Skocz do zawartości
Miszka

Hak holowniczy B8

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktoś ma platfg cienką szyjkę i "barki" i te barki wyglądają jakby były niesymetrycznie zrobione. Możecie sprawdzić u siebie?

Edytowane przez keneida
zweryfikowanie treści, platorma ok, krzywy hak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, mam pytanie, czy instalacja takiego haka, a dokładnie modułu, jak na aukcji poniżej jest plug&play czy potrzebna jest jakaś dodatkowa wiązka do połączenia z instalacją samochodu? Dziękuję za odpowiedzi.

http://allegro.pl/show_item.php?item=7176785959&msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62#thumb/1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kabli to nie wiem. Natomiast nie wiem czy wiesz, ale musisz hak odblokować w ASO za kase. Nie będzie działał bez tego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ciekawostka, w takim razie przerobie temat i napisze 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha dobre sobie z tym odblokowaniem w ASO. Nic nie trzeba odblokowywac, zskladac i sie cieszyc i nie sluchac bzdur.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie do końca jest tak że zakładać i się cieszyć bo trzeba go zakodować (wiązka też jest potrzebna)

aso nie założy takiego haka bo nie występuje on w akcesoriach ( trzeba zamówić przy konfiguracji auta)  ASO zaproponuje Ci montaż wypinanej Westfalli ( z kodami)

więc są dwie drogi:

- montaż akcesoryjnego (wypinanego) haka w ASO z kodami

- montaż oryginalnego elektrycznego haka poza ASO (trzeba się liczyć z tym że  jak go zakodujesz to po każdej późniejszej wizycie w ASO jak będziesz miał robioną aktualizacje oprogramowania to nie będziesz miał w niej uwzględnionego haka i będziesz za każdym razem musiał go dokodować poza ASO)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W połowie masz racje (wypinany hak)

odnosnie haka uchylanego to jesteś w błędzie, nic nie zginie po wizycie w ASO, założyłem kilkanaście takich haków i sam je konowałem online (mam taki dostęp) , vw to nie Audi gdzie są wartości zeczywiste z wymaganymi gdzie można przywrócić wszystko do stanu pierwotnego.

Odnosnie kodow do haka wypinanego, nic one nie dają poza szybkim zakodowaniem haka w aucie, vw po to stworzył kody SVM do akcesoriów żeby te półgłówki z ASO nie  namieszali w aucie czego skutkiem będzie utrata kasy przez vw za ewentualne naprawy gwarancyjne itd. Owszem są różne kody SVM, jedne przypisują kody PR na serwerach dla danego nr vin inne nie i akurat dla haków czy Webasto nic one nie zmieniają na serwerach. 

Moge nawet udowodnić na swoim aucie 2018r ze po kodowaniu sterownika online hak nie zniknie z auta, mam odłożony hak uchylany i jeszcze mi się nie zdażyło żeby znikną z auta a robię wiele rzeczy online w tym aucie Odisem S i Odisem E (obydwa online)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przekonam się na własnej skórze  , bo też mam dołożony poza ASO uchylany elektrycznie ,  jak nie będę musiał go kodować ponownie po aktualizacji sterownika w  ASO to jeszcze lepiej  :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie ma znaczenia czy uchylsnu czy zdejmowany, kodowanie jest takie samo i polaczenia sa tez takie same poza Can i przycidkiem do opuszczania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mieszkam w Pl 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem 2 miesiące po założeniu haka, wszystko działa jak należy, pracy jest dosyć sporo, w 2 osoby zajęło mi w sumie 13-14 godzin, ale warto było, całość kosztowała mnie 1300 zł z wiązką plus swój czas spędzony przy samochodzie, podłączenie jest trochę uciążliwe, kodowanie bardzo proste, po kodowaniu należy wykasować wszystkie błędy i ACC zacznie działać. Osobiście samochodu nie podnosiłem na lewarku ani też na podnośniku. Jeżeli ktoś będzie potrzebował pomocy to można śmiało pisać.

Edytowane przez misiek2123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, misiek2123 napisał:

Witam,

Jestem 2 miesiące po założeniu haka, wszystko działa jak należy, pracy jest dosyć sporo, w 2 osoby zajęło mi w sumie 13-14 godzin, ale warto było, całość kosztowała mnie 1300 zł z wiązką plus swój czas spędzony przy samochodzie, podłączenie jest trochę uciążliwe, kodowanie bardzo proste, po kodowaniu należy wykasować wszystkie błędy i ACC zacznie działać. Osobiście samochodu nie podnosiłem na lewarku ani też na podnośniku. Jeżeli ktoś będzie potrzebował pomocy to można śmiało pisać.

A nie musiałeś wykupić kodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadnego kodu nie potrzeba, koduje się i tyle, wszystko działa jak oryginał.

Edytowane przez misiek2123
Koduje się sterownik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak wygląda kwestia gwarancji - czy jeżeli założę elektrycznie sterowany hak samemu (znaczy nie w aso, bo ja mam dwie lewe rece) to obawiam sie problemów z gwarancja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie będzie po gwarancji ponieważ musisz lutować w kablach, dokładnie 3 sztuki (tak jest przy elektrycznym). Tutaj pozostaje Ci ASO ale nie dołożą haka elektrycznego.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .Kupiłem oryginalny używany hak odpinany wraz z wiązką i modułem jak jest z kodami czy jest problem poza aso .Dzwoniłem do westfali mówili żeby  otrzymać nowe kody trzeba kupić nową wiązkę z modułem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć 

czy ktoś ze śląska może polecić jakieś zakład gdzie można dołożyć hak westfalii ? Koszt oryginalnego w ASO to około 4000 zł Koszt westfalii to 2500 zł. Obie ceny z montażem. Jest różnica więc uznałem że warto poszukać poza ASO. Z tym, że nie chcę żeby mi ktoś co zepsuł w aucie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.07.2018 o 15:14, markus68 napisał:

Witam .Kupiłem oryginalny używany hak odpinany wraz z wiązką i modułem jak jest z kodami czy jest problem poza aso .Dzwoniłem do westfali mówili żeby  otrzymać nowe kody trzeba kupić nową wiązkę z modułem .

Kolego o jaki kod Ci chodzi? Żeby zaprogramować hak aby wszystko działało wystarczy vcds i tyle. Kodowanie do vcds wstawię za 2 tygodnie bo teraz urlop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

doposażenie:

Hak elektryczny  + wiazka

dołożony moduł      69: Trailer (J345)     Part No SW: 5Q0 907 383 D    HW: 5Q0 907 383 D

dołożony przycisk zwalniający hak 3G0959511A + wtyczka 1K0972704C

okablowanie zgodnie ze schematami z ELSAy.

 

Zakodowany według następującej procedury za pomocą klona VCDSa 17.8.0 (są wszystkie konieczne podpowiedzi)   ;-)  VW Passat 3C/2016

 

Kodownaie:
Dodajemy nowy modół w Gateway Gateway (J533 / #19) - Register the newly added 69 - Trailer Control Module.

 

[19-CAN Gateway]
[Installation List]
Scroll down to 69-Trailer and put a tick-mark next to it.
[Save Coding]

 

Update the Trailer Control Module (J345 / #69) Coding
    Coding: 0100000202000000           kodownie można dostosować do sterownia wyjscia zasilania na PINy wtyku przyczepy manipulując bajtami 3 i 4

20180521_191815_VW_Passat_Hak_69_byte_3.

20180521_191835_VW_Passat_Hak_69_byte_4.

 


01; Engine Control Module J623;  Coding
    byte 5 bit 4 ACTIVATE

20180522_203612_VW_Passat_Hak_01_Engine.

 

 

10; Parking Aid 2 J446; Coding
    byte 3 bit 0-1 ACTIVATE

20180522_203735_VW_Passat_Hak_10_Parking

 

 

6C Rear View Camera J772; Coding
    byte 4 bit 0 ACTIVATE

20180522_203915_VW_Passat_Hak_6_C_Rear_V

 

 

13 Auto distance regulation
    byte 3 bit 3 ACTIVATE

20180522_204119_VW_Passat_Hak_13_ACC.jpg

 

 

Opcjonalnie do zakodowania:
A5-Frt Sens. Drv. Assist
    byte 11 bit 0 ACTIVATE

20180522_205759_VW_Passat_Hak_A5.jpg

 

 

 

Passat_Trailer_schemat_1.pdf

ETKA_3G0959511A.JPG

 

 

ETKA_1K0972704C_2.JPG

 

 

Edytowane przez kolon2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,jakis czas temu kupilem b8 i chce zainstalowac hak,potrzebuje gojedynie do wieszaka na rower...co montowac,jak wyglada procedura montazu,comusze zdjac,odkrecic aby dolozyc hak?

Moze jest ktos z pomorskiego kto w normalnych pieniadzach zainstaluje hak?mozebyc bez pradu.

Edytowane przez auto85
Blad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności