Skocz do zawartości
shel82

Demontaż/wyjęcie silnika w AVF - 1.9 TDI-PD?

Rekomendowane odpowiedzi

przy jakim przebiegu to się stało?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liczników 360 tyś., ale do tego trzeba dodać jeszcze ze 200 tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby turbo było zdrowe to by się nie stało i byś dalej śmigał :P no ale nie znasz dnia ani godziny jeżeli chodzi o turbinę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakby turbo było zdrowe to by się nie stało i byś dalej śmigał :P no ale nie znasz dnia ani godziny jeżeli chodzi o turbinę :D

 

Turbo rozebrałem i jest względnie w dobrej kondycji moim zdaniem jest wina odmy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień drugi - wyciągnąłem silnik foto poniżej (dobrałem się również do cieknącej miski olejowej i zweryfikowałem przy okazji sprzęgło):

20160514_153948.jpg

20160514_155542.jpg

20160514_184418.jpg

20160514_185525.jpg

20160514_185942.jpg

Kupiłem drugą głowicę i teraz mam pytanie (prośba o wskazówki) o montaż-przełożenie wałka, pompo-wtryskiwaczy i luzy zaworowe dla AVF.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Turbo rozebrałem i jest względnie w dobrej kondycji moim zdaniem jest wina odmy...

 

Że niby z odmy poleciały nagle tak duże ilości oleju ? Raczej mało prawdopodobne. Szczelności turbo nie sprawdzisz "na oko".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luzy zawodowe ustawiane są hydaulicznie. Do wałka rozrządu proponuje kupić drugie nowe panewki, popychacze i bezwzględnie nowe śruby walka rozrządu oraz pompowtryskiwaczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i bezwzględnie nowe śruby walka rozrządu oraz pompowtryskiwaczy.

 

Dlaczego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stare śruby regulacji pompowtryskiwaczy są już wyrobione, przez co mogą nie trzymać odpowiednich parametrów. Miałem to u siebie w AJM, tam trochę inaczej te śruby wyglądają ale zużywają się e ten sam sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego?

 

Potwierdzam do co kolega wyżej napisał. Śruby są tak skonstruowane, że po ponownym użyciu nie będą trzymały.

Edytowane przez 77Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez przesady panowie z tymi srubami,co prawda w ajm jest z nimi kibel ale reszta jest ok mozna smialo zakladac te co byly i da sie to latwo ustawic,prawie zawsze daje sie te same szpilki glowicy nawet i jest ok a wy tu o srubkach pompek.nalezy tylko pamietac o oczysczeniu gniazd srub z oleju bezwzglednie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mądrego dobrze posłuchać. Chłopie zastanów się co piszesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robie przy tych silnikach praktycznie codziennie wiec wiem co pisze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W passacie nie ma szpilek tylko są śruby głowicy i je się bezwzględnie wymienia. Śruby regulacyjne pompek wypada też wymienić bo w ATJ iAJM były wadliwe. Co do reszty można użyć starych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czwarta sobota za mną - poskładałem wszystko, przejechałem już 700 km i jest w miarę poprawnie.

Śruby pozostawiłem stare mimo sugestii ;)

Głowica używka z Allegro za 250 zł - wydaje się być także ok, poniżej załączam logi i proszę o ocenę (na pewno do poprawy kąt synchronizacji, ale niech wprawniejsze oczy ocenią), później załączę zdjęcia (drobne foto story), bo jak na elektronika to rozłożenie/złożenie takiego silnik (gdzie wcześniej kilkanaście lat temu rozkładałem tylko silnika Fiata 126p) uważam za nielada wyczyn weekendowy...

 

Logi statyczne:

http://vaglog.pl/log_266160.html

http://vaglog.pl/log_266159.html

http://vaglog.pl/log_266158.html

 

Logi dynamiczne:

http://vaglog.pl/log_266162.html

http://vaglog.pl/log_266161.html

http://vaglog.pl/log_266163.html

Edytowane przez shel82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności