hekon Zgłoś #1 Napisano 3 Czerwca 2016 Cześć, Od jakiegoś czasu nie mam zupełnie mocy na niskich obrotach. do ok 2200-2600 dopiero czuć że włącza się turbina i auto zaczyna jechać, a dodatkowo ostatnio odcina mi zupełnie turbo i wraca po restarcie, ale tak jak wczesniej powyżej 200o obr. Auto to B5 2000 r. przed liftem, 1.9 TDI 115 KM, ATJ z tiptronikiem. Zrobiłem logi dynamiczne zgodnie z opisem na forum, mógłbym Was prosić o analiże o poradę od czego powinienem zacząć naprawę? Co mechanik to inna teoria i sposób naprawy, podstawowe czynność jak wymiana wężyków podciśnienia czy odpiecie przepływki już zrobiłem ale bez skutku. Skłaniam się ku regeneracji turbiny, ale zanim wydam ok 1500 chciałbym jeszcze kogoś z Was poprosić o radę. Miałem już nawet zalecenie regeneracji sprzęgła i skrzyni za 2,5 - 3 tys, co przy tego typu usterce wydawało mi się dziwne. logi: Logs.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #2 Napisano 4 Czerwca 2016 hej tu logi zarzuć http://vaglog.pl/?l=pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hekon Zgłoś #3 Napisano 5 Czerwca 2016 oto linki do logów: Grupa 011, 008, 010: http://vaglog.pl/log_265279.html Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_265278.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_265277.html z góry dzięki za analizę i jakieś info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hekon Zgłoś #4 Napisano 7 Czerwca 2016 pomożecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #5 Napisano 7 Czerwca 2016 słabe podciśnienie może gdzieś ucieka. odłącz i zaślep wężyk od zaworu jak na foto. - - - - - aktualizacja - - - - - daj log statyczny 011 BS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hekon Zgłoś #6 Napisano 9 Czerwca 2016 Przyjacielu jesteś wielki! zaślepiłem ten wężyk i auto wróciło do życia Teraz jak domniemam, czeka mnie tylko wymiana tej gruszki bo może się auto przegrzewać? Tylko podziwiać naszych mechaników kochanych, jeden twierdził że sprawdził wszystkie podciśnienia i nie ma nieszczelności, drugi kazał regenerować skrzynie biegów i sprzęgło hydrokinetyczne a trzeci chciał zacząć od regeneracji turbiny, która teraz śmiga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #7 Napisano 9 Czerwca 2016 Bardzo mi miło że pomogłem:D Zaworek ten bez podciśnienia jest otwarty czyli puszcza płyn na nagrzewnicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach