Jump to content
paolokos

zawieszenie B8 naprawa ( poprawa ) DCC

Recommended Posts

W dniu 29.03.2020 o 11:01, Sober napisał:

Panowie, a jak z nowszymi rocznikami? 2018, 2019 sprzed liftu mają to już poprawione? Chyba tak, bo widzę że wątek przystopował?

Wszystko to samo u mnie po 30k km wlaśnie zaczął przód skrzypieć na progach. Auto prod. kwiecień 2018

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robił ktoś z was przednie zawieszenie w B8? Mam 205 tyś i pojawiły się pierwsze stuki z przodu. 

Sprawdzone przeguby, sworzeń wahacza, końcówki drążków, drążek stabilizatora, tuleje wahacza. Wszystko na szarpakach. Dokładnie i powoli. Mocowania amora też. Zero luzu. 

Przekładnia kierownicza w warunkach testów "domowych" nie daje żadnych stuków. Mocne ruchy lewo/prawo. 

Dwóch mechaników sprawdzało zawieszenie i nic. Jeden diagnosta z wieloletnim doświadczeniem też nic nie widzi. 

A passat puka. Na małych nierównościach. Na dziurach dużych mniej lub wcale. 

Co wam pierwsze poleciało na przodzie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie winny był amortyzator, na pomiarach jak nowy a był uszkodzony. Założyłem sachsa i jest ok Zawieszenie zwykłe, nie dcc. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie. Sprawność amortyzatorów wyszła 80% ale to jedyna rzecz na którą postawił mechanik. Dodał również że b8 jest cholernie ciężkim przypadkiem. Nie jestem pierwszą osobą która była u niego z zawieszeniem i nigdzie nie było widać zmęczenia materiału. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tyłu mam podobnie, pomimo wymiany amorów na większych dziurach tłucze się z prawej strony ale nie chce mi się szukać nawet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piszę tutaj aby nie zakładać nowego tematu.

Czy miał ktoś z Was tak, że kontrolki od zawieszenia DCC migają podczas jazdy lub na postoju i nie da się zmienić trybu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dzisiaj zabrałem się za wymianę amortyzatorów i po ściągnięciu koła zauważyłem że zacisk hamulcowy ma wyraźny luz. Jak złapiemy go w rękę i mocno szarpniemy to wyraźnie stuka. Na tę chwilę nie ruszam amortyzatorów bo może się okazać że te cholerne stuki pochodzą nie z zawieszenia a właśnie z zacisków hamulcowych. Jak zbadam temat dokładniej to dam znać. Jedno jest pewne. To nie ma prawa mieć takiego luzu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam od 2 mies B8 z 2015 roku i też zawieszenie tłucze mocno, na szarpakach i pomiarze amortyzatorów zero odchyłek od normy. W ogóle na 17 calowych kołach jest twardo (bez DCC). Czy miał ktoś porównanie co do tłuczenia i komfortu między 17-calowymi a 16-calowymi? Warto dać więcej gumy? 

Edited by VWojtek69

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie na 17 to jazda jak wozem drabiniastym. Tapczan. Myślę o 18 i niższym profilu. 

16 w b8 to jakieś totalne nieporozumienie. Auto wygląda okropnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tapczan z DCC czy bez? Jakie opony?

Edited by mkpol
nie cytuj posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy