tw182 Zgłoś #1 Napisano 21 Lipca 2016 Czołem! Koledzy mam prośbę o analizę logów, pacjent to S3 2001 AMK, auto ma zmieniony TIP na większy z kwasówki, mam nadzieję ze jest już szczelne wszystko, problem jest z mocą, nie jeździ to jak s3 a jak 1.9tdi po czipie Jak ją ratować? DYNAMICZNE: Grupa 002, 031: http://vaglog.pl/log_271173.html Grupa 003, 031: http://vaglog.pl/log_271174.html Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_271175.html Grupa 032, 033: http://vaglog.pl/log_271176.html Grupa 020, 118: http://vaglog.pl/log_271177.html Grupa 003, 112: http://vaglog.pl/log_271178.html Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_271179.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WiktorSC Zgłoś #2 Napisano 25 Lipca 2016 troche stuka i wydaje mi sie ze mu paliwa lekko brakuje,wszystko szczelne? wydech seria czy jakis dp siedzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #3 Napisano 25 Lipca 2016 raczej juz jest szczelnie, dolot z kwasówki, powymieniane sporo elementow odmy, dmuchałem kompresorem i juz nic nie syczało. Wydech seria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #4 Napisano 26 Lipca 2016 znalazłem nieszczelność w miejscu gdzie wychodzi sztanga z gruszki turbiny, może mieć to wwpływ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WiktorSC Zgłoś #5 Napisano 26 Lipca 2016 to napewno ,gruszka do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach