fazii73 Zgłoś #1 Napisano 12 Czerwca 2016 Witam mam ostatnio problem z moim aeb zaczęło falować doładowanie w przedziale 3000 - 4000 obrotów i jest zdecydowany spadek mocy . Stało się to nagle i już nie wiem co zrobić . Sprawdzona szczelność kompresorem , zamieniony N75 i wtryskiwacze . Turbo jest k03s i ma ok pół roku auto serie trzyma dobrze na hamowni wypluł 159KM . Głowica robiona w zeszłym roku jak ostatnio mierzyłem ciśnienia i było po 12 na każdym . Przepływka nowa Bosch cewki kupowałem w zeszłym roku też nowe boscha i świece też . Podpowiedzcie coś bo już mi ręce opadają jeszcze mi chyba zostało turbo do wyjęcia i sprawdzenia co i jak . Auto przy strojeniu parametry pokazywało ok doładowanie przepływ powietrza czasy wtrysków zapłony prawie na zero a mocy brak . Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita1983 Zgłoś #2 Napisano 12 Czerwca 2016 Sprawdz dv, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fazii73 Zgłoś #3 Napisano 12 Czerwca 2016 Sprawdz dv, Sprawdzałem niedawno zasysałem i trzymał ale sprawdzę jeszcze raz dzięki za podpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #4 Napisano 12 Czerwca 2016 @fazii73 - spróbuj proszę podmienić moduł zapłonowy - mi ostatnio nawalił, auto zgasło... Chwilę przed zgaśnięciem bardzo falowały obroty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fazii73 Zgłoś #5 Napisano 12 Czerwca 2016 @fazii73 - spróbuj proszę podmienić moduł zapłonowy - mi ostatnio nawalił, auto zgasło... Chwilę przed zgaśnięciem bardzo falowały obroty. Masz na myśli wzmacniacz zapłonu umieszczony fabrycznie na filtrze powietrza też podmieniany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #6 Napisano 12 Czerwca 2016 ,,,,,,.....???? weź kilka na zapas:P Sprawdzałeś przepustnicę? Robiłeś jej adaptację? Sprawdź szczelność dolotu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fazii73 Zgłoś #7 Napisano 12 Czerwca 2016 (edytowane) ,,,,,,.....???? weź kilka na zapas:P Sprawdzałeś przepustnicę? Robiłeś jej adaptację? Sprawdź szczelność dolotu. Adaptację przepustnicy robiłem jest też wyczyszczona szczelność sprawdzałem kompresorem . Nawet kiedyś dawno znalazłem nieszczelność na tych gniazdach wtryskiwaczy wykręciłem i wkręciłem uszczelniając . Przepustnica raczej powodowała by falowanie obrotów a nie falowanie doładowania . Edytowane 12 Czerwca 2016 przez fazii73 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #8 Napisano 12 Czerwca 2016 Używaj znaków interpunkcyjnych bo serio ciężko się czyta co piszesz. Pozostaje sprawdzenie turbo na stole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fazii73 Zgłoś #9 Napisano 12 Czerwca 2016 Używaj znaków interpunkcyjnych bo serio ciężko się czyta co piszesz.Pozostaje sprawdzenie turbo na stole. Ok sprawdzę turbo tylko dziwne że półroczne k03s by się rozpadło ale wszystko możliwe . Dzięki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Livijczyk Zgłoś #10 Napisano 17 Lipca 2016 Witam podepne się pod temat ... Posiadam passata z 96 r odkąd kupiłem autko, jeździ co najmniej jakby miało 90km, a nie te seryjne 150 km , co było wymienione : turbina , elektrozawór, przepływomierz, sonda lambda,mechanior podpinał pod komputer , nie ma żadnych błędów, lekka poprawa jest, ale to nadal nie 150km, gdzie by jeszcze pasowało zajrzeć ? Pomocy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach