prawie-passat Zgłoś #221 Napisano 17 Grudnia 2016 Panowie zawieszenie nie jest idealne i tak jak juz pare innych osob sprawdzilo, zejscie z kol 19" czy 18" do 17" robi duza roznice w komforcie (przynajmniej w wersji bez DCC). Oczywiscie auto sporo traci na wygladzie, ale cos za cos... To aż sprawdzać trzeba było ???!! Przecież to oczywiste. W dodatku - nie trzeba sprawdzać - dotyczy wszystkich samochodów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #222 Napisano 17 Grudnia 2016 Niestety, nie wszystkich. Np. w mercedesie S (ze sprawnym airmatikiem) nie odczujesz roznicy jednego cala... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maleficii Zgłoś #223 Napisano 20 Grudnia 2016 Cześć ! Chciałbym się przywitać, nie widzę tematu do tego więc piszę tutaj. Zamówiłem zawieszenie DCC i po przeczytaniu tego tematu trochę się martwię (sedan). Wiecie może jak z samochodami wyprodukowanymi w 2017 ? Czy ten problem dalej występuje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #224 Napisano 20 Grudnia 2016 Nie martw się, problem z zawieszeniem jest i z DCC i bez DCC :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maleficii Zgłoś #225 Napisano 20 Grudnia 2016 To mnie pocieszyłeś W jazdach testowych nie udało mi się usłyszeć tego o czym piszecie w tym temacie. Jeździłem trzema rożnymi samochodami i nie było problemów. Może to dlatego jestem taki mało wyczulony bo mam opla Czy zawieszenia w passacie jest takie samo jak w nowym tiguanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prawie-passat Zgłoś #226 Napisano 21 Grudnia 2016 To mnie pocieszyłeś W jazdach testowych nie udało mi się usłyszeć tego o czym piszecie w tym temacie. Jeździłem trzema rożnymi samochodami i nie było problemów. Może to dlatego jestem taki mało wyczulony bo mam opla Czy zawieszenia w passacie jest takie samo jak w nowym tiguanie ? Nie jest bo nie może być takie samo. Większe koła i większy skok zawieszania. Ale jest dużo elementów wspólnych (wiadomo: unifikacja). I z tego prawdopodobnie wynika to, że problemy też są wspólne. Ale za to traktowanie przez serwis dokładnie takie samo !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pdzieniew Zgłoś #227 Napisano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Odwiedziłem dziś ASO z problemem głośnego zawieszenia, nie mam DCC, przebieg 600 km, auto z grudnia 2016. Koła 17 cali. Po jeździe testowej Pan z serwisu nawet zainteresował się problemem - wykonana została kolejna jazda próbna z mechanikami. Potem jeżdżony był testowy Passat z salonu. Wnioski - w testowym tłucze się jeszcze bardziej niż u mnie, więc po prostu "ten typ tak ma". Jeździłem potem sam tą testówką - dramat. Jedyny plus jest taki, że u mnie tak wnętrze nie trzeszczy jak w testowym (przebieg ok 10 tys.). Nawet chętnie wróciłem do swojego i mam nadzieję, że trzeszczeć nie będzie... O akcji naprawczej nic nie wiadomo i podobno nie ma innych zgłoszeń od właścicieli B8... Ogólnie biorąc w porównaniu z każdym autem od VW, które miałem wcześniej swoim czy żony (Polo HL 2009, High up! 2012, Golf 7 TL 2014, Touran HL 2011, B7 CL 2013), nigdy nie było problemu z głośnością zawieszenia - pamiętam że w Vectrze C było też głośno. W porównaniu z B7 to przepaść... W B8 każde delikatne wertepy na drodze musza być zakomunikowane dudnieniem zawiechy... Rozczarowanie... Może ktoś z Was wyciszał auto i może polecić gdzie to zrobić w zachodniej Polsce - nadkola, podłoga bagażnika? Edytowane 19 Stycznia 2017 przez pdzieniew Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #228 Napisano 19 Stycznia 2017 U mnie w zeszłym tygodniu wymienili tuleje z tylu na te nowe co była akcja, jak juz pisałem wcześniej. Tył sie uspokoił, natomiast przód jak tłukł od 30k tak tłucze nawet jeszcze bardziej (50k) 30.01 jestem umówiony na zdiagnozowanie przodu po raz 3 juz chyba No i dodatkowo zauważyłem pęknięty uchwyt drzwi od strony kierowcy:/ jeżeli wykombinują co tłucze z przodu to dam znać Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pdzieniew Zgłoś #229 Napisano 20 Stycznia 2017 U mnie w zeszłym tygodniu wymienili tuleje z tylu na te nowe co była akcja, jak juz pisałem wcześniej. Tył sie uspokoił, natomiast przód jak tłukł od 30k tak tłucze nawet jeszcze bardziej (50k) 30.01 jestem umówiony na zdiagnozowanie przodu po raz 3 juz chyba No i dodatkowo zauważyłem pęknięty uchwyt drzwi od strony kierowcy:/ jeżeli wykombinują co tłucze z przodu to dam znać Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Z góry dzięki za jakiekolwiek tipy. Może udałoby się wydobyć jakieś informacje o tej akcji z tulejami, numer, nazwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #230 Napisano 20 Stycznia 2017 Kolego pisałem wcześniej, ze auta z konkretnym VINem... mojego produkowali w 5tyg 2016 i moje auto było z końcówki tych wadliwych tulei podobno Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #231 Napisano 20 Stycznia 2017 A czy świeżo odebrane passaty maja ten problem rozwiązany ? Najlepiej nowi użytkownicy jakby sie wypowiedzieli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #232 Napisano 20 Stycznia 2017 mój tłucze jak szalony. auto odebrane w grudniu - nie wiem kiedy wyprodukowane - gdzie mogę to sprawdzić. ps. wydaje mi się że mam bardzo głośne opony (tzn. Pan z serwisu tak stwierdził) - jest ktoś z dolnośląskiego i jeździ na pirelli sotozero 3 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pdzieniew Zgłoś #233 Napisano 20 Stycznia 2017 Kolego pisałem wcześniej, ze auta z konkretnym VINem... mojego produkowali w 5tyg 2016 i moje auto było z końcówki tych wadliwych tulei podobno No to mój 44 tygodnie młodszy, ale tuleje chyba mu dali ze starych zapasów... Cały wątek czytałem ze dwa tygodnie temu i zapomniałem Twój wpis, sorry. W ASO nie wiedzieli o żadnej akcji, niezależnie od VIN-u. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #234 Napisano 20 Stycznia 2017 Kolego pisałem wcześniej, ze auta z konkretnym VINem... mojego produkowali w 5tyg 2016 i moje auto było z końcówki tych wadliwych tulei podobno Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Możesz dać namiar na swój serwis? Bylem już 4 razy z tym dramatycznym zawieszeniem w dwóch warszawskich serisach. Nikt nic nie wie o żadnej akcji. Zawieszenie jest kpiną, żartem, dramatem na 4 kołach.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #235 Napisano 21 Stycznia 2017 Wygląda na to, że ten problem ujawnia się w autach z całej gamy MQB. Bo narzekają nie tylko właściciele nowych Superbów ale też i Touranów, Tiguanów itd. Nawet w testach w prasie po pierwszych zachwytach teraz już piszą o "głośnym zawieszeniu" w Passacie. Nawet GTE się ostatnio dostało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #236 Napisano 21 Stycznia 2017 Wygląda na to, że ten problem ujawnia się w autach z całej gamy MQB. Bo narzekają nie tylko właściciele nowych Superbów ale też i Touranów, Tiguanów itd. Nawet w testach w prasie po pierwszych zachwytach teraz już piszą o "głośnym zawieszeniu" w Passacie. Nawet GTE się ostatnio dostało W filmie jest mowa o stukaniu. Jak wielokrotnie pisałem u mnie stukanie jest jednym z kilku objawów felernego zawieszenia. Najgorsze jest pływanie na boki (przy najechaniu nierówność na łuku) i nadwrażliwość na nierównościach - jakichkolwiek. Samochód cały czas się bują i drży. Odkąd użytkuję B8 nie ma dla mnie rownego asfaltu ;-( sorry że się powtarzam ale taki mam egzemplarz. Dramat... P.S. Pisałem z jednym z bardzo znanych youtuberów, niestety nie podjął tematu nagłośnienia sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dandi-76 Zgłoś #237 Napisano 21 Stycznia 2017 u mnie 31 tydzień produkcji 2016 w ASO nie wiedzieli o żadnej akcji,sprawdzane po VIN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #238 Napisano 21 Stycznia 2017 u mnie 31 tydzień produkcji 2016 w ASO nie wiedzieli o żadnej akcji,sprawdzane po VIN. Co najmniej dwa razy czytałem na tym forum, że jest akcja serwisowa. Nikt nie podał konkretów i nikt nie ujawnił serwisu, ktory te rzekome akcje prowadzi. Było haslo że modele z Emden, sedany, VINy. Wszystko okazało się ściemą. Pozwalam sobie na takie słowa gdyż każdy serwis w którym byłem wzruszał ramionami na pytanie o akcje naprawcze elementów zawieszenia. Raz nawet rozebrano (czyszczono) mi układ hamulcowy gdyż to tam usłyszeli stuki. Niestety to był błędny trop... Konsultanci potwierdzają, że zawieszenie stuka i "pływa" i że jest to cecha tego modelu a nie jego wada. Usłyszałem dokładnie te slowa w dwóch niezależnych serwisach VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #239 Napisano 21 Stycznia 2017 W moim samochodzie w serwisie w Kielcach wymienili tuleje gumowe z tyłu w ramach gwarancji. Nie ma akcji serwisowej ale mają zalecenie ze jak klient sie czepia że głośno pracuje to wymieniają. Różnicy specjalnej po przejechaniu kilkutysięcy km nie widzę , u mnie nigdy nie było dramatu ale uważam że pracuje za głośno, szczególnie na 18 ach i trybie sport dlatego uważam ze to wina amortyzatorów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #240 Napisano 21 Stycznia 2017 W moim samochodzie w serwisie w Kielcach wymienili tuleje gumowe z tyłu w ramach gwarancji. Nie ma akcji serwisowej ale mają zalecenie ze jak klient sie czepia że głośno pracuje to wymieniają. Różnicy specjalnej po przejechaniu kilkutysięcy km nie widzę , u mnie nigdy nie było dramatu ale uważam że pracuje za głośno, szczególnie na 18 ach i trybie sport dlatego uważam ze to wina amortyzatorów Dzięki, Ktoś już wapominał o amortyzatorach wcześniej. Fajnie ze nie masz z tym tragedii. Ja niestety mam gorzej. Wiem, że są różnice, jeździłem kilkoma egzemplarzami, dwa tylko stukały a mój i jeszcze jeden miały więcej objawów. Szkoda że VW tego nie widzi (albo widzi i nic nie robi). Sądzę że w Np. Toyocie byloby to zalatwione skuteczniej a byc moze nawet na poziomie kontroli jakosci zanim klient otrzyma swoj egzemplarz Twierdze tak gdyz przez lata uzytkowalem kilka Toyot. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach