Skocz do zawartości
Daku

Strzelanie układ kier. przy skręcaniu

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie powodem strzelania właśnie w dolnej części zawieszenia były poluzowane śruby sanek. Miałem wymienianą turbinę i wszystkie śruby były ze 3-4 razy odkręcane i przykręcane. Podejrzewam że już się rozciągnęły, więc wymieniłem na nowe i jest cisza. Stukanie słyszalne było również przy ruszaniu i końcowym hamowaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem rozwiązany, cała maglownica się poluzowała a raczej jej śruby. Po dokreceniu cisza pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Norma , byś widział jak czasami skrzeczy i puka w Renault... Po dźwięku było można poznać u Ciebie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba i mnie dopadła ta przypadłość - gdzie kupowaliście te łożyska - mają one jakieś oznaczenie lub nazwę? jaka jest ich cena? mógłby ktoś podać jakiś link np z intercars do tych łożysk. Daku - czy rozwiązałeś problem - co było nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VKD 35025 InterCars

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zgodnie z z sugestią jednego kolegi złapałem za sprężynę i przy kręceniu kierownicączuć było grganie gdy było puknięcie... Więc najprawdopodobniej to będą te łożyska?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie najprawdopodobniej tylko na pewno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś podpytywałem w ASO - podobno maglownice też się szybko wyrabiają... nowa w aso 4870 zł - numer 3AB423061K W sobotę będę u mechanika to podzielę się jaka będzie diagnoza.... mam nadzieję, że to będą jednak łożyska...

 

tak na przyszłość łożyska na lewą i prawą są takie same, a ich numery to:

łożysko - 1K0412249B

łożyskowanie (guma) - 1K0412331B

 

ich cena to 80 zł i 150 zł w ASO bez rabatów

 

------------------------------------

W moim przypadku diagnoza to:

1. Metaliczne pukanie przenoszące się na drążki wyczuwalne przy kręceniu kierownicą i trzymaniu za drążek i ważne aby auto stało na twardym podłożu najlepiej asfalt lub chodnik - to przekładnia.

2. Głuche stukanie z opóźnieniem to prawe łożysko które się blokowało napinając sprężynę przy skręcie

Edytowane przez przemyslawch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności