Skocz do zawartości
ogoniasty

Passat B6 1,6 FSI rzuca silnikiem brak mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie forumowicze,

jak napisałem w temacie, w moim b6 1,6 fsi silnik zaczął pracować nie równo, zaczęło nim rzucać i wystąpił ogromny spadek mocy, auto praktycznie nie chce się rozpędzać. Zapalił się engine check. Dodam ze wcześniej występowało delikatne szarpanie przy przyspieszaniu, bardzo sporadycznie. Leję paliwo zawsze 98, może ktoś z Was miał podobne objawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem podobne objawy w golfie IV FSI jak padł wtrysk - no może oprócz spadku mocy - a przynajmniej nie odczułem tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lub standardowo cewka/i podłącz pod kompa i zaczytaj błędy to się dowiesz więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega zalecił podlaczylismy się pod komputer i wyskoczyly nam 2 bledy:

- 232 solenoid valve 3

- 04928 DTC definitions not found.

 

To pierwsze to chyba cewka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z opisu zawór podciśnienia do wymiany, ale łatwiej by było gdybyś podał kod błędu, zaczytany VCDS'em.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam błąd który się powtarza to

- 04928 DTC definitions not found, odczytany przy pomocy Skaner V-SCAN VAG 5053, nie wiem czego on dotyczy, może ktoś się z tym spotkał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepraszam błąd który się powtarza to

- 04928 DTC definitions not found, odczytany przy pomocy Skaner V-SCAN VAG 5053, nie wiem czego on dotyczy, może ktoś się z tym spotkał.

 

Albo przestawiony masz rozrząd albo czujnik wałka rozrządu do wymiany.

 

Poczytaj tutaj

Edytowane przez lopezpb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedź, najprawdopodobniej rozrząd a dokładniej napinacz przez który łańcuch zrobił się luźny i przeskoczyl rozrząd. Czy wymieniać komplet czy sam napinasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko komplet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.jestem tu nowy i nie moge znalezc odpowiedzi na moja zagadke.posiadam Paska 2.0 tdi od 3 dni dzieje sie z nim dziwna rzecz.jadac na 2 biegu przy ostrym skrecie w prawo auto przestaje reagowac na pedal gazu.obroty spadaja na 1000 i przy wcisnietym do deski pedale gazu moge tak jechac do usranej smierci.wystarczy ze puszcze gaz i spowrotem depne wtedy odzyskuje moc i jedzie. Bylem na komputerze i nic dziwnego nie pokazalo zadnych bledow wszystkie parametry ok.razem z gosciem przy podlaczonym kompie wprowadzalem auto w ten stan i oprocz spadku mocy nic nie pokazywalo.prosze pomozcie bo juz nie wiem co to moze byc.dzieje sie tak tylko przy skrecie w prawo.

Edytowane przez Pitus1983

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedys cos bylo ze to moze byc czujnik cisnienia spalin :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam nie dawno zakupiłem Passata B6 2.0Fsi 150km ma przejechane 180tys na wolnych obrotach jest odczuwalne nie równa praca silnika{nie zawsze} mocy nie stracił jak ruszam nie szarpie i w czasie jazdy też nie co Możę to być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. POMOCY!.

Passat B6 2.0 BKP bardzo źle paliła na ciepłym ale jak zapalił nic się nie działo, chciało się jeździć i spalanie ok. 5,5. Na 2 biegu wciskałem gaz i załączał się ESP bo mieszało kolami. Nie wiedziałem co to znaczy gaz w podłodze. Wymieniłem uszczelniacze na pompowtryskach oraz filtr paliwa.Po wymianie do odpalenia na zimnym i ciepłym ok, ale do jazdy a tu ZONK. brak mocy, gaz w podłodze jechac nie chce, spalania na trasie 8 istna męka. Po podłączenie do kompa błędów brak. wszystkie parametry bardzo dobre. Luz na pompowtryskiwaczach ustawiony na 180 stopni.

Co robić? proszę o pomoc!.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności