DarkFace Zgłoś #81 Napisano 14 Lipca 2017 Tak też myślę. A wiesz może co to jest na tym pierwszym zdjęciu z napisem Polska.? Oj mam tylko nadzieję że nie kupiłem jakiejś cykającej bąby zegarowej a w którym miejscu to jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poni Zgłoś #82 Napisano 14 Lipca 2017 Coś czuję że chyba wtopię z tym autem. Dzisiaj rano miałem problem z odpaleniu, strasznie długo kręcił, podłączyłem VAG i nic zero błędów, w poniedziałek chyba postawie go na warsztat. Grom wie co mu dolega. - - - - - aktualizacja - - - - - a w którym miejscu to jest Centralnie pod fotelem pasażera tak jakby umocowane do fotela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #83 Napisano 14 Lipca 2017 Coś czuję że chyba wtopię z tym autem. Dzisiaj rano miałem problem z odpaleniu, strasznie długo kręcił, podłączyłem VAG i nic zero błędów, w poniedziałek chyba postawie go na warsztat. Grom wie co mu dolega. - - - - - aktualizacja - - - - - Centralnie pod fotelem pasażera tak jakby umocowane do fotela sterowanie fotelem, oparciem lub podgrzewanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poni Zgłoś #84 Napisano 14 Lipca 2017 sterowanie fotelem, oparciem lub podgrzewanie Nie uważasz że to trochę dziwne ten napis Polska skoro auto przyjechało od Niemca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkFace Zgłoś #85 Napisano 14 Lipca 2017 Nie uważasz że to trochę dziwne ten napis Polska skoro auto przyjechało od Niemca dużo części do paska było produkowanych w Polsce. Ja mam anglika i tez w paru miejscach widziałem Poland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poni Zgłoś #86 Napisano 14 Lipca 2017 (edytowane) dużo części do paska było produkowanych w Polsce. Ja mam anglika i tez w paru miejscach widziałem Poland Może i masz rację, ale na razie po kupnie mam same niespodzianki a wcale tani nie był jak na ten rok i jego wyposażenie. Teraz jeszcze poranne odpalanie z problemami jakby było z 30na minusie. Nie mam pojęcia co mu dolega, zero błędów po kupnie zrobiony serwis, filtry, oleje, płyny,rozrząd itp. Edytowane 14 Lipca 2017 przez Poni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRIS M Zgłoś #87 Napisano 17 Lipca 2017 Może ktoś wie dlaczego zrywa połączenie w trybie premium .W trybie zwykłym jest wszystko ok. jak połącze telefon samsung J3 w trybie premium po chwili zrywa połączenie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pajda Zgłoś #88 Napisano 18 Sierpnia 2017 może ktoś powiedzieć jakie są różnice miedzy : 3C8 035 730 A 3C8 035 730 B 3C8 035 730 C ? wiem że D i E ma wi-fi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tepe Zgłoś #89 Napisano 12 Kwietnia 2019 (edytowane) Walczę od paru dni z podłączeniem BT w moim nowym nabytku: B6 2009 wersja Comfortline doposażona w pakiet business (zakładam że to jest związane z telefonem i BT) Dodatkowe info: - pod siedzeniem pasażera: 1K8 035 730 C - zegary białe - kierownica guziki okrągłe 8szt. - "uchwyt na telefon" wbudowany w deske Zarówno na zapłonie, jak i na uruchomionym silniku nie jestem w stanie wyszukać żadnego urządzenia do podłączenia. Jak zmieniam ustawienia na kierownicy to nie mam menu telefon. Czy potrzebuje ten adapter do uchwytu żeby to sparować? Update: Jestem po kilku kolejnych testach (może się to komuś przyda w przyszłości): - naciskanie kilkukrotne guzika słuchawki w celu wymuszenia parowania bez adaptera nie działa (tak jak to wyczytałem na forum) - kupiłem adapter do Noki Asha 300: 3C0 051 435 BN i parowanie ruszyło od razu. Tylko niestety po wyciągnięciu adaptera i uruchomieniu zapłonu telefon nie chce się już podłączyć. Więc konieczna jest ciągła jazda z adapterem aby używać BT (w przeciwieństwie do tego co można wyczytać w internecie) Sam adapter jest brzydki i pomimo niskiej ceny zakupu (70 zł) rozważam jednak zakup tego droższego bez wyświetlacza (~ 300 zł) lub z wyświetlaczem (~400 zł) Edytowane 18 Kwietnia 2019 przez tepe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tolcia001 Zgłoś #90 Napisano 10 Sierpnia 2020 Witam. Rok 2020 a problem wciąż jest :( BT włączone na radiu, przez kierownice żadnych opcji nie widać. Moduł pod siedzeniem jest. W telefonie nie widzę aktywnego BT. Co robić??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coshikrk Zgłoś #91 Napisano 18 Sierpnia 2021 Witam wszystkich. W B6 2008 pod fotelem pasażera moduł jak na zdjęciu ale w żaden sposób nie mogę zmusić radia do wyszukania lub pokazania się telefonowi. Na desce jest uchwyt na ten pilocik do bluetooth, oczywiście pusty - czy ten element jest konieczny? Jeśli można prosić o łopatologiczną procedurę... Będę wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
modliha Zgłoś #92 Napisano 4 Października 2021 (edytowane) Witajcie, Posiadam Passata b7 2011 rok, dotykowy wyświetlacz w radiu i wydaje się że wszystko działa prawidłowo. Podłączyłem mój telefon S10 Samsung i jest ok. Natomiast ...gdy podłączy się telefon to domyśle wyłącza się radio i włącza telefon + aplikacja spotify. Ja bym chciał aby ciągle działało radio a telefon w tle się podłączał. Drugi problem - to taki że gdy radio jest podłączone i słucham np eski to włączając nawigację w telefonie nie słyszę komunikatów. Jakby radio nie wiedziało że jest podłączona nawigacja i nie ścisza się gdy jest komunikat... PS Do czego służy czerwony przycisk na webasto z tyłu w bagażniku ? bo mi nie działa , i myslę czy od tego nie zacząć. Edytowane 4 Października 2021 przez modliha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach