Napisano 24 Lipca 2016 Tu się nakłada kilka problemów. Lekko przycina geometria, n75 do weryfikacji oraz wężyki podnisnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #5 Napisano 25 Lipca 2016 Jedyny problem jaki był to wężyki podciśnienia przy zaworze od egr. Po wymianie wężyków na nowe auto odżyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #6 Napisano 26 Lipca 2016 Super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach