Mej Zgłoś #21 Napisano 13 Maja 2016 przy jakim przebiegu to się stało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #22 Napisano 13 Maja 2016 Liczników 360 tyś., ale do tego trzeba dodać jeszcze ze 200 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #23 Napisano 13 Maja 2016 Jakby turbo było zdrowe to by się nie stało i byś dalej śmigał no ale nie znasz dnia ani godziny jeżeli chodzi o turbinę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #24 Napisano 14 Maja 2016 Jakby turbo było zdrowe to by się nie stało i byś dalej śmigał no ale nie znasz dnia ani godziny jeżeli chodzi o turbinę Turbo rozebrałem i jest względnie w dobrej kondycji moim zdaniem jest wina odmy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #25 Napisano 15 Maja 2016 Dzień drugi - wyciągnąłem silnik foto poniżej (dobrałem się również do cieknącej miski olejowej i zweryfikowałem przy okazji sprzęgło): Kupiłem drugą głowicę i teraz mam pytanie (prośba o wskazówki) o montaż-przełożenie wałka, pompo-wtryskiwaczy i luzy zaworowe dla AVF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fenio Zgłoś #26 Napisano 15 Maja 2016 Turbo rozebrałem i jest względnie w dobrej kondycji moim zdaniem jest wina odmy... Że niby z odmy poleciały nagle tak duże ilości oleju ? Raczej mało prawdopodobne. Szczelności turbo nie sprawdzisz "na oko". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #27 Napisano 15 Maja 2016 Luzy zawodowe ustawiane są hydaulicznie. Do wałka rozrządu proponuje kupić drugie nowe panewki, popychacze i bezwzględnie nowe śruby walka rozrządu oraz pompowtryskiwaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #28 Napisano 15 Maja 2016 i bezwzględnie nowe śruby walka rozrządu oraz pompowtryskiwaczy. Dlaczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KONRAD_2085 Zgłoś #29 Napisano 15 Maja 2016 Stare śruby regulacji pompowtryskiwaczy są już wyrobione, przez co mogą nie trzymać odpowiednich parametrów. Miałem to u siebie w AJM, tam trochę inaczej te śruby wyglądają ale zużywają się e ten sam sposób. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #30 Napisano 15 Maja 2016 (edytowane) Dlaczego? Potwierdzam do co kolega wyżej napisał. Śruby są tak skonstruowane, że po ponownym użyciu nie będą trzymały. Edytowane 15 Maja 2016 przez 77Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #31 Napisano 15 Maja 2016 bez przesady panowie z tymi srubami,co prawda w ajm jest z nimi kibel ale reszta jest ok mozna smialo zakladac te co byly i da sie to latwo ustawic,prawie zawsze daje sie te same szpilki glowicy nawet i jest ok a wy tu o srubkach pompek.nalezy tylko pamietac o oczysczeniu gniazd srub z oleju bezwzglednie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #32 Napisano 16 Maja 2016 Mądrego dobrze posłuchać. Chłopie zastanów się co piszesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #33 Napisano 16 Maja 2016 robie przy tych silnikach praktycznie codziennie wiec wiem co pisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #34 Napisano 17 Maja 2016 W passacie nie ma szpilek tylko są śruby głowicy i je się bezwzględnie wymienia. Śruby regulacyjne pompek wypada też wymienić bo w ATJ iAJM były wadliwe. Co do reszty można użyć starych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #35 Napisano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Czwarta sobota za mną - poskładałem wszystko, przejechałem już 700 km i jest w miarę poprawnie. Śruby pozostawiłem stare mimo sugestii Głowica używka z Allegro za 250 zł - wydaje się być także ok, poniżej załączam logi i proszę o ocenę (na pewno do poprawy kąt synchronizacji, ale niech wprawniejsze oczy ocenią), później załączę zdjęcia (drobne foto story), bo jak na elektronika to rozłożenie/złożenie takiego silnik (gdzie wcześniej kilkanaście lat temu rozkładałem tylko silnika Fiata 126p) uważam za nielada wyczyn weekendowy... Logi statyczne: http://vaglog.pl/log_266160.html http://vaglog.pl/log_266159.html http://vaglog.pl/log_266158.html Logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_266162.html http://vaglog.pl/log_266161.html http://vaglog.pl/log_266163.html Edytowane 11 Czerwca 2016 przez shel82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach