Skocz do zawartości
Adriano007

[B6] Miękki hamulec, mokry silnik zacisku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wczoraj podczas jazdy zauważyłem, że hamulec staje się miękki- pedał wpada do ,,dechy". Oczywiście siła hamowania znacznie zmalała. Zdjąłem każde z kół i okazało się że przy lewym tylnym przypocony jest silniczek zacisku. Na desce nie świecą się mi żadne kontrolki a rejon pompy hamulcowej suchy. Również wszystkie przewody w nienagannym stanie. Hamulec bezpieczeństwa działa idealnie. Czy według Was winę za wszystko ponosi ten zawilgocony silniczek czy może muszę jeszcze szukać innej przyczyny. Ostatnio orientowałem się jak wygląda sprawa z silniczkami i zakup nowego co się mi nie uśmiecha kwoty mędzy 500 a 600 zł. Istnieje jeszcze możliwość regeneracji ale może w moim wypadku naprawa ograniczyła by się do sklejenia samej obudowy?

Czy według Was samemu jestem w stanie skleić taką obudowę i czym? Czy lepiej dać sobie spokój i odsyłać silniczek do regeneracji?

Dzięki z góry za każde info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sklejenie obudowy silnika zacisku tył nie wyeliminuje wycieku płynu hamulcowego.Trzeba podjąć próbę wymiany uszczelniaczy w zacisku.Być może to rozwiąże Twój problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trzeba podjąć próbę wymiany uszczelniaczy w zacisku.Być może to rozwiąże Twój problem.

Masz rację. Dziś udało się mi go wymontować tzn. silnik z zaciskiem i wysłałem go na regenerację. Mam nadzieje, że niebawem wróci do mnie i będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności