Skocz do zawartości
rabbit211

Passat B5 AFN, proszę o sprawdzenie.

Rekomendowane odpowiedzi

proszę o zerkniecie, zastanawiałem się nad czyszczeniem wtrysków i pytanie czy słusznie?

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_268567.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_268568.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_268569.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_268570.html

 

 

STATYCZNE:

Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_268562.html

Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_268561.html

 

 

DYNAMICZNE:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_268449.html

Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_268448.html

Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_268447.html

 

 

 

turbo do wymiany to wiem, juz dwa razy czyszczone.

 

z góry dzięki:)

Edytowane przez rabbit211

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo wstaje dopiero od 2500 obr skróciłbym sztangę o jeden obrót.

 

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślę, że skrócenie sztangi nic nie da bo jak widać tu (na dole, źle się zapisało ) http://vaglog.pl/log_268569.html sztanga nie pracuje, sprawdzałem dziś podczas 011 BS, lekko drgnie ale na pewno nie działa tak jak powinna. Zawór N75 działa prawidłowo, tak mi się przynajmniej wydaje, turbo podobno :kwasny czyszczone, więc pozostają wężyki, które mechanik poprzedniego właściciela powinien wymienić... Proszę o sugestię od czego zacząć? czy od razu rozbierać turbo, czy sprawdzać podciśnienie znowu? Coś jeszcze? :help

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij przewód z gruszki i zobacz czy jest podciśnienie skoro mówisz ze sztanga się nie rusza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w BS 011 turbo ani drgnie, na moje kompletny brak podciśnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podciśnienie jest, po zdjęciu wężyka zasysa normalnie. Sztanga rusza się, ale max 1cm. Do tego dziś zauważyłem, że turbo puszcza olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że się porusza, to nei znaczy, że nie masz zablokowanych kierownic. Mogą się najnormalniej w życiu kleszczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

dziś po 450 km trasy z prędkością ok 150-160 km/h postanowiłem zrobić logi, gdyż wydawało mi się, że turbo lepiej pracuje.

 

Oto one

DYNAMICZNE:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_270703.html

przepraszam za zapis, logi o które chodzi są na samym dole z 15.07

 

miałem się brać za czyszczenie i skrócenie sztangi ale po tym co zobaczyłem na logach dość mocno się zastanawiam czy cokolwiek ruszać.

Proszę o opinie i podpowiedź :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no kierownice trochę lepiej już chodzą, lecz turbina wstaje późno 2300 obr/min. Na początku widać jeszcze lekkie przycinki geometrii.

Osobiście jeśli masz czas i umiejętności to bym wyczyścił turbo i skrócił sztangę o 1 obr. poprawisz w ten sposób dół turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności