maras87 Zgłoś #1 Napisano 13 Czerwca 2016 Witam wszystkich użytkowników. Jestem nowy na forum i proszę o wyrozumiałość jak coś nie tak. Od jakiegoś czasu mam problem z przeładowaniem turbiny. Na 4 biegu przy prędkości ok 100-120 łapie notlauf. Wymieniłem zaworek N75, sprawdzałem szczelność układu podciśnienia jest ok, wartość podciśnienia na gruszcze turbiny przy teście statycznym jest 0 i 0,7. Zasysając siłownik dużą strzykawką porusza sztange ale wydaje mi się że trochę mało. Proszę Was o ocenę czy z tych logów dynamicznych które zrobiłem można coś wywnioskować odnośnie przycierających kierownic turbiny. Na pierwszym logu notlauf: http://vaglog.pl/log_266398.html Na kolejnych już nie: http://vaglog.pl/log_266399.html http://vaglog.pl/log_266400.html Ten na 4 biegu ale krótszy bo zabrakło drogi http://vaglog.pl/log_266403.html I jeszcze grupa 003 i 008: http://vaglog.pl/log_266404.html http://vaglog.pl/log_266405.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #2 Napisano 13 Czerwca 2016 Twoje turbo daje 1,5bar, gdzie komp chce 1bar. Na 3 logach dopiero zadziałało N75 i utrzymało ciśnienie zadane. Albo kierownice do czyszczenia albo N75 działa jak chce. No komplet logów poprosimy aby wiecej powiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras87 Zgłoś #3 Napisano 14 Czerwca 2016 Dzieki za zainteresowanie. Które grupy jeszcze logować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #4 Napisano 14 Czerwca 2016 Wszystkie jakie należy zlogować. Ocenimy wtedy wszystko a nie tylko turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras87 Zgłoś #5 Napisano 14 Czerwca 2016 Oto logi które zrobiłem: BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_266567.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_266568.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_266569.html STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_266579.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_266578.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_266577.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_266576.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_266575.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_266574.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_266573.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_266572.html DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_266585.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_266583.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_266584.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_266580.html Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_266581.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_266582.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DawidShelby Zgłoś #6 Napisano 14 Czerwca 2016 Podmień N75 z N18, jeśli będzie to samo to..... zmienna leży . I bardziej ta druga opcja wydaje się bardziej prawdopodobna. Ale nic nie stracisz jak zamienisz, ewentualnie 30 minut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras87 Zgłoś #7 Napisano 15 Czerwca 2016 Kolego zaworek N75 mam nowy i na tym starym autko tak samo sie zachowuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmech Zgłoś #8 Napisano 15 Czerwca 2016 Zawór egr nie pracuje. Zaślepiony jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras87 Zgłoś #9 Napisano 16 Czerwca 2016 Powiem szczerze to nigdy nie sprawdzałem czy zaślepiony i nie wiem. Da sie to sprawdzić bez rozebrania?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras87 Zgłoś #10 Napisano 16 Czerwca 2016 Jutro będę miał chwile to sprawdze i dam znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras87 Zgłoś #11 Napisano 17 Czerwca 2016 Faktycznie ilość zasysanego powietrza przy otwartym zaworze jest podobna do ilości przy zamkniętym zaworze. Może N18 padł?? Albo jest tak zasyfiony egr że nie potrafi się otworzyć?? Podepnę vacuometr pod egr to będę wiedział czy podciśnienie się zmienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras87 Zgłoś #12 Napisano 18 Czerwca 2016 A więc koledzy sprawdziłem co z tym egr. Wartość podciśnienia przy siłowniku egr cały czas 0. N 18 padnięty ale żadnych błędów odnośnie tego zaworku nie miałem. Założyłem stary zaworek od sterowania turbiny, który padł podejrzeniom uszkodzonego a faktycznie jest dobry a N 75 założyłem nowy jakiś czas temu. Podciśnienie na zaworze egr sie pojawiło ale bez wpływu na ilość powietrza zasysanego na dolocie. Zaślepiony nie był tylko troche zapieczony, pewnie długi czas już był niesprawny i się zasyfił ale po kilku próbach zaczął pracować i wartość zasysanego powietrza się zmienia. Przy wyjmowaniu turbo egr też pójdzie do przeczyszczenia. Po prostu zrobiłem plus dla ekologii... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikki Zgłoś #13 Napisano 1 Sierpnia 2017 Witam mam problem z moim autku z silnikiem bxe , mianowicie zaczął kopcic przy przyspieszaniu wtryski miałem sprawdzane na maszynie są ok , czytałem ze to może być wina przepływomierza , zrobiłem logi dynamiczen czy mógł by ktoś ocenić czy wszystko ok? logi grup 3 ,10,11 http://vaglog.pl/log-003_010_011_ErnxQ4.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cipis007 Zgłoś #14 Napisano 31 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam mam problem z moim autku z silnikiem bxe , mianowicie zaczął kopcic przy przyspieszaniu wtryski miałem sprawdzane na maszynie są ok , czytałem ze to może być wina przepływomierza , zrobiłem logi dynamiczen czy mógł by ktoś ocenić czy wszystko ok? logi grup 3 ,10,11 http://vaglog.pl/log-003_010_011_ErnxQ4.html Wygląda tak jak by turbina nie doładowywała trzeba by było sprawdzi szczelność dolotu na początek Edytowane 31 Sierpnia 2017 przez Cipis007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian1320 Zgłoś #15 Napisano 17 Września 2017 Witam przyłączę się do tematu. Pacjent Passat b5 ahu odczuwalny spadek mocy i przerywanie podczas przyśpieszania http://vaglog.pl/log-003_008_011_vh3aEv.html robiony na 4 biegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach