Skocz do zawartości
noidemm

Powracający bląd 17544 - Fuel Trim: Bank 1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Walcze z tym błędem już od ponad roku. Auto jeżdzi w większości na gazie. Mapy, jak i mieszanka starannie zbierane. Co jakieś 3 tyś km wyrzuca checka i błąd

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded

Readiness: 0000 0001

Dodam, że nieszczelności na dolocie nie ma. Przepustnica czysta, odma olejowa jak i separator oleju wporządku. Świece nowe orginały (NGK), cewki BERU. Auto jest żywe, nie ma problemu z mocą.

Ma ktoś jakieś pomysły?? Zaglądałem na forum AUDI A4 oraz Golfa, ale nic nie moge znaleźć. Dodam jeszcze, że mój motor to 2.0 20 V ALT.

Auto przy chamowaniu ma normalne obroty, jedyne co jeszcze może niepokoić to, że przy wrzuceniu na luz podczas jazdy obroty falują 1000- 600 .... 1000-600, ale to tylko podczas jazdy na luzie. Przy postoju jest dobrze.

Pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc.

Edytowane przez noidemm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być przepływka ja ostatnio też miałem ten błąd ale miałem trochę inne objawy i winny był czujnik temp.g62

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może być przepływka ja ostatnio też miałem ten błąd ale miałem trochę inne objawy i winny był czujnik temp.g62

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

 

Z czujnikiem był problem, wymieniłem na febi (fabryczny złom) auto normalnie paliło, ale wentylator chodził cały czas. Wymieniłem na orginał i błędów już nie ma od czujnika, pozostał tylko 17544.

Jak pomierzyć przepływke??

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak pomierzyć przepływke??

 

Logi mogą pokazać jej niedomagania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Logi mogą pokazać jej niedomagania.

 

Dynamiczne czy statyczne?? Na jakim kanale??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blad powrocil. Znowu check sie zapalil. W vagu pokazalo cos takiego:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 907 557 R

Component: 2.0L R4/5VS G 0001

Coding: 0011501

Shop #: WSC 00445

1 Fault Found:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded

Readiness: 0000 0001

 

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1728

Coding: 04255

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 J

Component: CLIMATRONIC B5GP 0005

Coding: 17010

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

37-00 - Faulty

 

Skipping Address 15-Airbags

 

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 827

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08

Coding: 07115

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ3P104386 VWZ7Z0B5613261

No fault code found.

 

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

49-10 - No Communications - Intermittent

 

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 03 Komfortgerát HLO 0001

Coding: 00259

Shop #: WSC 00028

2 Faults Found:

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

End -------------------------------------------------------

 

Pomijamy bledy centralnego zamka i kliatronika to zostaje tylko 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded

Readiness: 0000 0001.

Zrobilem logi dynamiczne na trzecim biegu 30sci na godzine i spod pedalu, zrobilem dwa razy bo za pierwszym razem cos sie wlaczylo miedzy czasie:

http://vaglog.pl/log_268258.html

http://vaglog.pl/log_268257.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności