TomekLca Zgłoś #1 Napisano 4 Czerwca 2016 Witam, Panowie taka sprawa Passat 1,9 TDI AWX. Przyśpiesza normalnie i ciągnie do końca bez wchodzenia w tryb awaryjny...lecz podczas gwałtownego przyśpieszania zdarza się że tak jakby się przycinał, jakby brakowało mu na chwilkę paliwa albo przycinała by się turbina.. Miał ktoś coś takiego bądź ma pomysł co to może być? 1. Turbina do czyszczenia? 2. Zawór sterujący 3. Pompa... 4. filtr paliwa... 5. ... ? Błędów brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #2 Napisano 4 Czerwca 2016 5. Przepływka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_vip Zgłoś #3 Napisano 4 Czerwca 2016 http://forum.vw-passat.pl/threads/1022-Drgania-w-B5-pomocy-pompowtryskiwacze Polecam poczytać bo nie jesteś jeden Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stuntday Zgłoś #4 Napisano 4 Czerwca 2016 Zaczął bym od wymiany filtra jeżeli już trochę czasu ma, ponadto może to być wina przeplywki lub też pompki w baku która może być zapchana przez brud który zbiera się w baku przez lata. Podobny problem miałem kiedyś u siebie w ale przyczyną był przycinajacy się pompowtrysk na 3 cylindrze. Musisz sprawdzać po kolei polecał bym od najtańszych działań czyli podpiąć komputer i zobaczyć co wskazuje na wtryskach i przeplywce w czasie przerywania potem jak nic nie wykarze to filtr pompke w baku ito Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomekLca Zgłoś #5 Napisano 9 Czerwca 2016 dzięki kolego no w wolnej chwili muszę to ogarnąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yesfear Zgłoś #6 Napisano 4 Lutego 2018 Witam. Mam problem z autem, przy jechaniu stałą prędkością lub normalnym przyspieszaniu auto przerywa przy około 2000 obrotów. Ciężko mi to opisać, auto nadal przyspiesza ale lekko odpuszcza i szarpie. Przy przyspieszaniu na pełnym gazie, problem nie występuje. Ostatnio auto było u mechanika i było w nim robione sprzęgło wisko, pasek klinowy i jakaś rolka. (tak tylko daje do informacji). Mniej więcej od tamtej pory to się dzieje. Czy ktoś ma pojęcie co to może być? Turbina raczej odpada. P.S. Szukałem odpowiedzi w internecie lecz nic nie znalazłem.. Pozdrawiam i z góry dziękuje za każdą pomoc. P.S2 Jeśli zły dział, to proszę o przeniesienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #7 Napisano 4 Lutego 2018 Podstawa to logi dynamiczne. Poczytaj jak zrobic i wrzuc do oceny. Nikt Ci w kryształowej kuli nie wypatrzy diagnozy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach