rabbit211 Zgłoś #1 Napisano 29 Czerwca 2016 (edytowane) proszę o zerkniecie, zastanawiałem się nad czyszczeniem wtrysków i pytanie czy słusznie? BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_268567.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_268568.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_268569.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_268570.html STATYCZNE: Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_268562.html Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_268561.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_268449.html Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_268448.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_268447.html turbo do wymiany to wiem, juz dwa razy czyszczone. z góry dzięki:) Edytowane 30 Czerwca 2016 przez rabbit211 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #2 Napisano 29 Czerwca 2016 Turbo wstaje dopiero od 2500 obr skróciłbym sztangę o jeden obrót. Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rabbit211 Zgłoś #3 Napisano 3 Lipca 2016 myślę, że skrócenie sztangi nic nie da bo jak widać tu (na dole, źle się zapisało ) http://vaglog.pl/log_268569.html sztanga nie pracuje, sprawdzałem dziś podczas 011 BS, lekko drgnie ale na pewno nie działa tak jak powinna. Zawór N75 działa prawidłowo, tak mi się przynajmniej wydaje, turbo podobno czyszczone, więc pozostają wężyki, które mechanik poprzedniego właściciela powinien wymienić... Proszę o sugestię od czego zacząć? czy od razu rozbierać turbo, czy sprawdzać podciśnienie znowu? Coś jeszcze? :help Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bleah86 Zgłoś #4 Napisano 3 Lipca 2016 Zdejmij przewód z gruszki i zobacz czy jest podciśnienie skoro mówisz ze sztanga się nie rusza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #5 Napisano 3 Lipca 2016 w BS 011 turbo ani drgnie, na moje kompletny brak podciśnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rabbit211 Zgłoś #6 Napisano 4 Lipca 2016 podciśnienie jest, po zdjęciu wężyka zasysa normalnie. Sztanga rusza się, ale max 1cm. Do tego dziś zauważyłem, że turbo puszcza olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #7 Napisano 4 Lipca 2016 To, że się porusza, to nei znaczy, że nie masz zablokowanych kierownic. Mogą się najnormalniej w życiu kleszczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rabbit211 Zgłoś #8 Napisano 15 Lipca 2016 Witam ponownie, dziś po 450 km trasy z prędkością ok 150-160 km/h postanowiłem zrobić logi, gdyż wydawało mi się, że turbo lepiej pracuje. Oto one DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_270703.html przepraszam za zapis, logi o które chodzi są na samym dole z 15.07 miałem się brać za czyszczenie i skrócenie sztangi ale po tym co zobaczyłem na logach dość mocno się zastanawiam czy cokolwiek ruszać. Proszę o opinie i podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #9 Napisano 16 Lipca 2016 no kierownice trochę lepiej już chodzą, lecz turbina wstaje późno 2300 obr/min. Na początku widać jeszcze lekkie przycinki geometrii. Osobiście jeśli masz czas i umiejętności to bym wyczyścił turbo i skrócił sztangę o 1 obr. poprawisz w ten sposób dół turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach