Skocz do zawartości
hekon

Prośba o analize logów B5 ATJ - brak poniżej 2-2200 obr

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Od jakiegoś czasu nie mam zupełnie mocy na niskich obrotach.

do ok 2200-2600 dopiero czuć że włącza się turbina i auto zaczyna jechać, a dodatkowo ostatnio odcina mi zupełnie turbo i wraca po restarcie, ale tak jak wczesniej powyżej 200o obr.

Auto to B5 2000 r. przed liftem, 1.9 TDI 115 KM, ATJ z tiptronikiem.

Zrobiłem logi dynamiczne zgodnie z opisem na forum, mógłbym Was prosić o analiże o poradę od czego powinienem zacząć naprawę?

Co mechanik to inna teoria i sposób naprawy, podstawowe czynność jak wymiana wężyków podciśnienia czy odpiecie przepływki już zrobiłem ale bez skutku.

Skłaniam się ku regeneracji turbiny, ale zanim wydam ok 1500 chciałbym jeszcze kogoś z Was poprosić o radę. Miałem już nawet zalecenie regeneracji sprzęgła i skrzyni za 2,5 - 3 tys, co przy tego typu usterce wydawało mi się dziwne.

logi:

Logs.zip

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oto linki do logów:

Grupa 011, 008, 010: http://vaglog.pl/log_265279.html

Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_265278.html

Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_265277.html

 

z góry dzięki za analizę i jakieś info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomożecie? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słabe podciśnienie może gdzieś ucieka.

 

odłącz i zaślep wężyk od zaworu jak na foto.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

daj log statyczny 011 BS

Zawór ogrzewania.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu jesteś wielki! ;)

zaślepiłem ten wężyk i auto wróciło do życia :)

Teraz jak domniemam, czeka mnie tylko wymiana tej gruszki bo może się auto przegrzewać?

Tylko podziwiać naszych mechaników kochanych, jeden twierdził że sprawdził wszystkie podciśnienia i nie ma nieszczelności, drugi kazał regenerować skrzynie biegów i sprzęgło hydrokinetyczne a trzeci chciał zacząć od regeneracji turbiny, która teraz śmiga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi miło że pomogłem:D

Zaworek ten bez podciśnienia jest otwarty czyli puszcza płyn na nagrzewnicę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności